חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך קונים מזגנים במבצע?

מאת: רותם שרוניבית חכם01/04/20121164 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש דברים שאי אפשר בלעדיהם. בשנים האחרונות, המזגן עלה לראש הרשימה. הפיתוחים הטכנולוגיים בשנים האחרונות תרמו לשינוי לטובה ביעילותם של מזגנים, ויחד עם חיתוך מחיריהם לכמחצית ממה שהיה לפני כעשור, מזגנים הפכו למשהו אשר ניתן למצוא כמעט בכל בית.

רוצים מזגנים במבצע? נתקעתם עם מזגן מתקופת המנדט? אולי בכלל אין לכם מזגן ואתם מעוניינים להתפנק עם יחידת מיזוג אויר חדישה ומתוחכמת? כל אדם שאי פעם קנה מזגן כבר יתנדב לספר לכם שהשוק מוצף במזגנים מסוגים שונים, מטכנולוגיות עם שמות מפוצצים, ובעלי דירוגים אנרגטיים כאלה ואחרים. אז כיצד מחליטים מה לקנות?

הרוב הגדול של המזגנים הנרכשים כיום שייכים לסוגי מזגן עילי או מזגן מיני מרכזי. כאשר באים לרכוש מזגנים טורנדו אפשר לבחור מזגן מיני מרכזי אחד שתפקידו למזג את כל חלל הדירה או על מזגן עילי נפרד לכל חדר. ברוב המקרים אנו ממליצים לעשות שימוש במזגן עילי מהסיבה שמזגנים מפוצלים עיליים משתמשים במזגן קטן בחדר שבו נמצאים ובכך משיגים חסכון רציני בחשמל.

הדבר הבא שהכרחי לבדוק הוא מהי תפוקת המזגן, וזו נמדדת במידות BTU ולא במידות של כוח סוס כפי שבדרך כלל חושבים. ה-BTU מתאר את הספקו, ובעיקרון ככל שה-BTU הוא גדול יותר, כך עוצמתו של המזגן גדולה יותר. לפני הרכישה בדקו מהן מידות החדרים שבהם יותקנו המזגנים והתאימו את המזגן לפי: בין 800-1000 BTU לכל 10 מטרים רבועים. מומלץ לשים לב גם ליעילות האנרגטית של המזגן, אשר מסומנת ב-A-G, כאשר A מסמנת צריכת חשמל חסכונית ביותר.

מזגנים השוואת מחירים- במידה והתקציב שלכם גבוה, אולי שווה לכם לקנות מזגן אינוורטר. מזגנים בטכנולוגיית אינוורטר משנים את התפוקה שלהם בהתאם לתנאים המשתנים בחדר וכך מביאים לפעולה מתמשכת יעילה אשר שומרת על טמפרטורה יציבה בחלל. בנוסף על חסכון משמעותי בחשמל, טמפרטורה יציבה ברחבי הבית אף מוסיפה לבריאות טובה.

 



תגיות המאמר: השוואת מחירים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דודי שמש מחירים וגם דודי שמש לכל המידע והמלצות

www.dvadimcenter.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם שרוני

מאת: רותם שרוניבתים משותפים06/04/121066 צפיות
למנוע תקלות בדודי שמש וחשמל מומלץ מאוד לקחת דוד עם מסנן אבנית, וכתחזוקה, לבצע שטיפה פנימית כל שנה-שנתיים.

מאת: רותם שרוניבניין ואחזקה - כללי05/04/121074 צפיות
ובמידה והמצב הכלכלי מאפשר, אולי שווה לשקול לקנות מזגן מסוג ''אינוורטר''. מזגנים בטכנולוגיית אינוורטר

מאת: רותם שרונישיפוצים04/04/12997 צפיות
בתחום של הריצוף למשל, כל אדם יכול לבחור שמא לרצף את הבית בשיש כלשהו, פורצלן, פרקט למינציה, שטיח או לינוליאום

מאת: רותם שרוניקורסים וסדנאות04/04/12914 צפיות
הצורך בהכשרה מקצועית הוא כרטיס להצלחה כלכלית, בין אם זה לימודי תואר ובין אם לימודי שוק ההון, אם אנו בני עשרים ומשהו

מאת: רותם שרוניביטוח רכב04/04/12838 צפיות
אל תחכו לדקה התשעים, כחודש לפני מועד סיום הביטוח תתחילו להתעניין במחירים, כך תוכלו להשוואה- לבדוק כמה פוליסות ולמצוא את המחיר

מאת: רותם שרונישיפוצים03/04/12819 צפיות
וחיצונית. אבל בלי שום קשר איזה סכום כסף נוכל להשקיע בו, לחלקנו הגדול אין את הידע המקצועי, ההכשרה, הזמן

מאת: רותם שרוניבגרויות03/04/121187 צפיות
שבתם מהטיול במזרח? וכעת? אתם צריכים למצוא את הכיוון שמתאים לכם, צריך לקחת ברצינות את כל נושא הלימודים להחליט

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181550 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181424 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181654 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171629 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica