חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרצית לדעת על המרכיבים הפעילים בתכשירים קוסמטיים

מאת: אורית קימחיטיפול בעור21/03/2012996 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות חלה התפתחות עצומה בתחום המרכיבים הפעילים בתכשירים הקוסמטיים, מתוך הכרה שעור פנים צעיר ורענן משדר הצלחה, יוקרה, חיוניות ושמחה. תכשירים יעילים ויוקרתיים הם ערובה לתכשירים בעלי איכות, בטיחות וחדשנות. ההיצע הנוכחי של מוצרי הקוסמטיקה בשוק העולמי בכלל, והישראלי בפרט כולל מוצרים רבים התואמים להשקפה זו, שמיוצרים תחת תנאי מחקר ופיקוח קפדניים ומכילים מרכיבים איכותיים ובעלי סבילות גבוהה לעור הפנים או הגוף, וכמובן שאינם מהווים סיכון לאדם ולסביבה.

כמו כן, התכשירים החדשניים מוקפדים מאוד גם בצורת האריזה שלהם, הם ארוזים בד"כ באריזה שיעילה בשמירת החומרים הפעילים ונוחה לשימוש גם מבחינת הסטריליות שלה. בנוסף, רצוי שניחוח התכשיר ישדר יוקרה ומריחתו תהייה נעימה, אך יחד עם זאת רצוי שיהיה ממקור טבעי ויתעמעם (ויתנדף) לאחר מריחתו.

חומרים פעילים רבים וחדישים נכנסו לשימוש הקוסמטי לאחרונה, חלקם ממקור טבעי, חלקם מהידע המתפתח בביוטכנולוגיה וחלקם כתוצאה ממחקרים שנעשו בשנים האחרונות ושנועדו למצוא פיתרון לבעיה ספציפית כמו הבהרת העור, אקנה לסוגיו, הזדקנות העור, "שקיות" מתחת לעניים וכו'... במדור זה בחרתי להתייחס לשימוש בחומרים מהטבע. חברות הקוסמטיקה מחפשות ללא הרף חומרים חדשניים, יעילים וטבעיים יותר. הפעם אתמקד בפירות העל.

פירות העל הם פירות המכילים ערכים תזונתיים וקוסמטיים מעולים כמו ויטמינים, מיקרו-מינרלים, חומצות שומן חיוניות וכו'... ובו זמנית ניחנו ביכולת נוגדת חמצון גבוהה. פירות אלה מועילים מאוד לבריאות ויחד עם זה תורמים מאוד לשיפור מראה העור.  לכן, נעשה בהם שימוש נרחב בתחום הקוסמטיקה בתכשירים ובטיפולים המבטיחים תועלת והנאה כאחד. רשימת פירות העל היא ארוכה בגלל שהשכם וערב מתגלה פרי חדש בעל תכונות טובות עוד יותר מהידוע. ענבי שועל- נפוצים באירופה, עשירים מאוד באנתוציאנינים נוגדי חמצון חזקים, משמשים גם כמקור לאומגה 3 ו-6 המעודדים את התחדשות התאים, ממריצים ומחזקים את מחזור הדם הנימי. גוג'י- מקורו בהרי ההימלאיה. פרי יער אדום המכיל 18 חומצות אמינו, 27 חומצות שומן ו-21 מיקרו-מינרלים, ויטמינים A, B1, B2, B6, C  ובטא קרוטן.

הפרי פועל למניעת הזדקנות העור, ממצק ומעניק ברק. אסאי- פרי יער שחור, הצומח על עצי דקל הגדלים בדרום אמריקה. עשיר בחומצות שומן חיוניות, אומגה 3,6,9 , ויטמין C , פוליפ נולים, מינרלים (סידן, זרחן, אשלגן), מחייה וממצק את כל סוגי העור, נחשב לנוגד חמצון חזק.

אסרולה- גדלה בדרום אמריקה ובאיים האנטילים. בעלת ריכוז גבוה של ויטמין C (פי 20 מתפוז), עשירה בויטמינים A, B1, B6 ובמינרלים (ברזל, סידן, זרחן, אשלגן ומגנזיום). נוגדת חמצון חזקה וממצקת את העור. רימון- גדל לאורך אגן הים התיכון. מכיל ריכוז גבוה של נוגדי חמצון. לשמן גרעיני הרימון יכולת אנטי- דלקתית חזקה מאוד. עשיר בחומצה פוניקית (אומגה 5) נדירה מאוד, חומצה זו ממריצה את ייצור תאים קרטינוציטם המעודדים את התחדשות העור. כמו כן, קיים שימוש באוכמניות, מנגו, פטל, חמוציות, ענבים ועוד... חברות רבות מנצלות את התכונות הנהדרות והמועילות של פירות אלה, משלבים אותם במוצריהם, ומפתחים בעזרתם טיפולים המאפשרים לעכב את סימני הזמן ולהילחם בהזדקנות העור בבטיחות, בבריאות וביעילות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורית קימחי

מדריכה ראשית, יונקה פאריז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורית קימחי

מאת: אורית קימחיטיפול בעור21/03/121217 צפיות
טיפים לחידוש עור הפנים לקראת האביב

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187525 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172295 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162060 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152327 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151828 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151626 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica