חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דג טונה - חלק בלתי נפרד בדרך לתזונה נכונה ובריאה.

.דגי טונה מהווים חלק בלתי נפרד בדרך לתזונה נכונה ובריאה.

דגי טונה הם עשירים בחלבון איכותי המכיל את כל חומצות האמינו החיוניות, הם מהווים מקור טוב לויטמינים רבים כגון ויטמינים מקבוצה B, והם עשירים במינרלים כגון אשלגן, מגנזיום, סלניום, אבץ, וברזל. בנוסף, דגים עשירים ברכיב חיוני ביותר- חומצות השומן מסוג אומגה 3 אשר תועלתן הבריאותית נקשרת להפחתת סיכון למחלות רבות כגון: מחלות לב וכלי דם , מס' סוגי סרטן.

אנחנו הישראלים אוהבים טונה –  אין ספק, אנו אוכלים כ- 11,000 טונות בשנה וזה אומר משהו כמו כ- 700  משאיות טונה כל שנה או כשתי משאיות טונה ביום. אולי מהסיבה שהטונה אינה דורשת הכנה ומשתלבת היטב בכל ארוחה דיאטטית: היא מתאימה כמנה ראשונה או כתוספת לסלט טונה, מתאימה לארוחות ביניים מזינות- בתוך כריך או בתוספת קרקרים ואף ניתנת לחימום ולשילוב כמנה חלבונית בארוחה חמה- עם ירקות, חביתות, פשטידות ועוד

הטונה, בהיותה מזון עשיר בחלבון, תורמת לתחושת שובע גדולה יותר ולאורך זמן רב יותר כשהקיבה שלנו מלאה, היא "משדרת" למוח תחושת שובע הגורמת לנו להפסיק את האכילה. ככל שהקיבה נשארת מלאה זמן רב יותר, כך נשמרת תחושת השובע לאורך זמן רב יותר ולכן, בעת דיאטה, מומלץ לאכול מזונות המתרוקנים באיטיות מהקיבה כמו מוצרים עשירים בחלבונים. הטונה זמינה לאורך כל השנה ומאפשרת ליהנות ממנה בדיאטה בכל עונות השנה..

אורך חיי המדף הארוכים של טונה יכול להגיע ל4 שנים! ומאפשרים לדאוג שהיא שתמיד תהיה זמינה בבית לשעת רעב פתאומי ע"י שליפת מתכון טונה .מכיוון שהטונה לא נראית ולא מריחה כמו דג, היא מאפשרת לעמוד בהמלצות התזונתיות לאכילת דגים בדיאטת הרזיה גם למי שלא אוהב את הצורה, הטעם או הריח של דגים...

טונה משמשת לאלפי סוגים שונים של מתכוני אוכל כמו : מתכון טונה קציצות, מתכון סלט טונה, מתכון עלי גפן בטונה ועוד.

והכי חשוב: תמורת מספר נמוך יחסית של קלוריות – הטונה מספקת הרבה בריאות: היא מכילה חלבון איכותי, קל לעיכול ומהווה מקור מצוין לויטמינים ומינרלים רבים כגון: ויטמין B6, B12, ברזל, אבץ, מגנזיום, זרחן וסלניום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בניית אתרים | קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדם בר

מאת: אדם ברנדל"ן19/04/121226 צפיות
חיפוש דירות בתל אביב הפך לסיוט עבור לא מעט משפחות. לאור ריבוי הכתבות והמאמרים שברשת, החלטנו להביא לכם מאמר אחד הכולל מספר טיפים ייחודיים שיכולים לסייע לכם במשימה

מאת: אדם בררכב17/04/121250 צפיות
כאשר באים לקנות רכב, צריכים לקחת בחשבון שהוצאות לתחזוק ושמירה על הרכב הן רבות מאד, בעצם הן הסיוט של כל בעל רכב. תחזוק הרכב יכול להגיע לסכומים גבוהים במיוחד במידה ואתם לא מכירים חנות חלקי חילוף לרכב אשר תספק לכם חלקי חילוף לרכב איכותיים במחיר הוגן. אין מה לעשות נגד הוצאות התחזוק הכללי של הרכב,

מאת: אדם בררכב01/04/121604 צפיות
בארץ ישנם חוקים לגבי ייבוא חלקי חילוף לרכב, וזאת על מנת להבטיח את האיכות של המוצרים הנמכרים. חשוב מאד לבדוק שאכן החנות אליה הולכים פועלת על פי התקנות של ייבוא חלקי חילוף לרכב.

מאת: אדם ברניקיון28/03/121323 צפיות
לרוב אנשים צריכים שירותי פינוי דירות כאשר קיבלו לידיהם נכס במצב מוזנח, מלוכלך ועמוס ברהיטים ומכשירים ללא שום שימוש. אז מה מקבלים בעצם כשמזמינים שירותי פינוי דירות? כולל מיון החפצים בדירה, לאחר מיון החפצים עוברים לשלב האריזה, לבסוף, אחרי שכל חפצי הדירה ממיונים הארוזים מגיע שלב הפינוי.

מאת: אדם ברנדל"ן27/03/121438 צפיות
קיימות דירות במודיעין מכל הסוגים. קנית דירות במודיעין הינו צעד כלכלי נכון. רימקס מודיעין הינה חברת הנדל"ן הטובה ביותר על מנת למצוא דירה באזור מודיעין.

מאת: אדם ברתחבורה ורכב - כללי27/03/121251 צפיות
לעיתים קרובות ישנן הוצאות על חלקי חילוף לרכב, קיימים סוגים שונים של חלקי חילוף לרכב באיכויות שונות, ייבוא חלקי חילוף לרכב חייב לעמוד ברף מסוים שקיים בארץ.

מאת: אדם ברצילום27/03/121188 צפיות
בחירת צלם אירועים היא אולי אחד החלקים היותר חשובים בהכנה לאירוע. אחרי הכל, צלם אירועים הוא איש המקצוע שינציח עבורכם את הרגעים הכי יפים מהלילה הגדול של חייכם. לאור ריבוי המאמרים והכתבות ברשת, החלטנו להביא לכם מאמר מסכם אחד שאולי יעניק לכם את התשובה ויסייע בבחירה נכונה.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205312 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205234 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205532 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205622 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195935 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196143 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183102 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica