חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אין כמו בר מים לשתיית מים מינרלים

מאת: מעיין פלגצרכנות28/03/2012917 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


בר מים הוא המתקן הנפוץ ביותר לשתיית מים מינרלים. שני לו הוא בר מים קומפקטי. בר מים הוא מתקן שניתן למצוא אותו כמעט בכל בית, משרד, עסק או מקום ציבורי. בר מים הוא המתקן המביא לכם את המים המינרלים ישר מהטבע לבית בכדים נוחים לתפעול וקלים לשימוש. בר מים הוא מתקן המים המאפשר לכם ליהנות ממים מינרלים לאורך כל השנה בין אם לשתיית מים קרים או להכנת משקאות חמים כמו קפה, תה ואפילו מרקים חמים בחורף.

ייתרונות בר מים בולטים לעין:

· בר מים ניתן להצבה על הריצפה בכל מקום.

· בר מים מספק מים מינרלים באיכות גבוהה

· בר מים לא זקוק לחיבור למקור מים חיצוני

· בר מים קל לתפעול

· בר מים מספק מים קרים, פושרים, חמים ורותחים

· בר מים אסתטי ומשתלב בעיצוב המודרני של כל חלל

בר מים מביא לכם את המים המינרלים ישירות למטבח או לחדר ההמתנה ללא צורך בקניית בקבוקים רבים, הוא ידידותי לסביבה – הכדים שלו ממוחזרים באופן אוטומטי והוא מוזיל לכם בעלויות המים.

למה בר למים מינרלים?

השאלה הראשונה שעולה בראש היא למה בכלל להתקין בר למים מינרלים? למה מי מהברז שלנו לא מספיקים? התשובה לכך קצת יותר מורכבת. המים המגיעים אל הברזים שלנו הם מים שעברו תהליכי סינון וחיטוי רבים. בנוסף לכך, העברתם מן הכנרת באמצעות המוביל הארצי (לרוב המקומות בארץ) חושפת אותם למיני חיות ומזהמים אחרים שמקלקלים את איכותם, וכן אחסונם למשך זמן ממושך במאגרי מים פתוחים (כמו אגם בית נטופה) חושפים אותם לפגעים שונים, מחלות וכדומה. כדי להתגבר על שרשרת בעיות אלו, עוברים המים תהליכי סינון רבים ומוכנסים אליהם חומרים כימיים כדי למנוע התפשטות נגיפים וכדומה. המוצר הסופי המגיע לביתכם הם מים לא טעימים שבתוכם הוחדרו חומרים רבים נוספים, וגם אם הדבר נעשה מכוונה טובה של טיהור וחיטוי, הרי שהמים כבר אינם אותם מים.

לעומת מי הברז שנחשבים לא אמינים לשתייה, מים מינרלים מופקים ממעיינות תת קרקעיים ששומרים על איכות המינרלים שבהם באופן יציב וקבוע. שאיבת המים נעשית במקום המאגר וישירות למיכלי האיחסון – בקבוקים או כדים. הדבר נעשה ללא מגע יד אדם וללא מקומות מעבר או תיווך. מים אלה הם מים טבעיים שלא סוננו ושלא הוכנס אליהם שום חומר נוסף בצורה ישירה או עקיפה. לאחר שנארזו, מוסעים המים במשאיות גדולות למרכזי החלוקה, ומשם לבתים ולבתי העסק השונים. כך יוצא שמים מינרלים הם מים הרבה יותר מתאימים לשתייה מכל סוג אחר של מים – מי ברז או מי ברז המסוננים במתקנים שונים.

בר מים הוא המתקן המאפשר לכם את השימוש במים מעולים אלה. במקומות שאין אפשרות להציב בר מים רגיל, בגלל גודלו, ניתן להציב בר מים קומפקטי שעומד על שיש מטבח או שולחן קטן ללא שום בעייה. והמים – הם אותם המים המינרלים הטובים והאיכותיים.

 



תגיות המאמר: בר מים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעיין פלג

מאת: מעיין פלגצרכנות27/06/122800 צפיות
כשמדובר בצריכת מים יש להבין את חשיבות איכות המים הנכנסת לגוף שלנו. אסור לעשות פשרות שכן צריכת מים היא הדבר הבסיסי ביותר לחיים שלנו, וצריכת מים לא ראויים או לא מספיק טובים יכולה להזיק לגוף שלנו ללא הכר. אדם ללא מזון יכול לחיות זמן ממושך בתנאי שתהיה לו אספקת מים סדירה.

מאת: מעיין פלגבריאות ורפואה כללי01/11/11997 צפיות
היום יותר מאי פעם יש חשיבות לשימוש באותם מתקני מים – משני הסוגים – כדי להבטיח שהמים אינם רק "ראויים לשתייה" אלא גם ברמה גבוהה של ניקיון ולכן טובים לצריכה.

מאת: מעיין פלגמשפחה וזוגיות - כללי31/08/111030 צפיות
ניתן למצוא במקומות רבים מתקני מיניבר מים. מתקנים אלה מגיעים בגדלים שונים, בצבעים שונים, הם יכולים לכלול מערכות מתוחכמות או, מנגד, להיות פשוטים. במדינה חמה כמו שלנו, ישנה חשיבות רבה למתקנים אלה, וכמובן, לשתיית המים.

מאת: מעיין פלגאינטרנט - כללי26/07/111315 צפיות
האינטרנט המהיר מאפשר לנו ליהנות מביצועי אינטרנט טובים יותר, מהירים יותר (ממש כמו שמו) ואיכותיים יותר. ככזה המוצע על ידי חברות שונות, מאפשר לנו האינטרנט המהיר גם לבחור מבין מגוון של אפשרויות שונות וכן לבחור מבין מחירי אינטרנט מהיר שונים

מאת: מעיין פלגבריאות ורפואה כללי19/07/111017 צפיות
קיימים סוגים שונים של מתקני מים. אם אתם מעוניינים לרכוש מתקן מים לביתכם, הכתבה הזו במיוחד בשבילכם. על סוגי מתקני מים שונים, על האפשרויות השונות המוצעות וכיצד בוחרים את מתקן מים מתאים? על כך, בכתבה הבאה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214245 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204382 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205284 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica