חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר בבורסה | מסחר עצמאי

מאת: go4itפיננסים וכספים - כללי 11/04/20121052 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עם ההתפתחויות הטכנולוגיות וזמינות רשת האינטרנט אנו עדים לתופעה של  העברת תיק ההשקעות מברוקר  שהיה מנהל את תיק ההשקעות וגובה עמלות בעבור שירות זה למסחר עצמאי. לא פעם המשקיע העצמאי מגלה שעם קצת עבודה ולימוד התשואה שלו בתיק ההשקעות שלו גדולה אף מהתשואה שהיה מקבל כאשר בורקר היה מנהל לו את תיק ההשקעות.

כאשר אתה מבצע מסחר עצמאי עליך לנסות להזויל ככל הניתן את מרכיב ההוצאות, אחת מההוצאות המוכרות בנושא מסחר בבורסה הן עמלות המסחר בבורסה. לא רבים האנשים ששמים לב שהוזלת עלויות העמלות מביאות להגדלת התשואה בתיק ההשקעות.

אחת מהדרכים להוזיל עליות הוא הצטרפות לקבוצת רכישה בעניין עמלות מסחר ושירותי מסחר בבורסה.כחבר בקבוצת רכישה אתה נהנה מעלויות זולות במיוחד ומשרותי מסחר  מתקדמים כאילו הוא סוחר עם תיק השקעות גדול במיוחד וכאילו הוא מבצע הקיף פעילות גדול של קניה ומכירה של ניירות ערך. בין יתר התנאים שתוכל למצוא עליות של 1.85 שח למבצע מסחר באופציות מעוף, 0.07-9 % למבצע מסחר במניות וביתר נייורת הערך אשר נסחרים בבורסה הישראלית ואף הטבה בלעדית לחברי הקבוצה - אפשרות לקבלת מערכת מסחר אוטומטי ללא תשלום !

כאשר אנו מדברים על מערכת מסחר אוטומטית עלינו ליידע אותך כי אין צורך לעבור חשבון בבית השקעות או לפתוח חשבון חדש, כל שעליך לעשות זה לבקש הרשאות טסקבר מבית ההשקעות שלך ( הרשאות להפעלת מערכת מסחר אוטומטי ) וזהו ... אתה יכול באמצעות מערכת ה FMR שלך לסחור בבורסה הישראלית בצורה אוטומטית לחלוטין

הנך מוזמן ליצור קשר ולהתחיל לסחור בבורסה הישראלית בצורה אוטומטית לחלוטין עם מחירי עמלות ושירותי מסחר המתקדמים בארץ.

מסחר אוטומטי זה GO4IT

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל צוות Go4it המתמחים בכל פתרונות מסחר אוטומטי לסוחרים בבורסההישראלית
go4itrader - תוכנת מסחר אוטומטי המתקדמת בישראל
מסלולי מסחרבבורסה שהתקבלו על ידי הקמת קבוצת רכישה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת go4it

מאת: go4itמסחר יומי20/10/13942 צפיות
במסגרת מאמר זה ניידע אותך אודות חשיבות השימוש במערכת מסחר מתקדמת ככל הניתן - מערכת מסחר אוטומטי. כמו כן ניידע אותך כיצד תוכל לקבל מערכת מסחר אוטומטי של חברת GO4IT המשמשת לביצוע מסחר אוטומטי בבורסה בישראל - בחינם !

מאת: go4itבורסת ת"א11/03/131827 צפיות
מערכת מסחר היא הקשר שלך לניירות הערך כאשר אתה מצבע מסחר עצמאי בבורסה. כאן תוכל לקרוא על חשיבות השימוש במערכת מסחר מתקדמת ככל הניתן

מאת: go4itמסחר יומי24/02/131073 צפיות
כאן תוכל לקרוא כיצד להוזיל עמלות מסחר כאשר אתה מבצע מסחר בבורסה, כמו כן יוסבר לך על חשיבות השימוש במערכת מסחר אוטומטי למסחר בבורסה ואף יוסבר לך כיצד תוכל לקבל מערכת מסחר בחינם.

מאת: go4itבורסת ת"א02/02/131369 צפיות
כאן תוכל לקרוא איך להשקיע בבורסה בישראל, כמו כן תוכל לקרוא כיצד לקבל מערכת מסחר אוטומטי למסחר בארץ

מאת: go4itבורסת ת"א02/02/13977 צפיות
כאשר אתה מבצע סחר עצמאי בבורסה אתה חייב לדעת ולהשתמש בפקודת STOP LOSS אשר תציל אותך בהפסד כל תיק ההשקעות שלך כאשר נייר הערך מתנהג בניגוד לצפיות שלך.

מאת: go4itמסחר יומי18/01/13990 צפיות
כאן תוכל לקרוא מספר טיפים שיסייעו לך להעלות את התשואה שלך כאשר אתה מבצע מסחר בבורסה

מאת: go4itמעו"ף03/12/128606 צפיות
במאמר זה ניידע אותך אודות חשיבות השימוש במערכת מסחר מתקדמת ככל הניתן, כמו כן ניידע אותך כיצד תוכל לקבל מערכת מסחר אוטומטי המתממשקת למערכת ה FMR שלך ללא תשלום

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211347 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208624 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202950 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193011 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181363 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181610 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172017 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica