חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האי קופאנגן

מאת: אוריאטרקציות19/03/20121741 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קופאנגן - אי המסיבות

אין ספק, כי האי קופאנגן הינו אחד המקומות, אשר חובה לבקר בהם בעת טיול באיי תאילנד. כבכל אי אחר בתאילנד, גם קופאנגן ידוע בייחודו כאי המסיבות. המפורסמת מכולן היא מסיבת ה- "פול מון" (ירח מלא), אשר נערכת אחת לחודש, בליל ירח מלא ומכאן שמה. רב המסיבות בקופאנגן הינן מסיבות הנערכות על חוף הים, כאשר כל המשתתפים לבושים באופן צבעוני ומיוחד. המוסיקה השלטת הינה מוסיקת הטראנס והמסיבה נמשכת עד שעות הבוקר.

קצת על קופאנגן

קופאנגן הינו אי צפוני לקוסמוי במרחק של כ- 45 דקות באמצעות הפלגה. הוא אמנם אי גדול, אולם החלק המתוייר, הנקרא "הדרין", הינו קטן בשטחו מקילומטר. קופאנגן הינו האי הצבעוני ביותר ונערכות בו מסיבות מדי לילה. במהלך היום, ניתן להירגע באחד ממרכזי היוגה הרבים הפזורים בכל רחבי האי קופאנגן.

ממה מומלץ להיזהר ?

האי קופאנגן, מלא בתיירים צעירים, אשר נוטים להשתמש בסמים בעת המסיבות. שימו לב מיהם האנשים עימם אתם מתרועעים וזכרו כי העונשים עבור נטילת/ אחזקת סמים בתאילנד שונים מאשר בישראל. ניתן בהחלט ליהנות באמצעות הריקודים, החבר'ה והשתייה.

מה יש לעשות בקופאנגן ?

מעבר למסיבות, הבילוי העיקרי בקופאנגן הינו שכיבה על החוף עם החבר'ה ובעצם לא לעשות כמעט שום דבר. אך זהו קסמו של האי. קיימות קבוצות מסוימות העורכות שיעורי מדיטציה לאורך החוף, כך שזו אופציה נוספת לבילוי היום שלכם.

ומה לגבי האוכל ?

מומלץ להתרענן במהלך כל היום בשייקים עשויים פירות טריים, אשר נמכרים בדוכנים הפזורים על פני כל האי. רב דוכני האוכל, מכינים את האוכל לעיניכם וכך אין ממה לחשוש. המאכלים הנפוצים ביותר הינם: פאד תאי צמחוני/ עוף/ בשר, או מאכלי אורז שונים. מומלץ בהחלט לטעום טעמים ייחודיים, אשר לא טעמתם מעודכם. יחד עם זאת, שימו לב לא להתקרב למאכלים מוזרים מדי שעלולים אף להיות מסוכנים לבריאות. מומלץ לקרוא באינטרנט ובספרות המקצועית מאילו מאכלים להתרחק, טרם יציאתכם לטיול.

לסיום, טיול בתאילנד אינו שלם ללא ביקור באי קופאנגן. גם אם אינכם אנשי מסיבות מובהקים, עדיין מדובר בחוויה ייחודית וחד פעמית.

 



תגיות המאמר: תאילנד, קופאנגן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161774 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161782 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161654 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161367 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161908 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195647 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192506 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181989 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172127 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica