חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה זולה וחסכונית

מאת: איציק אסוליןנישואין12/09/20121055 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתונה זולה וחסכונית

רוב הזוגות העומדים לפני חתונה ולפני תחילת חייהם המשותפים יחד אינם במצב כלכלי מזהיר המאפשר להם לערוך אירוע רב הוצאות ללא כל התחשבנות.

כל אירוע חתונה מאופיין בהוצאות כספיות כבדות גם אם לא מדובר באירוע של 500 מוזמנים ומעלה ולכן כדאי להיערך בהתאם על מנת שהאירוע יהיה מוצלח אך גם לא יקר במיוחד ויאפשר לכם נקודת פתיחה טובה לחיים החדשים ללא כל חובות מיותרים.

פעמים רבות אומרים הזוגות כי המתנות של האורחים תסייענה בכיסוי ההוצאות. ובכן, לא כדאי להסתמך על כך היות וכבר היו מקרים בעבר שזוגות התבדו ונותרו עם חובות גדולים במיוחד.

ההוצאה המרכזית בכל חתונה היא כמובן התשלום למקום בו ייערך האירוע. אולמות אירועים וגני אירועים גובים לפי מנה כאשר המחיר בימינו הוא בדרך כלל לא פחות מ 200 ש"ח למנה לאורח. הקפידו לבחור מקום בו תקבלו את התמורה המרבית עובר כספיכם. תוכלו לבדוק מועדים לאירוע בעונת החורף בהם האירועים זולים הרבה יותר.

אם את, הכלה, מחפשת  שמלת כלה בזול הקפידי לבדוק היטב אצל מעצבי שמלות כלה דגמים מקולקציה קודמת אותם תוכלי למצוא זולות יותר מאלו השמלות החדשות של שמלות כלה 2013

שמלות כלה זולות יותר אך לא פחות איכותיות  ניתן להשיג גם אצל מעצבים פחות ידועים בתחום, או אפילו ניתן לבדוק שמלות כלה יד שנייה באינטרנט או אצל סלוני כלות.

בתחום של בחירת   שמלת כלה קיימים מבצעים והנחות כל העת היות והתחרות בו היא גדולה במיוחד. כלות, בדוקנה באינטרנט ובמיוחד בפייסבוק הצעות של מעצבי שמלות כלה המעניקים הנחה מסוימת לפונות דרך האינטרנט, לעיתים, זה יוצא משתלם במיוחד.

חתונה זולה וחסכונית היא זאת בה לא שילמתם הון תועפות על כל השירותים שניתנים לכם?: ברוב הפעמים, בגני אירועים או באולמות אירועים מסוימים מספקים עסקת חבילה הכוללת שירותי צלם או תקליטן בהוזלה משמעותית. בדקו באילו מקומות קיימות עסקאות חבילה מעיין אלו והתחילו לבדוק אותם הראשונים בתור.

והכי חשוב, הגדירו את מסגרת התקציב העומדת לרשותכם, כך תדעו בוודאות שאתם לא חורגים ממנה ותוכלו לבחור בהתאם שירותים נוספים כמו אטרקציות לאירועים, בר משקאות ועוד וכל זאת במסגרת התקציב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק אסולין

מאת: איציק אסוליןבריאות השן14/03/13948 צפיות
תקשורת טובה עם רופא השיניים הוא הצעד הראשון בדרך לטיפול מוצלח ללא חרדה דנטאלית, לכן חשוב לחפש רופא שיניים העונה על כל הפרמטרים שציינו. בנוסף, לרופאים עומדים מספר אמצעים המסייעים בהפחתת הלחץ והמתח אצל המטופלים העומדים בפני כל סוגי טיפולי השיניים.

מאת: איציק אסוליןתרבות דיגיטלית06/03/131162 צפיות
באמצעות תוכנות מיוחדת לקונסולה ניתן להפוך אותה לסטרימר אשר באמצעותו ניתן להציג תמונות, לנגן קבצי מוסיקה, קבצי וידאו ואפילו ווידאו שצילמתם בעצמכם. הג'ויסטיק הוא אלחוטי ובאמצעות חיישנים ניתן לשחק באמצעות תנועה פיסית ולא רק עם הלחצנים. לג'ויסטיק יש מנגנוני רטט ולשלט סוללת ליתיום שיתרונה הגדול בכך שהיא נטענת. עוד מאפיין ייחודי לקונסולה זו היא תוספת מערכתית הנקראת MOVE אשר מקנה לשחקן תחושה כמעט אמיתית וחלק בלתי נפרד מהממשיות של החוויה. השחקנים באמצעות תנועות אמיתיות מתקדמים במשחק ונהנים מחוויה בלתי רגילה ממש כזו הדומה למציאות.

מאת: איציק אסוליןניתוחים פלסטיים04/11/121011 צפיות
אם בניתוחי אף ראינו גם גורם רפואי וגם גורם אסתטי הרי שניתוח מתיחת פנים למשל מתבצע רק מבחינה אסתטית ולכן נערך למבוגרים לרוב מעל גיל 40 מפני שהשינויים בעור הפנים נגרמו מהשנים שחלפו ומהגנטיקה שהשפיעה. מטרת מתיחת פנים היא להצעיר את מראה הפנים ולגרום לכך שעור הפנים יראה מתוח וחלק וכמובן כך יראה גם צעיר.

מאת: איציק אסוליןנישואין31/10/121022 צפיות
בגני אירועים תחת כיפת השמיים יש לא רק נוף מרהיב אלא גם קיימות מערכות הגברה ותאורה משוכללות, המקומות מעוצבים בסטייל רב, ומצוידים ברחבת ריקודים רחבת ידיים. בגלל השפע הקיים התחרות בשוק הולכת וגוברת על כל לקוח. כאשר אתם בעלי השמחה הולכים לתכנן אירוע ולבחור את המקום בו ייערך, חשוב לבחור במספר מקומות של גני אירועים כדי להבין פחות או יותר את הלך הדברים והעלויות שם.

מאת: איציק אסוליןצרכנות27/08/121211 צפיות
אין זה סוד שישראל אינה מן המדינות הגשומות ביותר בעולם, אלא להפך. היא מאופיינת בכמות דלה של גשמים. יחד עם זאת, תופעת הרטיבות קיימת במלוא הדרה בבתי אב רבים ישנים ואף חדשים אשר בהם לא הותקנה מערכת איטום כראוי. חשוב לדעת שמערכות איטום במבנים נחלקות לשתיים: מערכת איטום הנקראת חיובית ומערכת איטום הנקראת שלילית.

מאת: איציק אסוליןחתונות23/08/12990 צפיות
כאשר בוחרים חברה המתמחה בהפקת אירועים וחתונות בטבע, יש לבחור בחברה מומלצת גדולה ומקצועית בתחום אירועים בטבע. בעריכת אירועים בטבע אין להתפשר היות והחברה האחראית על כל הציוד והשירות היא זו שתקבע, באופן ניכר, ובמקצועיותה את הצלחת האירוע.

מאת: איציק אסוליןעסקים מהבית02/08/121117 צפיות
בניגוד לסביבות עבודה משרדיות בהן קיימות דלפקים , בסביבת עבודה ביתית יש להיערך לכך ששולחן העבודה הכולל מחשב ברוב הפעמים יהיה מספיק גדול ומרווח כדי לאפשר עבודה נוחה במיוחד. חשוב גם לבחור בכיסא משרדי נוח המיועד לשיבה ממושכת אשר בו ניתן לכוונן את משענת הגב ולנעול אותה למצב הרצוי. חשוב גם לדאוג בכיסא לריפוד נוח ואוורירי כדי למנוע הזעה ואי נעימות

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201585 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182073 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172024 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152386 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152391 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152047 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141898 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica