חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לבחירת קמין

מאת: מוקד חוםאדריכלות פנים09/04/20121346 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפים לבחירת קמין :

אחד מאמצעי החימום הטובים והעתיקים ביותר העומדים לרשותנו הינו הקמין, או בשמותיו האחרים "אח" או תנור ארובה. קיימים מספר סוגי קמינים המחולקים ל 3 קבוצות עיקריות על פי הדלק המזין אותם שהם: קמינים המוזנים בעץ, כאלה הניזונים בגז וכאלה הניזונים בנפט / סולר. הקמינים מהווים כיום אלמנט עיצובי לבית ולחלל חדר המגורים ומיוצרים בעיצובים מרהיבים ובשלל צורות בסגנון קלאסי או מודרני .

בכל סוגי הקמינים באפשרותנו לבחור להתקין קמין עצמאי / "פריסטנד" או ליבה המיועדת להתקנה בתוך דקורצייה.
בהתקנה נכונה עם דגש על עיצוב ותכנון נכון, יהפוך הקמין למקום המרכזי ביותר בבית,לפינה חמה המזמינה את דיירי הבית ואורחיו להתאסף סביבו ולהתחמם באמצעותו בימי החורף הקרים.

למרות עליית מחירי הדלקים בארץ ובעולם , הקמין הנפוץ ביותר בארצנו הוא קמין הנפט/סולר, קמין זה אמין ונוח לשימוש וע"י טיפול נכון יבטיח לכם עשרות שנים של שימוש ללא תקלות. קמין העץ מהווה חלופה עיקרית לקמין הנפט, לקמין העץ נדרש שטח אחסון יבש לבולי העץ, הוא מצריך התעסקות בהזנת העצים ובניקוי האפר, אך מפצה מאוד במראה בעירה מדהים ומחמם לב,קמין הגז הופך נפוץ גם הוא במיוחד בשל העיצוב המודרני של ליבות הגז,שיפור הבטיחות הניכר עם המעבר לארובה הכפולה והגזעים הלוגים המשווים לבעירה מראה הדומה לזו של אח העצים.

אז איך נבחר את האחד המתאים לנו ביותר?  עלינו להתחשב בגורמים רבים כגון מקום מגורים, סוג הבית, מצב הבית:בבנייה,בשיפוץ , בנוי ולא ניתן לבצע שינויים, האם הוא בנוי וניתן לבצע בו שינויים ועבודות הנדרשות עבור הקמין הנבחר, עלות רכישה ואחזקה, מנהגים ועיצוב. מצורפת טבלה המרכזת את ההבדלים העיקריים בין סוגי הקמינים השונים.

יש להיוועץ עם חברה העוסקת בתחום או בעל מקצוע ולבדוק את היתכנות ההתקנה.

להלן טבלה המרכזת את ההבדלים העיקריים בין סוגי הקמינים השונים.

 


קמין עץ

קמין סולר / נפט

קמין גז

דלק

מצריך שטח אחסנה גדול ויבש.

מיכל סולר/ נפט בגינה.

מאגר בלוני גז 48 ק"ג או צובר גז אם ניתן להתקין

יתרונות

זול יחסית*,טבעי.

לא מצריך התעסקות,

לא מצריך התעסקות,

חסרונות

מצריך התעסקות באחסנה, סידור והזנה, רצוי עץ שהתייבש כל הקיץ.

יקר, מיכל בגינה .

יקר, החלפה תכופה של בלונים, מומלץ מאגר של 4 בלונים, לא בכל בית ניתן להתקין צובר.

הדלקה

באמצעות דלק מוצק.

באמצעות גפרורים.

באמצעות שלט / מצת.

שליטה בחימום

באמצעות הזנה של בולי עץ, דיוק חסר.

בורר עוצמה
דיוק מרבי.

שלט / בורר עוצמה 
דיוק מרבי.

אחזקה

טיפול וניקוי תכוף.

בדיקה אחת לשנתיים.

בדיקה אחת לשנה.

ארובה

חובה ארובה עד הגג
קוטר: 6 עד 10

חובה ארובה עד לגג.
קוטר: 5

לא חובה ארובה לגג.
קוטר: 5 עד 8

מראה בעירה

יפה ורומנטי , ריח.

אש כחולה כתומה.

דומה לעץ / גזעים קרמיים.

עיצוב

קלאסי, מודרני,ליבות.

קלאסי מודרני ליבות.

קלאסי, מודרני, ליבות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוקד חום

www.heatcenter.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוקד חום

מאת: מוקד חוםעיצוב פנים22/05/122611 צפיות
ריכזנו עבורכם מבחר שאלות ותשובות בנושאי קמינים - התקנה / תחזוקה / שרות. השאלות והתשובות מחולקות לנושאים כלליים והתקנות קמינים – ולשאלות לפי סוג הקמין: שאלות ותשובות בנושאים כלליים הקשורים בקמינים, מושגים, אביזרים והתקנות קמינים: לצערנו גם בתחום הקמינים והתקנת הקמינים ישנם " חאפרים " חסרי ידע וניסיון המייצרים מתקינים ומשווקים קמינים ללא תקינה וללא תו תקן המציגים את עצמם כ"מומחים" בתחום. קמין פגום או מתוכנן בצורה לקויה והתקנה לקויה יכולים לגרום נזק לנפש ורכוש. קמין קונים בעסק / חנות המתמחה בתחום.

מאת: מוקד חוםעיצוב גינות11/05/129267 צפיות
אומרים שאש היא אחד הדברים שאפשר להסתכל עליו לנצח. משחר נעוריו הצטופף האדם סביב האש, חימם בעזרתה את מזונו והתחמם לאורה. היום בחיים המודרניים כמעט ואיננו נתקלים באש גלויה, עקב כך לא מעט אנשים בחרו להכניס את האש לביתם באמצעות קמין העץ וממשיכים במגמה זו על ידי הכנסת האש גם לגינתם וזאת ע"י הקצאת מקום בטוח להבערת אש בבור יעודי מחופה אבן או באמצעות מתקן מדורת הגן.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181671 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171941 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172097 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161924 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica