חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נוסע לחו"ל? אל תלך לאיבוד. ניתן למקסם את השהות הקצרה באמצעות השכרת מע' ניווט GPS מתקדמת ובזול

מאת: צח סחרתיירות ונופש - כללי13/09/20091371 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חסכון עצום בזמן יקר, דלק והגעה מהירה ליעדים באמצעות חישוב מסלולים בצורה אופטימלית, חישוב מסלולים חוצי גבולות בין מדינות ללא צורך במפות, מניעת או הוודאות לגבי המיקום הנוכחי המתלווה לחיפוש אינסופי אחר שלטי דרכים...   עשרות אלפי נקודות עניין הכוללות מסעדות, בתי מלון ומקומות קמפינג ומנוחה, תחנות דלק, שדות תעופה, תחנות רכבת אטרקציות לתיירות ועוד ועוד.  

אפשרות הדרכה בבית הלקוח או בשדה התעופה !!!  

אז למה דווקא אצלנו? כי המכשירים ברובם חדשים, כי הם מתקדמים כי התוכנות הן המתקדמות ביותר והמעודכנות ביותר, כי המכשיר נמסר עם הדרכה מקיפה (חיוני להצלחת הטיול) ועוד...  

כאשר הפערים בין האלטרנטיבות ממילא זניחים, האפשרות לוותר על המכשיר החיוני כללה אינה עולה על הפרק והצלחת הטיול אף תלויה במכשיר הנל...    

תמיכה טכנית - גם כאשר אתם בחול.

** שכרתם מאיתנו מכשיר בהתראה קצרה ויצאתם, אתם בחול ונזקקים לסיוע? השאירו (באמצעות האתר או ב SMS) מספר טלפון מקומי (נייח בלבד) ונשמח להעניק תמיכה טלפונית על חשבוננו.

תוכנת ניווט מערב אירופה IGO 8 תלת מימד החדשה והמעודכנת :
איטליה , אנדורה, אוסטריה, בלגיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, אנגליה,לוקסנבורג, הולנד, נורווגיה, פורטוגל, סאן מרינו, ספרד, שבדיה, שוויץ.

תוכנת ניווט מזרח אירופה  IGO 8 תלת מימד החדשה והמעודכנת :
יוון , תורכיה , הרצגובינה, קרואטיה, צכיה, הונגריה, פולין, רומניה, סלובקיה, סלובניה.

תוכנת ניווט ארהב וקנדה  IGO 8 תלת מימד החדשה והמעודכנת

תוכנת ניווט ישראל  IGO 8 תלת מימד החדשה והמעודכנת 


שפות ממשק משתמש:
עברית ,אנגלית US ,אנגלית UK ,גרמנית , דנית , ספרדית , צכית , רוסית , יוונית , טורקית , רומנית , פולנית , איטלקית , צרפתית , פינית , קרואטית , הונגרית , הולנדית , נורווגית , פורטוגזית , סלובנית ,שוודית , רוסית , פלמית.

שפות הנחיה קולית:
עברית , צרפתית , רומנית , טורקית , שוודית , פורטוגזית , גרמנית , פינית , פלמית , קרואטית , הונגרית , סלובנית , צכית , דנית , הולנדית , אנגלית , ספרדית.

* בחלק מהמדינות קיים כיסוי חלקי.

ליצירת קשר - הקש כאן או חייג 050-2555500

תמיכה טכנית - גם כאשר אתם בחול. ** שכרתם מאיתנו מכשיר בהתראה קצרה ויצאתם, אתם בחול ונזקקים לסיוע? השאירו (באמצעות האתר או ב SMS) מספר טלפון מקומי (נייח בלבד) ונשמח להעניק תמיכה טלפונית על חשבוננו. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צח סחר - מחשבים ומע' ניווט

www.power4all.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צח סחר

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/192946 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/173390 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: צח סחרטיולים בחו"ל26/04/171051 צפיות
השכרת רכב בחו"ל - טיפים להשכרת רכב בחו"ל - היערכות והכנות מומלצות אין תחליף להכרת אזור הטיול בחו"ל באמצעות רכב שכור.ניוד עצמאי מאפשר לכם להגיע למקומות פחות מוכרים, אתרים אותנטיים, שווקים שאינם מוזכרים בפרסומות של סוכנויות הנסיעות או במקומות אחרים ועוד.

מאת: צח סחרטיולים בחו"ל26/04/171028 צפיות
השכרת רכב בחו"ל - טיפים להשכרת רכב בחו"ל - היערכות והכנות מומלצות אין תחליף להכרת אזור הטיול בחו"ל באמצעות רכב שכור.ניוד עצמאי מאפשר לכם להגיע למקומות פחות מוכרים, אתרים אותנטיים, שווקים שאינם מוזכרים בפרסומות של סוכנויות הנסיעות או במקומות אחרים ועוד.

מאת: צח סחרתיירות ונופש - כללי30/10/151964 צפיות
אתר השוואת מחירי השכרת רכב המתקדם והכדאי ביותר, השוואת מחירי כל חברות הרכב הרלוונטיות ביותר מ-28 יעדים ברחבי העולם!

מאת: צח סחרניהול ידע13/01/131475 צפיות
מנהלים מע' ניהול קשרי לקוחות או כל מערכת ניהול פניות אחרת (שירותי ייעוץ וכו')? בעלי אתרים עסקיים המעוניינים להיות זמינים ללקוחות על מנת ליצור קשר ויזואלי ו/או קולי לצורך מתן מענה מיידי לפנייתם (שיחות מכירה, יצירת רושם ויזואלי חיובי ועוד)? קבלו את המערכת אשר תאפשר לשדר אמינות וזמינות, לתת מענה קל מהיר ויעיל וכל זאת תמורת תשלום מינימלי . ההטמעה קלה במיוחד וזמינה מיידית.

מאת: צח סחרתחבורה ורכב - כללי07/11/103295 צפיות
CD2AUX- באמצעות המתאם המתקדם ביותר תוכלו להפוך בקלות את הרדיו המקורי ברכב למחליף דיסקים וירטואלי (צ'יינגר), לנהל עד 99 תיקיות קבצים כאילו היו דיסקים אמיתיים כאשר כל אחד מהם מכיל עד 99 קבצי מוסיקה בפורמט MP3

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205132 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205019 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195479 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195676 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196428 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182453 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181707 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica