חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שייט על גבי יאכטה במימי הים התיכון

מאת: משה אלוןשייט09/04/20121811 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שייט  על גבי יאכטה איננו הפלגה על גבי ספינת שעשועים במימי הים התיכון. שייט ביאכטה מיועד לאוהבי הים הרוח והגלים ולא לאלה שמחפשים ריגושים באולמות ההימורים. שייט הוא חוויה איכותית יוצאת דופן והוא מיועד לחובבי הים המעוניינים בהתנסות של שייט אמיתי במימי הים התיכון לכל מטרה ואירוע. ניתן לערוך שייט רומנטי בשניים או שייט קבוצתי של עד 15 אנשים ואנשי צוות. ניתן להפליג ליום, יומיים או לכמה ימים שתחפצו. הכל תלוי בזמן שיש לכם ובתקציב. והתקציב, הוא איננו בשמים. שייט ביאכטה איננו מיועד רק למיליונרים, אלא שניתן לצאת לשייט כזה במחירים סבירים ביותר.

שייט ביאכטה מיועד גם לזוגות רומנטיים וגם למשפחות, גם לחברים לעבודה או לקבוצת חברים לפני חתונה וגם למפיקי סרטים לצורך צילומי פרסומות או סרטונים. את השייט ניתן לתכנן לאיזה אורך שתחפצו, החל מכמה שעות דרך הפלגה של יומיים לאורך חופי הארץ ועד להפלגה מתוכננת במיוחד עבורכם בסיבוב של מספר ימים בים התיכון.

שייט ביאכטה אינו דומה לכל סוג חופשה אחרת. שייט כולל בנוסף לאווירה המיוחדת גם פעילויות נוספות ואירוח כיד המלך שיהפכו את ההפלגה שלכם לחוויה מסוג שונה לגמרי. היאכטה מאובזרת במטבח מודרני ומשובח וטבח שידע לבשל לכם מטעמים מדגים, בשרים ושאר פינוקים. חדרי השינה ביאכטה מרווחים וכוללים מיטה זוגית ואת כל הציוד האלקטרוני שאתם מכירים, ובזמן ההפלגה תוכלו ליהנות גם משחייה, צלילה ודייג.

שייט ביאכטה - מסלולים אפשריים

שייט לאורך חופי ישראל – שייט שמתבצע ממרינה למרינה לאורך החופים במשך 48 שעות ומאפשר לכם ליהנות ממראות הארץ מזוית שלא הכרתם ממערב למזרח. תוכלו להכיר את הארץ מתוך הים ולהפליג לאורך החופים כולם החל מאשקלון ועד לראש הניקרה בצפון. השייט כולל עצירה בנהריה, עכו, חיפה תל אביב וכדומה שבהם תוכלו לצאת לבלות בחוף ולהמשיך בהפלגה לאחר מכן. שייט לאורך החופים כולל ארוחות מפנקות ולינה ללילה וכן לימוד בסיסי של מיומנויות השייט בספינת מפרש. השייט מיועד לזוגות, משפחות או קבוצות קטנות.


שייט יומי בים התיכון – שייט זה מיועד למעוניינים בהיכרות עם הים ולבילוי של כמה שעות על גבי יאכטה מקסימה באוירה אחרת הכוללת אוויר צח, שקט ומרחבים עצומים של ים פתוח. בהפלגה זו תקבלו ארוחה מפנקת ותיהנו ממגוון של משקאות ותוכלו ליהנות משחייה בים ומפינוקים רבים אחרים. שייט כזה מיועד גם לזוגות רומנטיים וגם לקבוצות של חברים לעבודה או לאירוע מיוחד.

שייט למדינה אחרת – שייט ביאכטה כולל גם שייט למדינה או למדינות אחרות. את היעד אתם קובעים ואת המסלול מתכננים יחד כאשר אתם מספקים את כל הנתונים, כולל אורך ההפלגה, מספר העצירות המבוקשות וכדומה. מסלול זה מאפשר לכם להכיר את כל רזי הפעלת היאכטה, תוכלו ליהנות מכל הפינוקים שהיאכטה מציעה לכם כולל חדרי שינה נוחים, שחייה בים, דייג, צלילה, ארוחות משובחות וסיורים במקומות ובערי הנמל שתחפצו. שייט כזה בים התיכון מיועד למשפחות או לקבוצות קטנות ולאנשים שבאמת אוהבים את מרחבי הים והמעוניינים לבלות חופשה ימית על גבי יאכטת מפרשים חלומית.

שייט ללב ים – שייט זה יקח אתכם ללב ים ויאפשר לכם ללמוד את אמנות השייט לפרטי פרטים. החל מהפעלה בסיסית של היאכטה ועד לפעולות מורכבות במצבים שונים בזמן ההפלגה. גם הפעלת כל הציוד האלקטרוני המודרני המשמש להפלגה נלמד בזמן ההפלגה כך שכל חובבי הים וההפלגות יוכלו ליהנות מחוויה לימודית עשירה בנוסף לחווית ההפלגה הייחודית על גבי יאכטת מפשרים מפוארת.


 



תגיות המאמר: שייט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153384 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152723 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153920 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152777 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151888 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154210 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142522 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא שייט

מאת: קובישייט08/12/195480 צפיות
שיייט רומנטי לזוגות הינו חוויה יוצאת דופן ומאוד מיוחדת, בחופי ישראל בכלל יש חברות המשכירים יאכטות לזוגות שרוצים להתפנק עם בן זוגם בהפלגה רומנטית ,רק שניהם, יציאה לים הפתוח רקוח מהעמולה הבניניים והמכוניות , באווירה יותר רוחנית ומשחררת בטבע האמיתי כאשר מרחביים ואופק אנסופי פרוסים ממולכם, רוח מלטפת ורחש הגלים המתנפצים על דפנות היאכטה. שייט רומנטי באווירה מיוחדת זאת של הביחד עם המוסיקה שאוהבים נישנושים, יין משובח ואוליי גם ארוחה

מאת: גלי נעמהשייט22/03/196325 צפיות
השכרת יאכטה לנהיגה עצמית מחייבת את המשכיר להיות סקיפר וכדי להיות סקיפר צריך לעבור קורס סקיפרים שהוא אחד הקורסים המעניינים ביותר שניתן למצוא בשוק בשנים האחרונות.

מאת: moraleשייט12/03/181935 צפיות
רוצים לצאת קצת מהשגרה ולנפוש בים התיכון? ישנן הפלגות נופש בים התיכון שמתקיימות להן בכל העת. ההפלגות יוצאות לרוב מרחבי אירופה, כך שאם אתם מטיילים בברצלונה למשל, ואתם רוצים לשדרג את החופשה שלכם, אין ספק שיהיה כדאי לכם לחשוב ברצינות ולחפש דילים להפלגות נופש..

מאת: moraleשייט31/07/173756 צפיות
בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים גילו את הפיורדים של מדינות סקנדינביה ובפרט נורבגיה. ישראלים רבים נוסעים אל מדינות אלו בשביל לחזות בפלא המיוחד. חלקם עושים זאת בקבוצות מאורגנות, אחרים טסים לשם בעצמם, ויש מי שבוחר לראות את הפיורדים מלמטה, כלומר מהים. זאת באמצעות קרוז לפיורדים.

מאת: moraleשייט26/04/171459 צפיות
אחרי שהצעירים כבשו את המזרח הרחוק במסגרת טיולים אחרי צבא, ואחרי שזוגות מבוגרים ומשפחות כבשו את המדינות השונות באזור דרך טיולי משפחות או טיולים רגילים, הגיע תורם של קרוזים למזרח הרחוק. שייט תענוגות שנמשך מספר ימים אל מדינות יעד שונות באזור.

מאת: moraleשייט26/04/171470 צפיות
בשנות השבעים, היה ידוע שצעירים ישראלים רבים נוהגים לעשות טיולי רכבות או טרמפים באירופה. לפני שהם גילו את הודו ודרום אמריקה, אז ישראלים שסיימו צבא והיתה להם אפשרות כלכלית, טסו ליעד מסוים באירופה ושם התחילו לקחת טרמפים או לעלות על רכבות במטרה לחצות את היבשת. לא מעט ספרים נכתבו על טיולים שכאלה.

מאת: שרון צרפתישייט30/03/162007 צפיות
כאשר היינו קטנים היינו רואים ספינות עוגנות במזח, וממש היינו רוצים להיות כמו הקברניט שהיה נראה שזוף ועם מדים כה יפים שכולם העריכו ונתנו לו כבוד. היום זה לא בעייתי להיות סקיפרים, פשוט צריך לצאת לקורס המתאים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica