חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כאב וארגונומיה

אם אתם עובדים שעות ארוכות מדי יום מול המחשב ואם אתם נוטים לסבול מבעיות של כאבי גב, כאבי ראש או כאבי ידיים, שווה לכם לשקול להיעזר בשירותים של ייעוץ ארגונומי.

לסביבת העבודה שלנו מול המחשב יש השפעה רבה מאוד על מצבנו הפיסי. למרות שרבים אינם מודעים לכך, עבודה מול מחשב כרוכה במאמצים פיסיים רבים. אלו הם מאמצים קטנים אשר מבוצעים ברציפות אלפי פעמים בשעה. וכאשר מדובר בשעות רבות כל יום, בסופו של דבר העומס המצטבר יכול לגרום לשורה של בעיות וכאבים. את רוב הבעיות והכאבים הללו ניתן למנוע בעזרת עבודה נכונה. מה זה אומר?

חשוב להקפיד על שורה של נושאים, כמו: גובה המסך, מרחק של העיניים ממנו, ישיבה נכונה, גובה הכיסא, מנח הידיים והרגליים ועוד.

הכללים אמנם הם כללים זהים לכולם אבל לכל אחד מאיתנו הרגלים משלו וגוף שונה. לפיכך אין תחליף לקבלה של ייעוץ ארגונומי אישי שמותאם לכם בסביבת העבודה שלכם.

ייעוץ שכזה ידריך אתכם כיצד לשבת וכיצד לעבוד נכון ובמידת הצורך כיצד להיעזר בציוד ארגונומי כמו עכבר, מקלדת ועוד. שימוש בציוד כזה יכול להקל מאוד את העומסים שמוטלים על הגוף ולמנוע כאבים, דלקות ובעיות רבות.

אם אתם כבר סובלים מדלקות ומכאבים מומלץ גם להיעזר בייעוץ רפואי שכן לעיתים אין ברירה ויש צורך לצד מנוחה גם בטיפול תרופתי כדי להתגבר על הכאבים והדלקות.

חשוב לדעת – עבודה תוך כדי כאב יכולה לגרום לכאבים להפוך לכרוניים ולבעיה שקשה מאוד להתמודד איתה, ולכן חשוב מאוד לפעול מראש לצורך מניעה ובמקרה של כאבים קלים להתמודד איתם בעזרת מנוחה וטיפול עוד לפני שהם מחריפים.

 



תגיות המאמר: כאב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גבע קרא עוז, יועץ ניו מדיה, סלולר ושיווק בפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גבע קרא עוז

מאת: גבע קרא עוזלימודי תעודה ומקצוע08/08/12850 צפיות
אם אתם מחפשים קורס מעניין שיכול גם להעשיר את ההשכלה שלכם וגם לתת לכם פתח למקצוע עתידי מבוקש ואם יש לכם נטייה לעולם האמנות והעיצוב, שווה לכם לשקול לקחת קורס עיצוב פנים.

מאת: גבע קרא עוזהשקעות28/05/121192 צפיות
אם אתם מחפשים דרך פשוטה וקלה להבנה להשקעה בשוק ההון, שווה לכם להכיר כלי השקעה שנקרא אופציות בינאריות. בניגוד לאופציות רגילות, אופציות בינאריות הן כלי השקעה שכל אחד יכול להבין אותו, גם אם אין לו ידע מוקדם בשוק ההון ונסיון רב בהשקעות בתחום, זאת מכיוון שמדובר בהשקעה שדורשת מהמשקיע לבחור בכל רגע נתון באחת משתי אופציות בלבד.

מאת: גבע קרא עוזתיירות ונופש - כללי16/05/121035 צפיות
בחנויות המיועדות למטיילים וכן באתרי אינטרנט שונים ניתן למצוא מימיות שהן למעשה מערכות שתייה מתקדמות שמיועדות למטיילים, וכן מימיות אשר מיועדות באופן ספציפי לרוכבי אופניים. אלו הן מימיות איכותיות, לא יקרות וברמה גבוהה.

מאת: גבע קרא עוזחינוך ולימודים - כללי16/05/121137 צפיות
לפני שנים אחדות עברה בישראל רפורמה משמעותית שנקראת רפורמת בכר. הרפורמה שינתה את מבנה החיסכון הפנסיוני בישראל והעבירה את האחריות לניהול הכספים מהבנקים לחברות ביטוח ולבתי השקעות. אחת התוצאות של הרפורמה הייתה עלייה משמעותית בביקוש לעובדים אשר מתמחים בנושאי הביטוח. כתוצאה מכך חלה עלייה גם במספר המכללות ברחבי הארץ אשר מעבירות קורס ביטוח, שמיועד להכשיר את העובדים בתחום זה.

מאת: גבע קרא עוזבניין ואחזקה - כללי16/05/121125 צפיות
תכנית המתאר הארצית לשיפוץ וחיזוק בניינים נגד רעידות אדמה – תמ"א 38, עומדת לעבור שינוי משמעותי בתקופה הקרובה. זאת, לאחר שהמועצה הארצית לתכנון ולבנייה החליטה להמליץ לממשלה לאשר תיקון נוסף לתכנית

מאת: גבע קרא עוזעבודה וקריירה - כללי12/04/121051 צפיות
אם יש לכם ראש למספרים - ואם אתם מחפשים מסלול לימודים שיוביל אתכם לקריירה בעלת אופקים רחבים - שווה לכם לשקול לקחת קורס הנהלת חשבונות.

מאת: גבע קרא עוזחינוך ולימודים - כללי09/02/121117 צפיות
אם אתם עומדים בפני השלב בחיים שבו עליכם להכריע באיזה מסלול לימודים לבחור ע"מ לרכוש לעצמכם מקצוע לעתיד, ואם אתם נמשכים לתחומי ההנדסה והטכנולוגיה, שווה לכם לשקול לפנות למסלול של לימודים לתואר של הנדסאי מכונות רכב.

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212856 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201432 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181332 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181363 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171463 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172607 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171753 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica