חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך אפשר לחדש? איך אפשר להמם?

מאת: מגנסיהאירועים וחתונות09/09/2009921 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך אפשר לחדש? איך אפשר להמם? זו היא שאלה אשר לפני ארגון של כל אירוע אם חתונה ואם בר מצווה או אפילו אירוע חברה. אז היום בעולם טכנולוגי כל-כך אשר מציע לנו מגוון רב של יישומים כגון המצלמה הדיגטלית וכן המדפסות הניידות לפיתוח תמונות.

מי היה מאמין שנוכל להגיע לרמה טכנולוגית כזו שכן פעם על מנת לפתח תמונה צריך את הנגטיב ואז לקחת לפיתוח במעבדה ותבוא עוד כמה ימים זה יהיה מוכן ותופתע על כמה תמונות שילמת סתם כי לא ידעת אם הם יצא טוב הוא לא.

הטכנולוגיה של הצילום הדיגיטלי זוהי פריצת דרך מהפכנית שאין כמותה. וכן ההדפסה הדיגיטלית כמוה.

ואז עלה הרעיון של מגנטים לאירועים שהרי ניתן לצלם וגם להדפיס בזמן מאוד קצר וכיום עם עבודת גרפיקה מקצועית אפשר להגיע לתוצאות מעולות אשר קרובות כמו שלא ניתן לדמיין לאיכות מעבדה . יתרה מזאת האורח לא מקבל רק תמונה אלא גם מסגרת מעוצבת אשר עוצבה מראש וכן הקדשה אישית מבעל האירוע.

לא להאמין לאן הגענו וכל מה שדיברנו עד כה מתקבל בזמן האירוע. בעוד שהאורחים שמחים וצוהלים המגנטים "נאפים" להם ובזמן קצר מגיעים לאורח. ואין כמו לראות את הפנים של אותו אורח כאשר הוא מקבל את המגנט לידיו הוא נדהם הוא נפעם שהרי הוא לא מבין איך הרגע שבו הוא כיכב ברחבה כבר מונפק בתור תמונה על מגנט.

אין ספק שמגנטים לאירועים זה הוא חלק בלתי נפרד מכל אירוע כיום אם חתונה, בר מצווה,ברית/ה או אפילו אירוע חברה.

היום בשוק המגנטים לאירועים ישנם המון חברות אך ההבדלים רבים בין חברה לחברה הן במחיר והן באיכות.

לגבי המחיר זה לא תמיד חכם ללכת על הכי זול כי בסוף משלמים ביוקר שהרי יש סיבה לכך שאותה חברה יכולה לתת מחיר כזה שכן החומרים שהם משתמשים הם זולים והרזולוציה שבה הם מדפיסים נמוכה וכל זה על מנת להוזיל עלויות וזה קורה על חשבונו של הלקוח.

אז מה לעשות?

לפני כל הזמנה של חברה כזו ניתן לבקש ואף כדאי לראות דוגמא מאירוע ולאו דווקא עדכני שכן במשך הזמן יש מגנטים שדוהים וכן נקרעים. ולכן כדאי לבקש שישלחו לכם דוגמא בדואר או אפילו להיפגש עימם  ולהכיר את אותו האדם אשר הולך להפתיע את האורחים באירוע שלכם. וכן לראות שאותו אדם הוא צלם מקצועי עם ציוד מקצועי שהרי זה פרט חשוב לגבי איכות התמונות שיופקו בזמן האירוע.

מגנטים לאירועים הפכו לחלק בלתי נפרד מכל אירוע. אז הזמינו ותבדקו טוב את האיכות

ושנתראה רק בשמחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מגנסיה מגנטים לאירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מגנסיה

מאת: מגנסיהאירועים וחתונות22/09/091025 צפיות
בעבר המגנטים שימשו בעיקר כאמצעי פרסומי. חברות ונותני שירותים רבים עשו שימוש במגנט מעוצב על מנת ששמם ולוגו החברה יהיה תמיד לנגד עיניי לקוחותיהם על גבי המקרר בביתם. בשנים האחרונות נעשה שימוש חדשני ומקורי באותם מגנטים, כיום נפתחה הנישה של מגנטים לאירועים.

מאמרים נוספים בנושא אירועים וחתונות

מאת: נעה בן אריאליאירועים וחתונות17/11/099718 צפיות
"עם הצלחה לא ניתן להתווכח", אומר הפתגם המוכר, ומעצבת שמלות הערב והכלה גלית רוביניק היא בלי ספק סיפור הצלחה שלושה מרכיבים עומדים בבסיס הצלחה זו – יחס אישי וחם, אכפתיות, אמינות ומקצועיות "אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהיכולת שלי להגשים לכלה את חלומה ולהפוך אותה לערב אד לסינדרלה מן האגדות", היא אומרת. ידידיה של מעצבת שמלות הערב והכלה גלית רביניק מעידים עליה כי הרגעים המאושרים ביותר בחייה הם אלה בהם ניצבת בפניה אחת מלקוחותיה, הכלה העתידית, כשהיא לבושה לראשונה בשמלה שהיא עיצבה.

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות06/11/099431 צפיות
על פ"י הרבנות ניתן לערוך חופה עד שעה אחת בצהריים, אם אתם רוצים להמשיך את האירוע לאחר כניסת השבת תהיה לכם בעיה, במקרה כזה רוב המקומות שפתוחים גם בשבת אינם כשרים, הרבנים מסרבים לחתן את החתן והכלה במקום לא כשר, אם תרצו תוכלו להמשיך את המסיבה במקום אחר.

מאת: רייט קליקאירועים וחתונות29/10/098950 צפיות
החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם? אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

מאת: norit378אירועים וחתונות28/10/098807 צפיות
בלונים לחתונה | בלונים לבר מצווה | בלונים ליום נישואין - ועוד

מאת: רוני חרמוןאירועים וחתונות26/10/099249 צפיות
מה זה בעצם השכרת וילה לאירוע שלכם? ובכן ללילה אחד מאושר בתוך וילה לאירועים יכולה להפוך מפגש משפחתי פשוט לחגיגת פינוק בלתי נגמרת.

מאת: אביב חייםאירועים וחתונות25/10/099443 צפיות
מתחתנים? חוגגים בר/בת מצווה? חשבתם להזמין חברה שמפיקה מגנטים לאירועים? במאמר הבא תוכלו להבין איך הכל עובד. כל מה שלא יספרו לכם. תוכלו לדעת ממה להיזהר ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים.

מאת: דקלה שאירועים וחתונות25/10/098957 צפיות
קיימים בשוק תקליטנים רבים ואין ספק שלמצוא תקליטן מתאים לאירוע זו משימה לא קלה. כאשר מחפשים תקליטן לאירוע מסויים השאלה היא איזה תקליטן יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. האם כדאי לקחת תקליטן שעובד לבד או שכדאי לשכור תקליטן מחברה, האם התקליטן הוא מאזור מגוריכם והאם צריך להתפשר על בעל מקצוע זה בגלל מרחק. בואו לקרוא על בחירת תקליטנים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica