חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

קישורים נוספים
קורס הנהלת חשבונות
   
 

הנהלת חשבונות

אם יש לכם ראש למספרים - ואם אתם מחפשים מסלול לימודים שיוביל אתכם לקריירה בעלת אופקים רחבים - שווה לכם לשקול לקחת קורס הנהלת חשבונות.

קורסים בתחום זה מהווים בסיס חיוני לכל עולם החשבונאות ובוגרי הקורס יכולים להשתלב בקלות בחברות ובארגונים שונים, וכמו כן להמשיך ללימודים בתחומים הקשורים לעולם החשבונאות והפיננסים.

לימודי הנהלת חשבונות מתחילים בקורס ראשון הנקרא "קורס הנהלת חשבונות 1" שמקובל ללמוד אותו בצירוף לקורס "הנהלת חשבונות 2" ביחד, בתכנית לימודים משולבת שנמשכת, פחות או יותר, 400 שעות אקדמיות. הלימודים נערכים במכללות שונות ברחבי הארץ ועל מנת להתקבל אליהם יש צורך בדרך כלל  ב-11 שנות לימוד וכמו כן בבחינת כניסה, אשר בודקת את רמת הידע הבסיסית שלכם במתמטיקה ונושאים נוספים.

לימודי חשבונאות כוללים חומרים תיאורטים בנושאים כמו שימוש בתוכנות מחשב הנחוצות לצורך הנהלת חשבונות, מתמטיקה בסיסית הדרושה לכך, מטבע חוץ, תוכנות הנהלה, תוכנות לעריכת שכר, מס ערך מוסף ועוד. הלימודים כוללים לא רק ידע תיאורטי אלא גם ידע מעשי שנרכש תוך כדי התנסות בתוכנות עצמן.

בוגרים של לימודי חשבונאות צריכים לעבור מבחני ידע על מנת לקבל את התעודה הדרושה שתאפשר להם להתחיל ולעסוק במקצוע. בחלק מהמכללות מקובל גם לבצע עבודת סיום, כדי להפגין את הידע שנרכש במהלך הלימודים.

בוגרים של קורס הנהלת חשבונות יכולים להשתלב בעבודה במגוון רחב מאוד של חברות, שכן כמעט כל חברה בארץ, מגודל בינוני ומעלה, מנהלת מערך חשבונאות פנימי לצורך ניהול התקציב. כמו כן, בוגרי הקורסים יכולים לחפש עבודה גם בחברות שמתמחות בשירותי חשבונאות כמיקור חוץ לחברות אחרות.  עבודה בחברות כאלה יכולה לסייע לבוגרים גם לרכוש כישורים נוספים במסגרת העבודה.

כדי להתקדם בקריירה, יש צורך בלימודים מתקדמים יותר – בקורס הנהלת חשבונאות 3, שנמשך בדרך כלל כ-600 שעות אקדמיות, וברוב המכללות ניתן ללמוד אותו כלימודי בוקר או ערב במשך מספר שנים. בקורס רוכשים התלמידים ידע מעמיק יותר בנושאים פיננסיים וניהוליים, שיאפשרו להם לאחר מכן להתקדם לתפקידים בכירים ובעלי אחריות רבה יותר בשוק העבודה.

 



תגיות המאמר: לימודים, קריירה, חשבונאות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גבע קרא עוז, יועץ ניו מדיה, סלולר ושיווק בפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גבע קרא עוז

מאת: גבע קרא עוזאורטופדיה ופיזותרפיה02/10/13926 צפיות
אם אתם עובדים שעות ארוכות מדי יום מול המחשב ואם אתם נוטים לסבול מבעיות של כאבי גב, כאבי ראש או כאבי ידיים, שווה לכם לשקול להיעזר בשירותים של ייעוץ ארגונומי

מאת: גבע קרא עוזלימודי תעודה ומקצוע08/08/12851 צפיות
אם אתם מחפשים קורס מעניין שיכול גם להעשיר את ההשכלה שלכם וגם לתת לכם פתח למקצוע עתידי מבוקש ואם יש לכם נטייה לעולם האמנות והעיצוב, שווה לכם לשקול לקחת קורס עיצוב פנים.

מאת: גבע קרא עוזהשקעות28/05/121192 צפיות
אם אתם מחפשים דרך פשוטה וקלה להבנה להשקעה בשוק ההון, שווה לכם להכיר כלי השקעה שנקרא אופציות בינאריות. בניגוד לאופציות רגילות, אופציות בינאריות הן כלי השקעה שכל אחד יכול להבין אותו, גם אם אין לו ידע מוקדם בשוק ההון ונסיון רב בהשקעות בתחום, זאת מכיוון שמדובר בהשקעה שדורשת מהמשקיע לבחור בכל רגע נתון באחת משתי אופציות בלבד.

מאת: גבע קרא עוזתיירות ונופש - כללי16/05/121037 צפיות
בחנויות המיועדות למטיילים וכן באתרי אינטרנט שונים ניתן למצוא מימיות שהן למעשה מערכות שתייה מתקדמות שמיועדות למטיילים, וכן מימיות אשר מיועדות באופן ספציפי לרוכבי אופניים. אלו הן מימיות איכותיות, לא יקרות וברמה גבוהה.

מאת: גבע קרא עוזחינוך ולימודים - כללי16/05/121139 צפיות
לפני שנים אחדות עברה בישראל רפורמה משמעותית שנקראת רפורמת בכר. הרפורמה שינתה את מבנה החיסכון הפנסיוני בישראל והעבירה את האחריות לניהול הכספים מהבנקים לחברות ביטוח ולבתי השקעות. אחת התוצאות של הרפורמה הייתה עלייה משמעותית בביקוש לעובדים אשר מתמחים בנושאי הביטוח. כתוצאה מכך חלה עלייה גם במספר המכללות ברחבי הארץ אשר מעבירות קורס ביטוח, שמיועד להכשיר את העובדים בתחום זה.

מאת: גבע קרא עוזבניין ואחזקה - כללי16/05/121125 צפיות
תכנית המתאר הארצית לשיפוץ וחיזוק בניינים נגד רעידות אדמה – תמ"א 38, עומדת לעבור שינוי משמעותי בתקופה הקרובה. זאת, לאחר שהמועצה הארצית לתכנון ולבנייה החליטה להמליץ לממשלה לאשר תיקון נוסף לתכנית

מאת: גבע קרא עוזחינוך ולימודים - כללי09/02/121117 צפיות
אם אתם עומדים בפני השלב בחיים שבו עליכם להכריע באיזה מסלול לימודים לבחור ע"מ לרכוש לעצמכם מקצוע לעתיד, ואם אתם נמשכים לתחומי ההנדסה והטכנולוגיה, שווה לכם לשקול לפנות למסלול של לימודים לתואר של הנדסאי מכונות רכב.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222939 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222812 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187388 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187546 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187497 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188033 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179627 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica