חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונות מיוחדות

מאת: איציק אסוליןחתונות10/04/2012735 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתונות מיוחדות

תכנון האירוע הנקרא חתונה אינו כולל רק בחירת מקום לאירוע, שמלות כלה  וחליפת חתן, כיום לא מוותרים גם על תוספות מיוחדות שיזניקו את החתונה וישאירו טעם טוב וזיכרון נעים וכמובן הרגשה של אירוע מיוחד ובלתי נשכח.

בין כל החיפושים אחר  שמלות כלה 2013 ושאר האלמנטים, כדאי לעצור ולחשוב מה יכול להפוך את החתונה שלכם למיוחדת הרבה יותר.

אטרקציות לחתונה הן כל אותם הדברים המיוחדים שלא קיימים בכל חתונה שגרתית והתחום הזה הולך ותופס תאוצה ומכיל אטרקציות רבות ומגוונות לבחירת הזוג.

את האטרקציה בוחרים לפי אופן האירוע וניתן להתאים אטרקציות מיוחדות לפי טעמכם ועיצובכם האישי.

הבה נמנה כמה מהאטרקציות לחתונה מיוחדת במינה:  מיצג רקדניות ובמיוחד רקדניות לטיניות שהן הלהיט החם והמבוקש, הפרחת יונים בחופה או בריקוד הזוגי – אטרקציה זו מאד מרגשת ומתאימה לגני אירועים ולמרחבים שבהם, קיימת עוד אטרקציה מיוחדת לגני אירועים בתחום הזה של הפרחת פרפרים צבעוניים מתוך קופסאות המעניקה הרגשה רומנטית ונעימה ביותר, עוד דוגמאות לאטרקציות מיוחדות הן בועות אלכוהול המשתחררות לאוויר המוסיפות התלהבות והתרגשות מיוחדת על גבי רחבת הריקודים או בלוני אורז גדולים ומרשרשים המהווים אטרקציה מיוחדת גם למבוגרים וגם לילדים.

עוד רעיון לאטרקציה מיוחדת היא מופע להטוטנות של אש- צוות מקצועי ומיומן אשר ילהיט את האווירה ויחמם אותה ע"י תרגילים מיוחדים בלפידים בוערים שישאירו את הקהל נפעם ומוקסם.

אין ספק שאטרקציות אלה מעלות את ההוצאות הכלכליות אך הן משדרגות כל אירוע למיוחד יותר. ולכן רבים מהזוגות מעדיפים לחסוך ולהתפשר על שמלות כלה זולות או תקליטנים פחות יקרים ולהשקיע באטרקציה לחתונה שתיזכר כחתונה מושקעת ומיוחדת לאורך זמן אצל כל האורחים.

אטרקציה חדשה יחסית שתופסת תאוצה היא ריקוד מקורי של החתן והכלה כאשר הם לומדים ריקוד מקצועי מרקדן או רקדנית המלמדים אותם ומבצעים אותו נרגשים אל מול האורחים המשתאים. ריקוד זה יכול להיות במקצב לטיני או פופ כאשר נבחרים בדרך כלל להיטים מוכרים שסוחפים את האורחים ומעניקים חוויה בלתי נשכחת לצד התנסות מקצועית בצעדי ריקוד של כוכבי הערב החתן והכלה, תארו לכם את החתן בחליפה יוקרתית והכלה לבושה באחת מ שמלות כלה וינטאג "קורעים" את הרחבה בריקוד מקצועי וסוחף- אין ספק שזה תורם לייחודיות האירוע פי כמה מונים.

מה עוד נוכל למצוא בתחום האטרקציות: אטרקציה שהיא סרט מצויר המונפש ע"י החתן והכלה שמספר את סיפור היכרותם בשילוב תמונות אמיתיות ומצחיקות  במיוחד כמו תהליך המדידות של שמלות כלה  ומוקרן על מסכי הפלזמה של האולם.

זאת ועוד, אטרקציה של צמדים מוסיקליים מיוחדים כמו כנריות או נגני סקסופון, כניסת חתן וכלה בליווי להקת מתופפים או נגינת שופרות, שיר מקורי בהקדשה לכלה או לחתן המבוצע לעיני כל האורחים בפעם הראשונה או מגנטים עם תמוה מהאירוע לכל אורח או מחזיקי מפתחות מיוחדים הכוללים תמונה.

לסיום, חשוב לבחור אטרקציה שתקלע לטעמם של האורחים ותעמוד בתקציב המיועד לה אך יחד עם זאת גם אטרקציה קטנה וזולה יחסית עושה הבדל גדול וגורמת לחתונה שלכם להיזכר כטובה ומוצלחת, לכן כדאי לחשוב על זה ולבחור באטרקציה המתאימה לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק אסולין

מאת: איציק אסוליןבריאות השן14/03/13952 צפיות
תקשורת טובה עם רופא השיניים הוא הצעד הראשון בדרך לטיפול מוצלח ללא חרדה דנטאלית, לכן חשוב לחפש רופא שיניים העונה על כל הפרמטרים שציינו. בנוסף, לרופאים עומדים מספר אמצעים המסייעים בהפחתת הלחץ והמתח אצל המטופלים העומדים בפני כל סוגי טיפולי השיניים.

מאת: איציק אסוליןתרבות דיגיטלית06/03/131166 צפיות
באמצעות תוכנות מיוחדת לקונסולה ניתן להפוך אותה לסטרימר אשר באמצעותו ניתן להציג תמונות, לנגן קבצי מוסיקה, קבצי וידאו ואפילו ווידאו שצילמתם בעצמכם. הג'ויסטיק הוא אלחוטי ובאמצעות חיישנים ניתן לשחק באמצעות תנועה פיסית ולא רק עם הלחצנים. לג'ויסטיק יש מנגנוני רטט ולשלט סוללת ליתיום שיתרונה הגדול בכך שהיא נטענת. עוד מאפיין ייחודי לקונסולה זו היא תוספת מערכתית הנקראת MOVE אשר מקנה לשחקן תחושה כמעט אמיתית וחלק בלתי נפרד מהממשיות של החוויה. השחקנים באמצעות תנועות אמיתיות מתקדמים במשחק ונהנים מחוויה בלתי רגילה ממש כזו הדומה למציאות.

מאת: איציק אסוליןניתוחים פלסטיים04/11/121016 צפיות
אם בניתוחי אף ראינו גם גורם רפואי וגם גורם אסתטי הרי שניתוח מתיחת פנים למשל מתבצע רק מבחינה אסתטית ולכן נערך למבוגרים לרוב מעל גיל 40 מפני שהשינויים בעור הפנים נגרמו מהשנים שחלפו ומהגנטיקה שהשפיעה. מטרת מתיחת פנים היא להצעיר את מראה הפנים ולגרום לכך שעור הפנים יראה מתוח וחלק וכמובן כך יראה גם צעיר.

מאת: איציק אסוליןנישואין31/10/121027 צפיות
בגני אירועים תחת כיפת השמיים יש לא רק נוף מרהיב אלא גם קיימות מערכות הגברה ותאורה משוכללות, המקומות מעוצבים בסטייל רב, ומצוידים ברחבת ריקודים רחבת ידיים. בגלל השפע הקיים התחרות בשוק הולכת וגוברת על כל לקוח. כאשר אתם בעלי השמחה הולכים לתכנן אירוע ולבחור את המקום בו ייערך, חשוב לבחור במספר מקומות של גני אירועים כדי להבין פחות או יותר את הלך הדברים והעלויות שם.

מאת: איציק אסוליןנישואין12/09/121060 צפיות
כל אירוע חתונה מאופיין בהוצאות כספיות כבדות גם אם לא מדובר באירוע של 500 מוזמנים ומעלה ולכן כדאי להיערך בהתאם על מנת שהאירוע יהיה מוצלח אך גם לא יקר במיוחד ויאפשר לכם נקודת פתיחה טובה לחיים החדשים ללא כל חובות מיותרים.

מאת: איציק אסוליןצרכנות27/08/121219 צפיות
אין זה סוד שישראל אינה מן המדינות הגשומות ביותר בעולם, אלא להפך. היא מאופיינת בכמות דלה של גשמים. יחד עם זאת, תופעת הרטיבות קיימת במלוא הדרה בבתי אב רבים ישנים ואף חדשים אשר בהם לא הותקנה מערכת איטום כראוי. חשוב לדעת שמערכות איטום במבנים נחלקות לשתיים: מערכת איטום הנקראת חיובית ומערכת איטום הנקראת שלילית.

מאת: איציק אסוליןחתונות23/08/12994 צפיות
כאשר בוחרים חברה המתמחה בהפקת אירועים וחתונות בטבע, יש לבחור בחברה מומלצת גדולה ומקצועית בתחום אירועים בטבע. בעריכת אירועים בטבע אין להתפשר היות והחברה האחראית על כל הציוד והשירות היא זו שתקבע, באופן ניכר, ובמקצועיותה את הצלחת האירוע.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182901 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181376 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181511 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181587 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172065 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172183 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172110 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica