חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת תקליטנים לאירוע

מאת: דקלה שאירועים וחתונות25/10/20098961 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קיימים בשוק תקליטנים רבים ואין ספק שלמצוא תקליטן מתאים לאירוע זו משימה לא קלה. כאשר מחפשים תקליטן לאירוע מסויים השאלה היא איזה תקליטן יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.
היום ניתן למצוא תקליטנים שונים המתמחים בסוג מסויים של מוזיקה, ישנם תקליטנים שמופיעים רק במסיבות וליינים מסויימים, ישנם תקליטנים לחתונות, תקליטנים לבת מצווה ובר מצווה, תקליטנים לחתונה דתית המתמחים במוזיקה חרדית ומעגלי ריקוד חסידיים, תקליטנים המתמחים במוזיקה רוסית לאירועים בהם האורחים הם ממוצא רוסי.

כאשר בוחרים תקליטן לחתונה מומלץ קודם כל להגיע לאולם אירועים בו התקליטן מופיע, בדיוק כמו שבאים לטעום מנות לפני שסוגרים עם האולם. כדאי לשים לב מעבר לסגנון המוזיקה המתנגנת גם לאנרגיות של התקליטן, האם הוא מעביר את הערב או עושה את הערב. האמת היא שאת זה כבר אפשר לבחון בשיחת הטלפון. מניסיון אישי תקליטנים שנשמעים משועממים וחסרי אנרגיה בטלפון יהיו משעעמים וחסרי אנרגיה באירוע.
כמו כן בדקו את רשימת השירים, ה- play list של התקליטן, האם המוזיקה אותה הוא מציע עונה על דרישותיכם. לרוב תמצאו אצל תקליטנים גם רשימת שירים מומלצת לבחירת שיר כניסה לחופה ושיר לאחר שבירת הכוס.
תמיד גם מומלץ להתייעץ עם קרובים או חברים שהתחתנו לאחרונה  לגבי התקליטן באירוע שלהם - מה אהבו ומה פחות אהבו. לאילו דברים כדאי לשים לב ואלו דברים חשובים פחות.


כאשר בוחרים תקליטן לבר מצווה או בת מצווה - התייעצו עם הורי הילדים בשכבה של ילדכם וכן עם הילדים עצמם. ילדים בגיל המצוות הם כבר ילדים בוגרים ויש להם כבר טעם משלהם. כדי שאירוע המצוות יעבור כמו שצריך מומלץ לבחור תקליטן שחתן או כלת האירוע יבחרו - אם זה מתוך מסיבה קודמת בה הם היו כאורחים או על ידי פגישת התקליטן.

מוזיקה עושה את ההבדל - באירועים השייכים למגזרים מאוד ספציפיים מומלץ לבחור תקליטן מומחה בסוג המוזיקה והנורמות התרבויות. למשל : באירוע של אנשים דתיים או חרדיים חשוב לקחת בחשבון מעבר להפרדה בין נשים לגברים גם לסוג המוזיקה והריקודים הנהוגים, תקליטן טוב חייב להבין גם במוזיקה חרדית וריקודים חסידיים.

בנושא ציוד תקליטנים - אם בעבר לכל תקליטן היה ציוד רב הרי שהיום עידן המחשבים מאפשר פחות ציוד ויותר תחכום. קיימות תכנות מחשב רבות וסמפלרים באמצעותם תקליטנים מעצבים את המוזיקה.
שימו לב לציוד ההגברה של התקליטן מכיוון שגם להגברה יש השפעה על איכות המוזיקה.

עד עכשיו דיברנו על תקליטנים כעצמאיים, למי מרוצה כמובן שגם ניתן לגשת לחברת תקליטנים. חברת תקליטנים לרוב מחזיקה יותר משני תקליטנים וכל תקליטן מתמחה בסוגים שונים של מוזיקה. בחברת תקליטנים תוכלו לבחור את זה שהכי מתאים לכם. חברות תקליטנות יכולות להקל גם מבחינת המיקום הגאוגרפי - בעוד שתקליטן אחד נמצא באזור אחד הארץ כאשר מדובר בחברה לעיתים יש כמה סניפים - קחו לדוגמא את Luna Djs להם יש חמישה תקליטנים ושני סניפים כאשר אחד הוא בצפון הארץ והשני הוא במרכזה. כל יותר נוח גם ללקוחות להגיע לתקליטן לפני האירוע ולאחר האירוע.

עוד נקודה חשובה היא שתקליטנים עובדים צמוד עם הרבה בעלי מקצוע ולכן יכולים לעזור ולהמליץ על אולמות וגני אירועים בסביבתם.

לאלו האוהבים לחגוג מכל הלב ועד הסוף הרבה כבר הזכרנו שתקליטנים עובדים בשיתוף פעולה עם בעלי מקצוע שונים בתחום. מלבד צלמים ואולמות אירועים אפשר לבדוק עם התקליטן שלכם האם הוא יכול לעזור בשילוב של מעגלי מתופפים, להקה, כנריות וכדומה.

נתראה בשמחות.....

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דקלה ש

מאת: דקלה שלימודים אקדמאיים13/01/101466 צפיות
מכללה או אוניברסיטה ? זו שאלה שמעסיקה רבים מאיתנו כאשר חושבים על לימודים אקדמיים. המאמר הבא יפרוש בפניכם את השיקולים שיש לקחת בחשבון לפני שמקבלים החלטה כזו או אחרת, יתרונות בבחירת מכללה או אוניברסיטה וכיצד החלטה זו תשפיע על חיינו. המאמר כולל קצת רקע והיסטוריה על מוסדות אקדמיים וכן מהם השיקולים בבחירת מוסד, חלקם אתם כבר אולי יודעים וחלקם אולי תופתעו לגלות. מה המעסיקים חושבים על בוגרי אוניברסיטה או מכללה בטקסט הבא:

מאת: דקלה שתכשיטים10/11/092103 צפיות
חידוש, שימוש חוזר,מיחזור וחסכון של כסף הן פעולות שכיחות ורגילות כמעט בכל היבט בחיי היום יום, פעולות ורעיונות אלו גם מקובלים גם בתחום עיצוב תכשיטים. בנוסף אנשים השומרים על איכות הסביבה יכולים לחסוף את הכסף שמוציאים על חומרי האספקה לתכשיטים במידה וחושבים בדרכים יצירתיות.

מאת: דקלה שכלכלת משק בית28/10/091395 צפיות
כולנו כבר מכירים את שירות משלוחי פרחים דרך האינטרנט , השאלה היא האם זה פוגע בכלכה המקומית של עסקים קטנים או דווקא לא? מה היתרונות של הזמנת פרחים דרך האינטרנט ולמה חשוב כל כך שיהיה שירות כזה

מאמרים נוספים בנושא אירועים וחתונות

מאת: נעה בן אריאליאירועים וחתונות17/11/099722 צפיות
"עם הצלחה לא ניתן להתווכח", אומר הפתגם המוכר, ומעצבת שמלות הערב והכלה גלית רוביניק היא בלי ספק סיפור הצלחה שלושה מרכיבים עומדים בבסיס הצלחה זו – יחס אישי וחם, אכפתיות, אמינות ומקצועיות "אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהיכולת שלי להגשים לכלה את חלומה ולהפוך אותה לערב אד לסינדרלה מן האגדות", היא אומרת. ידידיה של מעצבת שמלות הערב והכלה גלית רביניק מעידים עליה כי הרגעים המאושרים ביותר בחייה הם אלה בהם ניצבת בפניה אחת מלקוחותיה, הכלה העתידית, כשהיא לבושה לראשונה בשמלה שהיא עיצבה.

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות06/11/099434 צפיות
על פ"י הרבנות ניתן לערוך חופה עד שעה אחת בצהריים, אם אתם רוצים להמשיך את האירוע לאחר כניסת השבת תהיה לכם בעיה, במקרה כזה רוב המקומות שפתוחים גם בשבת אינם כשרים, הרבנים מסרבים לחתן את החתן והכלה במקום לא כשר, אם תרצו תוכלו להמשיך את המסיבה במקום אחר.

מאת: רייט קליקאירועים וחתונות29/10/098953 צפיות
החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם? אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

מאת: norit378אירועים וחתונות28/10/098813 צפיות
בלונים לחתונה | בלונים לבר מצווה | בלונים ליום נישואין - ועוד

מאת: רוני חרמוןאירועים וחתונות26/10/099255 צפיות
מה זה בעצם השכרת וילה לאירוע שלכם? ובכן ללילה אחד מאושר בתוך וילה לאירועים יכולה להפוך מפגש משפחתי פשוט לחגיגת פינוק בלתי נגמרת.

מאת: אביב חייםאירועים וחתונות25/10/099447 צפיות
מתחתנים? חוגגים בר/בת מצווה? חשבתם להזמין חברה שמפיקה מגנטים לאירועים? במאמר הבא תוכלו להבין איך הכל עובד. כל מה שלא יספרו לכם. תוכלו לדעת ממה להיזהר ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים.

מאת: ori4982אירועים וחתונות22/10/098296 צפיות
מגנטים לאירועים - מבצעים חמים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica