חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפלגה ביאכטה – החופשה המושלמת לאוהבי הים

מאת: משה אלוןשייט09/04/20126331 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


הפלגה ביאכטה במימי הים התיכון אולי נשמע חלומי, אבל זה בהחלט אפשרי. מגיע גיל שבו כבר לא ממש חושבים על גודל ההוצאה כשמתכננים חופשה חדשה. כשאנו צעירים התקציב הוא אחד מהפקטורים המשמעותיים ביותר בתכנון החופשה או הטיול. מי לא עבר את זה כשתכנן מסע תרמילים לדרום אמריקה.

הכל נלקח בחשבון מגודל התרמיל ועד לסנט האחרון שמוציאים בכל מיום. כשמגיעים לגיל מסויים אפשר לומר – די! לא עוד תכנון חופשה על פי תקציב. הפעם אנחנו רוצים חופשה שתכלול את כל מה שאנחנו אוהבים. הפלגה ביאכטה כוללת את כל מה שאוהבי הים אוהבים ועוד יותר. הפלגה ביאכטה הינה חופשה חלומית לכמה שעות או לכמה ימים של שייט מדהים במימי הים התיכון.

הפלגה ביאכטה – לא מה שהכרתם


הפלגות ביאכטה אינן שייט במימי הים התיכון על גבי ספינת טיולים. הפלגה על גבי יאכטה היא הפלגה אינטימית. יאכטה כזו מסוגלת להשיט כ 15 אנשים ואני צוות, היא עשוייה עץ ומפליגה בכוח המפרשים הגדולים שלה. ביאכטה חדרי שינה עם מיטות גדולות ומפנקות, אוכל טרי המוכן במטבח היאכטה, הכולל גם דגים שנדוגו במהלך ההפלגה וכן פינוקים רבים אחרים, היות והיאכטה מאובזרת בכל האביזרים האלקטרונים הנחוצים כדי להנעים את שהותכם בזמן ההפלגה.

הפלגה יוקרתית – חוויה לכל אירוע


הפלגה על גבי יאכטה איננה שייט בספינה, אלא שזו חוויה אחרת לגמרי – חוויה יוקרתית שתוכלו לתכנן לכל אירוע וסיבה לאוהבי הים, השקט והשלווה. הפלגה ביאכטה יכולה לקחת כמה שעות של הפלגה רומנטית בשעות הערב שבו תוכלו ליהנות מהפלגה, אירוח כיד המלך הכולל ארוחה רומנטית וחדר שינה נוח ומודרני.


במידה ותרצו ליהנות מהפלגה ארוכה יותר, תוכלו להזמין יאכטה להפלגות של יומיים לאורך חופי הארץ או להפלגה של כמה ימים במימי הים התיכון במסלול מתוכנן עבורכם. במהלך הפלגה תוכלו ליהנות מכל הפינוקים שמציעה היאכטה כולל את המטבח המשובח שלה חדרי שינה מדהימים וכל הנחוץ מבחינה אלקטרונית. הרוח, האויר הצח ומרחבי הים עומדים לרשותכם לאורך ההפלגה כולה ללא תוספת מיוחדת.


הפלגה ביאכטה לצורך מסיבות


אם אתם חושבים לערוך מסיבה לציון אירוע חשוב, ואתם מעוניינים להזמין מספר מצומצם של אורחים ראויים בלבד ואתם חושבים על משהו בסגנון אחר, הפלגה על גבי יאכטה יכולה להיות הפתרון המושלם עבורכם. ימי הולדת מיוחדים, יום נישואין או ציון של אירוע חשוב בחברה שבה אתם עובדים יכולים להיות סיבות מומלצות לקיום שייט על גבי יאכטה. גם אירועים כמו מסיבת רווקים או רווקות יכולים להיות סיבות מצויינות להפלגה ביאכטה. הפלגה כזו יכולה להיות הפלגת יום או לילה, ולפנק אתכם בכל מה שתחפצו כדי להנעים את שהותכם בזמן ההפלגה.


הפלגה על גבי יאכטה אולי נשמעת יקרה ולאנשים אמידים בלבד, אבל אין זה כך. הפלגה על יאכטה  ניתן להשיג במחירים סבירים שאינם מצריכים נטילת משכנתא. ניתן להתארגן כמה וכמה אנשים או משפחות יחדיו, כך שההוצאה לאדם לא תהיה יקרה, והתענוג הנלווה לשייט יהיה מושלם.


בנוסף לחויית הפלגה חלומית על גבי יאכטה יוקרתית אתם יכולים ליהנות בהפלגה גם מפעילויות נוספות שיגבירו את ההנאה שלכם בזמן ההפלגה. תוכלו ליהנות מדייג, שחייה וצלילה בזמן ההפלגה, וכן ממטבח עשיר במטעמים איכותיים הכולל דגים, בשרים, בשרים מעושנים, משקאות מסוגים שונים וכדומה. כל המרכיבים הללו ביחד יארגו לכם חופשה חלומית שלא תשכחו לאורך זמן רב, ושתרצו לחזור אליה בכל פעם שתחפצו לחוש את מרחבי הים והרוח על גבי יאכטת מפרשים חלומית.


 



תגיות המאמר: הפלגה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153386 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152725 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153922 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152782 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151893 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154212 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142523 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא שייט

מאת: קובישייט08/12/195501 צפיות
שיייט רומנטי לזוגות הינו חוויה יוצאת דופן ומאוד מיוחדת, בחופי ישראל בכלל יש חברות המשכירים יאכטות לזוגות שרוצים להתפנק עם בן זוגם בהפלגה רומנטית ,רק שניהם, יציאה לים הפתוח רקוח מהעמולה הבניניים והמכוניות , באווירה יותר רוחנית ומשחררת בטבע האמיתי כאשר מרחביים ואופק אנסופי פרוסים ממולכם, רוח מלטפת ורחש הגלים המתנפצים על דפנות היאכטה. שייט רומנטי באווירה מיוחדת זאת של הביחד עם המוסיקה שאוהבים נישנושים, יין משובח ואוליי גם ארוחה

מאת: גלי נעמהשייט22/03/196347 צפיות
השכרת יאכטה לנהיגה עצמית מחייבת את המשכיר להיות סקיפר וכדי להיות סקיפר צריך לעבור קורס סקיפרים שהוא אחד הקורסים המעניינים ביותר שניתן למצוא בשוק בשנים האחרונות.

מאת: moraleשייט12/03/181935 צפיות
רוצים לצאת קצת מהשגרה ולנפוש בים התיכון? ישנן הפלגות נופש בים התיכון שמתקיימות להן בכל העת. ההפלגות יוצאות לרוב מרחבי אירופה, כך שאם אתם מטיילים בברצלונה למשל, ואתם רוצים לשדרג את החופשה שלכם, אין ספק שיהיה כדאי לכם לחשוב ברצינות ולחפש דילים להפלגות נופש..

מאת: moraleשייט31/07/173756 צפיות
בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים גילו את הפיורדים של מדינות סקנדינביה ובפרט נורבגיה. ישראלים רבים נוסעים אל מדינות אלו בשביל לחזות בפלא המיוחד. חלקם עושים זאת בקבוצות מאורגנות, אחרים טסים לשם בעצמם, ויש מי שבוחר לראות את הפיורדים מלמטה, כלומר מהים. זאת באמצעות קרוז לפיורדים.

מאת: moraleשייט26/04/171462 צפיות
אחרי שהצעירים כבשו את המזרח הרחוק במסגרת טיולים אחרי צבא, ואחרי שזוגות מבוגרים ומשפחות כבשו את המדינות השונות באזור דרך טיולי משפחות או טיולים רגילים, הגיע תורם של קרוזים למזרח הרחוק. שייט תענוגות שנמשך מספר ימים אל מדינות יעד שונות באזור.

מאת: moraleשייט26/04/171470 צפיות
בשנות השבעים, היה ידוע שצעירים ישראלים רבים נוהגים לעשות טיולי רכבות או טרמפים באירופה. לפני שהם גילו את הודו ודרום אמריקה, אז ישראלים שסיימו צבא והיתה להם אפשרות כלכלית, טסו ליעד מסוים באירופה ושם התחילו לקחת טרמפים או לעלות על רכבות במטרה לחצות את היבשת. לא מעט ספרים נכתבו על טיולים שכאלה.

מאת: שרון צרפתישייט30/03/162008 צפיות
כאשר היינו קטנים היינו רואים ספינות עוגנות במזח, וממש היינו רוצים להיות כמו הקברניט שהיה נראה שזוף ועם מדים כה יפים שכולם העריכו ונתנו לו כבוד. היום זה לא בעייתי להיות סקיפרים, פשוט צריך לצאת לקורס המתאים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica