חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריקודי בטן, לא רק לנשים!

מאת: סטניסלבריקוד05/04/20121212 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במשך תקופת שלטונו של הסולטן של האימפריה העות'מאנית (1345-1922) גברים אשר רקדו ריקודי בטן היו מאוד מבוקשים. נשים רבות היו מרותקות להרמון שלהן,ואלה שחיו בקהילה, נאסר עליהן לחשוף את גופן, נדיר היה לראות נשים לובשות תלבושות סקסיות של ריקוד בטן. מציאות זו השאירה פתח לגברים רקדניבטן לכבוש את טורקיה בסערה. רקדני הבטן התחלקו לשני קבוצות: tavsanoglan, כלומר ילד ארנב, היו מוכרים בעיקר בשל מכנסייהם הצמודים וכובעים מיוחדים, הקבוצה השנייה היא koceks שהיו עולים לבמה עם לבוש של רקדניות בטן נשיות. שני הקבוצות, גם oglan tavsanוגם koceks סיפקו בידור צבעוני לבני האליטה והסולטנים בזמן סעודות, חתונות, ופסטיבלים בהם הייתה קיימת הפרדה בין נשים וגברים.

במצרים, טורקיה, צפון אפריקה והמזרח התיכון,  לגברים רקדני בטן נעשה עם הזמן קשה יותר ויותר, בשל הקשר להומוסקסואליות שנתפס כטאבו בדת האסלם. אבל בשנים האחרונות חל שינוי, רקדני בטן גברים חוזרים להופיע.


Raqs sharqi, (ריקוד של המזרח הקרוב), סגנון ריקודי הבטן הנפוץביותר בעולם המערבי, הופך לפופולרי שוב במועדונים, קברטים ומסעדות בערים הגדולות כמו קהיר, אינסטנבול ועוד. יותר ויותר גברים רוקדים ריקודי בטן כתזכורת לימי הזוהר שלהם בתקופת האימפריההעות'מאנית.

שנת 2000, רקדן בטןבן 19 הגיע לכותרות ברחבי העולם לאחר שחולץ על ידי משטרת טורקיה לאחר שהיה קשור למיטה במשך שלושה ימים על ידי אביו. ההגנה שאביו הציג הייתה שבנו הוא רקדן בטן.

אך הרקדן הזה אינו לבדו. כמות מועדוני הלילה של איסטנבול המאפשרת לרקדני בטן להופיע על הבמה מדי ערב הולכת וגדלה. באינסטנבול, הרקדנים ידועים בשם החיבה rakkas, הנגזרות raks ממילה טורקית, כלומר ריקוד. הם מוכרים בזכות התלבושות הססגוניות בצבעים עזים, הנוצצות תחת אורות מועדון הלילה.רקדני בטן גברים שהתחזו כלקוחות במועדונים בקהיר בעצם עבדו בשביל המועדון בתור רקדנים כדי להוסיף יותר קוליות למועדונים.

היום ניתן לראות יותר ויותר גברים רוקדים sharqi Raqs במועדונים וקברטים בערים הגדולות של המזרח התיכון. אפילו מדליסט הזהב היפנידאיצ'י סוזוקי, שכיום הוא מאמן שחייה, רוקד ריקודי בטן כדי לשמור על הגזרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SHIMMYSTYLE.COM - חנות אקססוריז לריקודי בטן.

צעיפי משי מרהיבים, מניפות משי צבעוניים, קישוטים מיוחדים לשיער ולגוף ועוד.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סטניסלב

מאת: סטניסלבקולנוע07/05/13986 צפיות
מבוסס על רומן באותו השם, הסיפור שאינו נגמר הוא סרט אמריקאי שפורסם בכיכובו של הכוכב הצעיר והמבטיח ג'ייסון ריטר ג'יימס. הסרט יצא לאקרנים ברחבי העולם בשנת 1994

מאת: סטניסלבאסטרולוגיה17/03/131154 צפיות
אם נולדת תחת מזל נחש על פי לוח השנה הסיני, התמזל מזלך! נחשים הם חכמים ושנונים, בדרך של עורמה והתגנבות, בשקט בשקט, הם יכולים לפגוע במהירות הבזק, ובהפתעה מוחלטת.

מאת: סטניסלבאופנה26/12/12814 צפיות
בעולם העצום של האופנה הגותית יש אפשרויות רבות של אבזרים מסוגננים גם לגברים וגם לנשים האוהבים את הסגנון. זה חשוב שכל אביזר שנבחר ייצג את אישיותו של העונד אותו ויבטא בצורה מאוד ברורה את סגנונו האישי.

מאת: סטניסלבאופנה02/12/12839 צפיות
האם את גותית או פשוט אוהבת את הסגנון הגותי ?הסגנון הגותי משמעותו הפשוטה היא ביטוי האינדיבידואליות שלך! דרך מצוינת לבטא את האישיות שלך היא להוסיף מגע של יחודייות למראה שלך עם תכשיטים בסגנון גותי.

מאת: סטניסלבחיות מחמד18/09/12912 צפיות
מציאת מעון יומי לכלב או פנסיון כלבים למספר ימים דורש את אותה כמות של מחקר כמו במציאצ בייביסיטר. לבקש מבני משפחה או חברים לשמור הכלב בזמן שאתה בנסיעות או בחו"ל לא תמיד מסתדר. מציאת דוגסיטר מנוסה אשר יטפל בחברך הפרוותי בזמן שאתה בנסיעת עסקים או בחופשה,

מאת: סטניסלבקולנוע17/09/12919 צפיות
בילבו, הדמות הראשית בספר, היא דמות צנועה . הספר עוקב אחר בילבו כאשר הוא עוזב את הקהילה החקלאית השקטה שלו ועובר למעמקי הארץ התיכונה, ונתקל בנסיבות ויצורים מסוכנים.

מאת: סטניסלבתכשיטים05/09/121396 צפיות
למילה גותיקה יש אינטרפטציה של הצד האפל, כמוה גם תכשיטים גותים מעוררים דימויים של דמויות אפלות והעל טבעי: ערפדים, רוחות, מגייה שחורה ואומנות שחורה. יש שפע של חנויות וירטואליות וחנויות פיזיות שמתמחות ושמות דגש על תכשיטים גותים

מאמרים נוספים בנושא ריקוד

מאת: חיים נויריקוד04/07/172798 צפיות
יצירה מרהיבה על חייה של האמנית המקסיקנית- תיאטרון הבימה

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoריקוד08/08/152919 צפיות
מהי למעשה משמעות המילה גלויות? שהן מגלות. שגלויים בהן כל הפרטים שהן חושפות את העין לכל מה שנמצא עליהן, שהן נגישות וזמינות לעיון בכל עת. אי לזאת גלויות יכולות לשמש כל בית עסק חברה או עצמאי פרילנס כפריט שיווקי נהדר וכאמצעי לפרסום.

מאת: רוי ורלריקוד10/03/152666 צפיות
There are a lot of people out there who claim to real-estate gurus, but do they always make the best decisions? These are the very same people who were presiding when the market crashed after all. Read these tips if you navigate real estate.

מאת: stasevichריקוד30/01/152192 צפיות
גם אני לא הייתי אומר ש-- חשפניות למסיבת רווקים השפיל את ראשו במהירות. - אבל אני אומר לך שאני מרגיש כמו שניתנתי לי הזדמנות שנייה. אני עדיין אוהב אותך ורוצה אותך להיות אשתי. האם אתה מרגיש לי כלום?

מאת: פרדי DJ ריקוד25/01/152103 צפיות
על חשיבות בחירת התקליטן לאירוע שלכם אין עוררין. תקליטן מקצועי מהשורה הראשונה בתחום יגרום לאירוע שלכם להיות הכי שמח ומיוחד בעוד בחירה פזיזה מדי באיש מקצוע שרק בתחילת דרכו עלולה לעלות לכם ביוקר.

מאת: stasevichריקוד28/05/145102 צפיות
בכל אירועה של רווקים מתאימות חשפניות . זה לא חייב להיות מסיבת רווקים לפני הנשואים אלא גם מתאים יום הולדת של חבר או פשוט באיזה שהוא ערב החלטתם להפגש עם החברים ולעשות לאצמכם ערב גברים ולשכוח מהבעיות שיש בחיים , ולרגעה לחשוב שאתם רווקים אפילו אם זה כבר הרבה זמן לא כך . . . לכל מפגש כזה תמיד אקטואלי להזמין חשפניות כי הן תמיד ידעו איך לגוון את האירועה שלכם ולעשות ממנו ערב נפלאה ובלתי נשכח .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica