חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זקוקים למכונת כביסה? כיצד תוכלו לבחור את המתאימה ביותר עבורכם?

מאת: רן בןצרכנות15/04/20121536 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם 2 סוגי מכונות:

- מכונות כביסה פתח חזית: מכונות רחבות בדרך כלל, התופסות שטח רצפה גדול יחסית לאלו בעלות הפתח העליון. בנוסף, דלת הפתח מחייבת להציב את המכונה כך שתתאפשר זווית פתיחה רחבה עד למקסימום האפשרי, כדי שאפשר יהיה למלא אותה בקלות. ניתן להציבה מתחת לשיש במטבח או למדף שירות שעליו מניחים את חומרי הניקוי, סל כביסה וכו'. לחילופין, ניתן למקם עליה את המייבש ולחסוך בשטח רצפה. הפתח החזיתי בדרך כלל רחב יותר מהפתח העליון ומקל על הכנסת הכביסה. ברוב המכונות, דלת הפתח הקדמי ננעלת עם תחילת פעולת הכביסה, לכן, ואם שכחתם להכניס בגד לכביסה לא תוכלו לעשות זאת עד תום פעולת הכביסה. מכונות כביסה בעלות פתח חזיתי מאופיינות בקיבולת גדולה יותר, בין 5 ל- 10 ק"ג. הן נפוצות יותר ממכונות בעלות פתח עליון ולכן המגוון שלהן רחב יותר וטווח המחירים כולל מכונות זולות (כ- 1200 ₪) ויקרות (כ- 8000 ₪ ויותר) - תלוי במותג, בכמות תכניות הכביסה ובתכונות המיוחדות.

- מכונות כביסה פתח עליון: מכונות צרות יותר ממכונות בעלות פתח חזיתי ולכן מתאימות לחללים קטנים וצרים. הפתח העליון מציע גישה קלה ונוחה יותר (לא צריך להתכופף) אך לא ניתן להציב על המכונה מייבש כביסה, אלא לצידה, מה שמבזבז שטח רצפה ומקטין את פינת הכביסה. הפתח העליון צר יותר מהפתח החזיתי ומקשה על הכנסת פריטים בעלי נפח כמו שמיכות או כריות הניתנות לכביסה במכונה. לעומת זאת, אם שכחתם להכניס בגד מסוים, ברוב המכונות בעלות הפתח העליון תוכלו לפתוח את הדלת לאחר תחילת פעולת הכביסה ולהוסיפו לכביסה. למכונות בעלות פתח עליון קיבולת של כ-5 ק"ג וטווח המחירים נע מ- 1500 ₪ ועד 8000 ₪ ויותר, תלוי במותג, בכמות תכניות הכביסה ובתכונות המיוחדות. כמובן שאל תשכחו לבצע השוואת מחירים למגוון המכונות השונות.

הגורמים המשפיעים על מחיר המכונה הם: קיבולת, לוח פיקוד דיגיטלי ותכניות ותכונות ייחודיות.

פרמטרים נוספים שכדאי לקחת בחשבון:

- קיבולת הכביסה: משקל הכביסה שניתן להכניס למכונה בכל פעולה. בשוק קיימים דגמים של 5 ק"ג, 6 ק"ג, 7 ק"ג ו- 8 ק"ג. מאפיין חשוב שכדאי לשים אליו לב הוא נפח התוף, שיכול להיות שונה ממכונה למכונה בעלות משקל כביסה זהה.

· 5-6 ק"ג: מתאימה למשפחה עד 4 נפשות. מיועדת לכביסת בגדים, לא מתאימה לכביסה גדולה כמו שמיכות או וילונות. חיסרון אפשרי הוא ריבוי כביסות והעמסת יתר של בגדים צפופים זה לזה המורידה את איכות הכביסה.

· 7-10 ק"ג: מתאימה למשפחות של 4 נפשות ויותר, המכבסות בתדירות גבוהה. ככל שקיבולת המכונה גדולה יותר כך פוחת מספר הכביסות השבועיות ומאפשר חיסכון בחשמל ובמים. ניתן לכבס גם וילונות או שמיכות.

- תכניות הכביסה: מספר תכניות הכביסה תורם למחירה. תכנית כביסה כוללת את הטמפרטורה, משך הכביסה, פעולות הכביסה (השריה, הרתחה וסחיטה) וסוגי בד. ישנן 5 תכניות שקיימות בכל מכונה: רגילה, ארוכה, מהירה, עדינה וללא סחיטה. לא כדאי לבחור במכונה שיש בה תכניות כביסה שאינכם צריכים, זה גם מייקר את המכונה וגם מהווה פוטנציאל ליותר תקלות.

המלצה: החליטו מה הקיבולת המתאימה לכמויות ולסוג הכביסה השבועית שלכם ובחרו את תכניות הכביסה ואת מהירויות הסחיטה בהתאם.

- תוויות דירוג:

· איכות הניקוי: דירוג איכות הניקוי מצוינת בתווית האנרגיה שמוצמדת לכל מכונה, באותיות A (האיכותי ביותר) עד G.

· דירוג אנרגיה: רמת צריכת החשמל של המכונה, מ- A (החסכונית ביותר) ועד G - הבזבזנית ביותר.

· דירוג צריכת מים: מספר ליטרים הנדרשים למחזור כביסה שלם. מ- 50 ליטר מים למחזור כביסה במכונות החסכוניות.

- אחריות יצרן: רוב היצרנים נותנים אחריות מלאה משנה ועד שלוש שנים. לאחר מכן, האחריות היא על חלקים ותיקונים בלבד, בין שנתיים לחמש שנים. כדאי לבדוק את היקף האחריות בתום תקופת האחריות המלאה, כלומר מהם סוגי התקלות והתיקונים הכלולים באחריות, אילו חלקים ניתנים להחלפה ועוד.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן בן

מאת: רן בןבניין ואחזקה - כללי10/09/13845 צפיות
יום אחד אתם מגלים שהקיר שלכם מתחיל לשנות את הצבע ואת הצורה שלו. הוא מאבד את החלקות והופך להיות פריך במיוחד ולהתפורר. כנראה שאתם ניצבים בפני רטיבות פנימית שמחסלת את הקיר.

מאת: רן בןלימודי שפות10/09/13920 צפיות
רבים מהתלמידים שמתעניינים בקורסים באנגלית כבר למדו אנגלית למדו בבית הספר, לעתים בבואם לקחת את הקורס הם מתנגדים לחזור על יסודות השפה מוך חשש חבזבז זמן וכסף. לרוב הקפיצה בשלבי הלימוד מונעת מהם התפתחות עתידית. מטרת המאמר להראות את חשיבות הבסיס לשפה האנגלית כיתרון ולא כחסרון.

מאת: רן בןקורסים וסדנאות30/07/121054 צפיות
ההקפדה על המראה ועל הטיפוח הקוסמטי יצרה הזדמנות מקצועית המשלבת בין שכר טוב לבין עבודה אומנותית בדגש של התפתחות אישית. לימודי קוסמטיקה, איפור, שזירת שיער ועוד קורסים בתעשיית היופי אינם עוד קורסים נחותים כי אם קורסים המובילים את מבחינת שכר לאורך הקריירה.

מאת: רן בןניקיון13/12/111062 צפיות
תחום הניקיון משותף הן לאנשים פרטים והן למפעלים ומוסדות. נטל תהליך הניקוי דורש מאיתנו אנשים שהתמקצעו בכך. חברות ניקיון הן הפתרון המהיר והזול לכך. מאמר זה יסקור את היתרונות שבחברות ניקיון

מאת: רן בןקורסים וסדנאות13/12/11917 צפיות
מחפשים הכשרה מקצועית קצרה? יש לכם כשרון לעיצוב? קורס פוטושופ יכול להוות את כרטיס הכניסה שלכם לעבודה בתחומי הגרפיקה והפרסום.

מאת: רן בןמסחר אלקטרוני05/12/111002 צפיות
אחת המהפכות היותר משמעותיות שעשה האינטרנט הוא בתחום השוואות המחירים - מערכות רבות מאפשרות לנו להשוות מחירי מוצרים ושירותים מבלי לעזוב את הבית. עם פעם השוואת המחירים דרשה מאיתנו יום שלם של סיבובים אינטנסיביים בין חנויות. הרי שכיום מספיק להיכנס לאינטרנט - התוצאות כבר יופיעו מעצמן.

מאת: רן בןבניין ואחזקה - כללי05/12/11946 צפיות
בשרון עוברים דירות בעיקר בתקופת הקיץ. הסיבות לכך הן שהמרכיב הדוממיננטי של האוכלוסיה אלו משפחות עם ילדים שעוברים בתום תקופת הלימודים. מרחקי המעבר בשרון גדולים יחסית בניגוד למעבר בעיר צפופה כמו תל אביבף אבל נוחות המעבר וגודלל הידרות מאפשר מעבר קל ונוח יותר.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214261 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204398 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205299 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194178 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193404 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193453 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182922 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica