חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג לאירועים בארץ

מאת: אמילין בייקריקייטרינג09/04/2012697 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קייטרינג לאירועים, כיום שרותי הסעדה ואספקת מזון בארועים ואתרים שונים, התפתחו עד מאוד בארץ במרוצת השנים. דומה שההתפתחות בצעדי הענק, שחוותה תעשיית קייטרינג לארועים בארץ, התרחשה בזמן ארוך הרבה יותר מאותן השנים שחלפו ממערכון החתונה בכיכובם של יוסי בנאי ורבקה מיכאלי, ומהמנות העיקריות המגוונות שכיכבו בתקופה זו: מגשי אירוח עמוסי רבע עוף - ובורקס. אז כמובן לא היתה נפוצה האופציה לקייטרינג חלבי, לא כל שכן בופה כניסה, בר עשיר לאורך הארוע, ושאר אפשרויות קייטרינג לאירועים שכבר הפכו לסטנדרט בימנו.

קייטרינג לאירועים בעבר וכיום

כיום מגוון האפשרויות שניתן לקבל מאת קייטרינג לאירועים הוא מנעד מסחרר ועצום,

לכל כיס וסוג ארוע שניתן לחשוב עליו. כיום ניתן להעמיס על מגשי אירוח קאוויאר בלוגה ולא רק חצילים בטחינה, את כלל סוגי הסושי שונים ולא רק דג מלוח, וכמנה אחרונה לאכלס על מגשי אירוח את כל סוגי הפירות, המאפים, הקינוחים ופינוקי השוקולד שרק ניתן לחשוב עליהם, ולא כבעבר קרם בוואריה ומוס שוקולד.

בעבר ארוע היה שמחה, שמחה דרשה מצג של פאר הוד והדר- כלומר 'שואו', ו'שואו' דרש הגשת בשר, למגינת ליבם של מיעוט הצמחונים הנרדף שהיה אז, ושל כלל הסועדים – כשהארוחה הגיעה לשלב הקינוחים.

כלל לא בטוח שצו האופנה החברתי לאותו 'שואו' נשתנה, אולם הדרך להפגין אותו כיום כבר לא מחויבת לרבע-העוף המדובר, או לחילופין בסיגר בקר-טחון או סטייק-עין מפוחם שכמות הבשר בו קטנה מגודל האישון. אם הוחלט על קייטרינג בשרי ניתן להנות  מחוויה קרניבורית שלמה ואמיתית, באסאדו ארגנטינאי או ברזילאי- ולא רק 'על-האש' לקבבים או ברביקיו להמבורגרים, כשכמובן גם נפוצה וקבילה מאוד אפשרות קייטרינג חלבי.

דוגמאות קייטרינג חלבי

אפשרות זו, קייטרינג חלבי, היא מהמפותחות ביותר כיום: היא יכולה להכיל למשל ערב שכולו הגשה בסגנון איטלקי, שתכלול את מיטב ומירב האוכל האיטלקי – החל בפוקאצ'ות ראשונות, המשך בפיצות ופסטות, וכלה בזאביונה וטירמינסו באחרונות; ניתן להסתפק או להוסיף פשטידות, קישים וסלטים מכלל עדות או ממטבחים אקלקטיים שונים. בכל-מקרה ולכל ארוע ניתן להקפיץ את דרגת הארוח, הרמה, היוקרה והיוקר, ולסגנן אותו לכדי ארוע בוטיק מצומצם ויוקרתי, אליו ניתן אף להשיג שף פרטי ידוע ומדופלם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמילין בייקרי

מאת: אמילין בייקריקייטרינג09/05/12792 צפיות
יש אירועים בחיינו שהם משמעותיים מאוד עבורנו ואמורים להיות חד-פעמיים. בהכנות לקראת האירוע, כל תשומת ליבנו עוברת אל ההכנות הנדרשות: בחירת אולם, בחירת שמלה, עיצוב שיער ואפקטים ויזואליים שבלעדיהם אף זוג לא יכול להתחיל לצעוד אל החופה.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192880 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183087 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182294 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181701 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181447 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181506 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica