חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימוד אנגלית לאנשי עסקים

מאת: שירי פלגלימודי שפות24/03/20121003 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחקרים בבלשנות מצביעים על כך שיש הבדל משמעותי בין רכישת שפה ללימוד שפה. בעוד לימוד שפה עוסק בהבנה של חוקיה התחביריים והמורפולוגיים ובשינון וזכירה אקטיבית של מילים, רכישת שפה נעשית באופן לא מאומץ מעצם החשיפה לשפה ולא מצריכה הבנה של חוקיה של השפה. ידיעת חוקי השפה היא אינטואיטיבית. למעשה, כך ילדים רוכשים את שפת אמם. רכישת השפה נעשית מעצם האינטראקציה עם ההורים והסביבה ומעצם הצורך לתקשר באופן מילולי את הרצונות, הצרכים, הרגשות ואת עולמנו הפנימי.

רכישת אנגלית כשפה שנייה:

גם כשמדובר בשפה שנייה, הדרך הקלה והמהירה לרכוש אותה או לשפר את היכולות הקיימות היא על ידי היחשפות לשפה. רכישת אנגלית ולא לימוד אנגלית, זו הדרך לשליטה בשפה הפרדוקס המעניין הוא שאנו יכולים להבין את חוקי השפה על בוריה מבלי יכולת להוציא מפינו משפט תקין אחד. היכולת לדבר לא מחייבת ולו הבנה של חוק אחד. יתר על כן, היכולת לדבר באופן שוטף וקוהרנטי היא נגזרת של הביטחון שלנו בשפה. מבוגרים רבים שמבינים אנגלית ומסוגלים לקרוא ולהבין מאמרים באנגלית, מוצאים את עצמם "נתקעים" כשהם צריכים לבטא רעיון פשוט או לכתוב מייל קצר באנגלית. לכן מי שמעוניין להעמיק את אחיזתו בשפה האנגלית ולשפר את המיומנות שלו בשפה על היבטיה השונים כדאי לו לזנוח את הרעיון של לימוד באופן הישן. כלומר, לשבת עם ספר חוקים ולהטות פעלים. אלו לא יביאו את הגאולה אלא לימוד אינטראקטיבי, פעיל בו עושים שימוש בשפה, כותבים ומדברים באנגלית.

אימון בדיבור- תרגול טלפוני אישי

על מנת לשפר את יכולת הביטוי באנגלית באופן משמעותי, אין מנוס למתרגל ולהתאמן בשיחה ובדיבור.

מה שמדהים לגלות הוא שיכולת הדיבור משתפרת במהירות לאין שיעור. גם מבוגרים שמרגישים שתאי המוח שלהם הולכים ומתנוונים והמעבד אינו מעבד באותה מהירות כבעבר, יופתעו לגלות שבאמצעות תרגול ושיחות אישיות, יכולת הדיבור שלהם משתפרת עם כל תרגול בצורה משמעותית, כאשר כל אימון כזה מעניק בטחון ואמון ביכולת שלנו להשתמש בידע שכבר נצבר בתוכנו ולהוציא אותו החוצה. פעמים רבות הידע קיים, אך יכולת השליפה שלו בצורה מהירה ובזמן אמת אינה טובה דיה. אימונים טלפונים בנושאים שונים ומגוונים, מאפשרים שיפור משמעותי ביכולת שלנו לבטא את עצמנו מבלי לחשוב בשפת האם ואז לתרגם את המחשבה בעברית לאנגלית, מה שמצריך הרבה זמן במונחים של דיבור ותגובה, אלא יאפשר לנו לחשוב מראש כבר באנגלית ללא התיווך של שפת האם כך שנוכל להגיב במהירות בזמן אמת וללא השתהויות מיותרות.

אימונים טלפונים עבור אנשי עסקים:

אימונים טלפונים עבור אנשי עסקים שנוסעים תכופות לחו"ל וצריכים לנהל מו"מ באנגלית, יכול לסייע רבות בשליטה ואחיזה בשפה. תרגולים טלפונים אישיים יאפשרו לכם לשפר את האנגלית בצורה מהירה ומשמעותית ויקנו לכם בטחון בדיבור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141555 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141321 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141168 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131238 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131346 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131273 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131313 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222650 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192104 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173226 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173490 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172985 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172496 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171972 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica