חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלות – לא כל זוג ידיים יכולות להעביר דירה

מאת: SEOnetoיבוא ויצוא07/09/2009982 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בדרך לביתנו החדש כולנו עוברים את השלב המעוקל שנקרא העברת דירה, חלקנו למדנו להעביר את כל הדירה בעצמינו וחלקינו למדנו על בשרנו שלהעביר דירה תמיד כדאי להשאיר למקצוענים.

העברת דירה יכולה להתבצע בכמה דרכים, הדרך הראשונה מבוססת על אמון עצמי, והדרך השנייה מבוססת על האופי הכלכלי של המעבר. הדרך המבוססת אמון משאירה אותנו אמינים לעצמינו ומוצאים את עצמינו מעבירים את הדירה עצמאית, בעזרת האוטו הקטן שלנו, בעזרת החברים וכד', אנחנו אומנם רגישים לחפצים אך אין לנו תמיד אפשרות לאבטח רהיטים כמו שצריך, ואת האמצעים הנדרשים להרים משאות כבדים. הדרך המבוססת כלכלית הינה הדרך שאנו נעזרים בחברת הובלות אשר עולה לנו כסף אך מפחיתה דאגות.

כאשר אנחנו עומדים לקראת מעבר דירה, יש לבחון את כל האפשרויות, כי אמנם מצד אחד כולנו בעלי רהיטים בעלי ערך יקר (סנטימנטלי / כלכלי) עדיין אנחנו צריכים לחשוב מי הם הידיים הטובות ביותר להעברת החפצים האישיים שלנו בשלום.

הובלות בדרך כלל מתבצעות ע"י אנשי מקצוע ומהסיבה הברורה, לחברות הובלות יש אחריות גדולה ובטיחות מקסימאלית לחפצינו האישיים, אמנם הם "זרים" לרהיטים העתיקים שלנו ולספות המלאות זיכרונות, אך עדיין - אנשי מקצוע רואים בכל רהיט אוצר אשר יש לשמרו בצורה הטובה ביותר, בזמן שאנחנו מרימים ספה בארבע הקומות שלנו, אנשי מקצוע מובילים בעזרת הובלות מנוף אפילו בזמן הובלות קטנות יותר.

כמה טיפים לבחור חברת הובלות

  • רישיון הובלה ממשרד התחבורה
  • המלצות מעבודות אחרונות - מעודכנות (פרטיים ומשרדיים)
  • פוליסת ביטוח קיימת לתובלה
  • השוואת מחירים - השוואת אזורי עבודה

חברות הובלות הן הביטחון שלכם למעבר דירה, יש לבחור בקפידה לפחות כשבועיים לפני המעבר עצמו בכדי לא להגיע למצב של ברירות מחדל והתפשרויות עקב אי זמינות לעבודה בתאריך הרצוי. חברות הובלות עושות את המקסימום היום בשביל לאבטח את המעבר בצורה הטובה ביותר, למרות שאנחנו מעדיפים להכניס את הכול למכונית הקטנה שלנו ולנסוע, אנחנו לא מקצועיים באבטחת רהיטים למושב הקטן שלנו, זכרו - אנשי מקצוע הם לא רק מקצועיים, הם מקצוענים - בעלי ניסיון מספק אשר מרגיע לנו את המעבר לבית החדש.

חברות רבות משכירות עובדים לפי שעה ומכאן אנו כבני אדם המעריכים עבודה קשה ודואגים לתת תשר, יש לציין שהתשר אינו חובה אך נהוג לתת בין 50-150 ₪, לפעמים כוס מים קרים עושה את העבודה.
להעביר דירה זה יותר מכמה חפצים, אלו הזיכרונות שלנו מכל החפצים שעוברים מסע, אז עדיף שיהיו מאבטחים במסע הזה מאשר הורים מלווים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים SEOneto.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOneto

מאת: SEOnetoהדברה25/12/131077 צפיות
בימים בהם המזיקים רק הולכים ומתרבים, כדאי מאוד לבצע הדברה בביתכם, ומוקדם ככל האפשר: המזיקים מעלים את מפלס הלחץ, הורסים את המזון והרהיטים ואף כוללים

מאת: SEOnetoתחביבים28/10/131214 צפיות
"יש לי מכונת תפירה בבית". המשפט הזה, שעד לפני כמה שנים היה נחשב מגוחך ובלתי סביר, הוא היום שיא האופנה. כן, אם אתם רוצים להרגיש בעניינים, כדאי שתחפשו מכונות תפירה ותתחילו לעבוד

מאת: SEOnetoרפואה21/10/131243 צפיות
העולם שלנו הוא עולם אלקטרוני. כמעט כל דבר כאן, כל פריט וכל חפץ שבו אנחנו משתמשים עובד על בסיס אלקטרוני וככזה - הוא פולט אנרגיה החוצה, אל הסביבה

מאת: SEOnetoעיצוב גינות07/10/131124 צפיות
היום, לקנות סוככים זו לא בעיה רצינית, לכאורה. הרי פרוסות לפניכם שלל חנויות שמציעות סוכך לכל מטרה, ואינספור יבואנים שמציפים את השוק בשלל סוגים של סוככים

מאת: SEOnetoבר ובת מצווה12/03/131229 צפיות
דמיינו לעצמכם .... האורות נכבים... אתם מתרגשים... ואז.... הסרט שלכם מוקרן ע"ג מסך ענק לכל האורחים ...והכפיים ..... קליפים לבר מצווה , זה ממש.. לא מה שהיה פעם. היום , בכדי להפיק קליפים לבר מצווה טובים , צריך להבין בקולנוע , ולהיות מיומן ומקצוען אמיתי

מאת: SEOnetoהפקות אירועים07/03/131127 צפיות
שבירת השגרה על ידי הוצאת העובדים ליום כיף השתרשה כנורמה בעולם העסקי כבר לפני עשרות שנים. כיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה שלא מקפידה על קיום יום כיף לעובדים לפחות אחת לשנה, אם לא פעמיים בשנה.

מאת: SEOnetoאירועים עסקיים06/03/131059 צפיות
אירועים עסקיים הם המראה הצלולה ביותר לבבואתה של חברה או של בית עסק. אירועים עסקיים מספקים את ההזדמנות או סגירת הגולל ליצירת קשרים עסקיים ומיתוג מול קולגות, לקוחות קיימים ופוטנציאלים וכמובן בעלי השפעה והון בתחומכם – תלוי בטיבו של האירוע.

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211023 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/182001 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181072 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171468 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161935 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161990 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161732 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica