חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בר מים, מסנן מים השוואת איכות המים

מאת: מעיין פלגצרכנות27/06/20122799 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


כשמדובר בצריכת מים יש להבין את חשיבות איכות המים הנכנסת לגוף שלנו. אסור לעשות פשרות שכן צריכת מים היא הדבר הבסיסי ביותר לחיים שלנו, וצריכת מים לא ראויים או לא מספיק טובים יכולה להזיק לגוף שלנו ללא הכר. אדם ללא מזון יכול לחיות זמן ממושך בתנאי שתהיה לו אספקת מים סדירה. ללא מים אין אפשרות לחיות יותר מזמן קצר ביותר. מים הם מקור החיים שלנו והם המצרך הבסיסי של הגוף שלנו. העובדה כי גופנו מורכב מ 70% מים ויותר מצביעה על חשיבות הדבר. כדי לצרוך את המים הטובים ביותר יש לוודא את מקורם ואת איכותם.

מסנן מים – בר מים - איכות המים המגיעים אליכם

כדי להבין מהי איכות המים המגיעה לגופכם כאשר אתם שותים מים ממתקן עם מסנן מים יש להשוות כמה פרמטרים עם מים מינראלים המזינים בר מים מינראלים.

זיהומים כימיים – מתקנים עם מסנן מים אינם מסננים את כל הכימיקלים המוכנסים למים המגיעים אליכם בברזים אלא רק את האבנית והכלור. מים מינראלים אינם מכילים כל חומרים כימיים ואינם זקוקים לסינון או חיטוי.

זיהומים וחיידקים – מתקנים עם מסנן מים מתיימרים לסנן את החיידקים עם נורת UV אבל בפועל אין אפשרות לסנן ולקטול את כל החיידקים המגיעים עם המים בברז. בר מים מביא לכם מים מינראלים טבעיים לחלוטין שאינם מכילים כל חיידקים.

תוספים למים – מתקנים עם מסנן מים אינם מסננים מתכות כבדות המחלחלות ממערכת הצינורות למים. כמו כן המסננים משחררים כימיקלים למניעת אבנית ולכן המים נראים נקיים אך הם לא ממש כאלה. מים מינראלים מגיעים ישירות מן המעין ולא מוסיפים להם דבר בתהליך השאיבה והאריזה.

רמת המינראלים – מים המגיעים למתקן סינון מים הם בעלי ריכוז מינראלים גבוה שאינו בריא לגוף. מים מינראלים לעומתם הם בעלי ריכוז נמוך של מינראלים ודלים בנתרן ולכן הם המתאימים ביותר לגוף האדם.

בקרת המים – למים שמסופקים לכם על ידי מתקן עם מסנן מים אין בקרה על איכות המים בזמן אמיתי. מים מינראלים נבדקים אחת לשעה. בזמן השאיבה נלקחים דגימות מים והבקרה אם כן היא ברמה הגבוהה ביותר שניתן לעשות.

בר מים – איכות ונוחות

מסתבר שבר מים מספק לכם את המים האיכותיים ביותר שניתן להשיג. בר מים מספק לכם מים טבעיים המוזרמים ישירות מן המעין לכוס שלכם. אין בתהליך זה כל הכנסה של חומרים משמרים או מחטאים, לא עושים כל סינון או החדרת מטהרים כימיים שונים ובקרת האיכות של המים המוכנסים לכדים נעשית כל שעה בכל שעות היממה.

בר מים הוא המתקן המאפשר לכם ליהנות ממקור מים טבעיים באיכות מעולה ובנוחות מקסימאלית. מתקן בר מים קל להפעלה וקל להחלפת הכדים. הכדים מגיעים במידה של 19 ליטר המאפשר לכם שתיית מים לזמן ממושך.

 



תגיות המאמר: בר מים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעיין פלג

מאת: מעיין פלגצרכנות28/03/12917 צפיות
בר מים הוא המתקן הנפוץ ביותר לשתיית מים מינרלים. שני לו הוא בר מים קומפקטי. בר מים הוא מתקן שניתן למצוא אותו כמעט בכל בית, משרד, עסק או מקום ציבורי. בר מים הוא המתקן המביא לכם את המים המינרלים ישר מהטבע לבית בכדים נוחים לתפעול וקלים לשימוש. בר מים הוא מתקן המים המאפשר לכם ליהנות ממים מינרלים לאורך כל השנה בין אם לשתיית מים קרים או להכנת משקאות חמים כמו קפה, תה ואפילו מרקים חמים בחורף.

מאת: מעיין פלגבריאות ורפואה כללי01/11/11997 צפיות
היום יותר מאי פעם יש חשיבות לשימוש באותם מתקני מים – משני הסוגים – כדי להבטיח שהמים אינם רק "ראויים לשתייה" אלא גם ברמה גבוהה של ניקיון ולכן טובים לצריכה.

מאת: מעיין פלגמשפחה וזוגיות - כללי31/08/111028 צפיות
ניתן למצוא במקומות רבים מתקני מיניבר מים. מתקנים אלה מגיעים בגדלים שונים, בצבעים שונים, הם יכולים לכלול מערכות מתוחכמות או, מנגד, להיות פשוטים. במדינה חמה כמו שלנו, ישנה חשיבות רבה למתקנים אלה, וכמובן, לשתיית המים.

מאת: מעיין פלגאינטרנט - כללי26/07/111315 צפיות
האינטרנט המהיר מאפשר לנו ליהנות מביצועי אינטרנט טובים יותר, מהירים יותר (ממש כמו שמו) ואיכותיים יותר. ככזה המוצע על ידי חברות שונות, מאפשר לנו האינטרנט המהיר גם לבחור מבין מגוון של אפשרויות שונות וכן לבחור מבין מחירי אינטרנט מהיר שונים

מאת: מעיין פלגבריאות ורפואה כללי19/07/111015 צפיות
קיימים סוגים שונים של מתקני מים. אם אתם מעוניינים לרכוש מתקן מים לביתכם, הכתבה הזו במיוחד בשבילכם. על סוגי מתקני מים שונים, על האפשרויות השונות המוצעות וכיצד בוחרים את מתקן מים מתאים? על כך, בכתבה הבאה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214220 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204359 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205260 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194167 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193395 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182913 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica