חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברות הובלות בשרון - מה חשוב לדעת לפני המעבר

מאת: רן בןבניין ואחזקה - כללי05/12/2011943 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עובריםדירה באזור השרון? מחפשים חברת הובלות שתיקח אותכם לבית החדש? תיתכוננו למסע בארץ ההובלות, מסע בין מאות חברות שונות הפועלות בתחום וכל אחת מציעה תנאים אחרים.

מעברדירה יכול להיות מלחיץ ומתיש ולכן כולם מעקבים זאת עד לרגע האחרון. מטרת המאמר לעזור לכם להתכנון נכון שכן הכנה אפקטיבית תוביל למעבר דירה מהיר ויעיל.

הנה כמהטיפים מועילים בחיפוש אחרי חברת ההובלות המתאימה ביותרעבורכם:

 

-         חברה מקומית זהיתרון: ישנןחברות הובלה רבות הפועלות רק באזור גיאוגרפי מסוים. לכן, אם אתם עוברים מדירה לדירהבתוך אותה העיר, או באותו אזור, עדיף לבחורבשירותיה של חברתהובלות מקומית המכירה את הסביבה על בוריה, מכירה את רחובות העיר והתנועה, יודעתלתמחר את המרחקים בצורה מדויקת יותר מחברה חיצונית וברוב המקרים גם תדרוש מכם פחותכסף מאשר חברת הובלה המספקת שירותי הובלות בכל הארץ.

-         ארץ... עיר...מושב...: אזורהשרון כולל ערים ומושבים. הערים צפופות וסואנות, המושבים פתוחים ורחבי ידיים. תנאיהמעבר והמיקומים של בתים או בתי העסק יכולים להיות מגוונים ודורשים מיומנויות העברה שונות. חברת הובלה בשרון שמכירה היטב את האזורתבצע בדיקהמעמיקה של מקומותההעמסה והפריקה, כדי למנוע תקלות ומתח מיותר.

-          הובלות דירה מול הובלות משרד- שתי צורות ההובלה העיקירות הינן הובלות דירה והובלת משרד בשרון בבדיקה של התמחות החברה המובילה טמון פער מחירים. שכן ישנן חברות שתחום ההתמחות שלהן שונה ועל כן חברה שמובילה משרדים לרוב תהיה יקרה יותר בהעברת דירות. לכן בידקו גם באינטרנט וגם בשאלות מה תחום ההתמחות של החברה - בדיקה מקיפה יכולה לחסוך עד 20% במחיר.

-         העונה הבוערת: חודשי הקיץ, בעיקר ימי החופשה הגדולה, הםהעונה העמוסה ביותר של חברות הובלה. רבים מנצלים את החופש מלימודים ומעבודה לצורךמעבר דירה. חברות ההובלה יודעות זאת ומקפיצות את מחיריהן. בנוסף, העומס על החברותעלול לבוא לידי ביטוי באיחורים. לכן, הקפידו לערוך סקר מחירים מפורט וסכמו מראש,בחוזה, מה קורה במקרה שהמובילים מאחרים או מבטלים ברגעהאחרון.

-         היזהרומ"חאפרים": יצרתם קשר ראשוני עם חברת הובלה? תבדקו אם יש לה רישיון. כל מיני "יזמים" לא חוקייםעלולים להציע לכם מחיר זול במיוחד להעברות בתוך העיר. ליזמים אלו אין ביטוח עלהרכוש שהם מעבירים. אנשים שאינם מנוסים בהעברות עלולים לגרום נזק לרכוש ובלי ביטוחלא תקבלו על כך פיצוי כספי.

 

כמותמיד, כדאי לבדוק כמה הצעות, להשוות מחירים ושירות, לבקש המלצות מלקוחות החברה אולחפש בפורומים מיוחדים. התאימו את גודל החברה לכמות הרכוש ותנו לה את כל הפרטיםלהיערך בהתאם מבחינת כוח אדם, רכב, הערכת מחיר וזמן. הכינו חוזה מפורט, בדקו שלחברהיש ביטוח ורישיון. הזמינו את חברת ההובלות מוקדם בבוקר וליתר ביטחון: אל תארזו אתהווליום... מעבר נעים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן בן

מאת: רן בןבניין ואחזקה - כללי10/09/13841 צפיות
יום אחד אתם מגלים שהקיר שלכם מתחיל לשנות את הצבע ואת הצורה שלו. הוא מאבד את החלקות והופך להיות פריך במיוחד ולהתפורר. כנראה שאתם ניצבים בפני רטיבות פנימית שמחסלת את הקיר.

מאת: רן בןלימודי שפות10/09/13917 צפיות
רבים מהתלמידים שמתעניינים בקורסים באנגלית כבר למדו אנגלית למדו בבית הספר, לעתים בבואם לקחת את הקורס הם מתנגדים לחזור על יסודות השפה מוך חשש חבזבז זמן וכסף. לרוב הקפיצה בשלבי הלימוד מונעת מהם התפתחות עתידית. מטרת המאמר להראות את חשיבות הבסיס לשפה האנגלית כיתרון ולא כחסרון.

מאת: רן בןקורסים וסדנאות30/07/121053 צפיות
ההקפדה על המראה ועל הטיפוח הקוסמטי יצרה הזדמנות מקצועית המשלבת בין שכר טוב לבין עבודה אומנותית בדגש של התפתחות אישית. לימודי קוסמטיקה, איפור, שזירת שיער ועוד קורסים בתעשיית היופי אינם עוד קורסים נחותים כי אם קורסים המובילים את מבחינת שכר לאורך הקריירה.

מאת: רן בןצרכנות15/04/121535 צפיות
בשוק מכונות הכביסה יש דגמים רבים - אולם יש חלוקה ברורה בין שני סוגי מכונות - אלו עם פתח עליון ואלו עם פתח צידי. פרמטר זה הוא הראשון לבחירת מוצר. מטרת מאמר זה לסקור את המגוון האפשרויות שיש למכונות כביסה על מנת להקל על הבחירה.

מאת: רן בןניקיון13/12/111061 צפיות
תחום הניקיון משותף הן לאנשים פרטים והן למפעלים ומוסדות. נטל תהליך הניקוי דורש מאיתנו אנשים שהתמקצעו בכך. חברות ניקיון הן הפתרון המהיר והזול לכך. מאמר זה יסקור את היתרונות שבחברות ניקיון

מאת: רן בןקורסים וסדנאות13/12/11915 צפיות
מחפשים הכשרה מקצועית קצרה? יש לכם כשרון לעיצוב? קורס פוטושופ יכול להוות את כרטיס הכניסה שלכם לעבודה בתחומי הגרפיקה והפרסום.

מאת: רן בןמסחר אלקטרוני05/12/11998 צפיות
אחת המהפכות היותר משמעותיות שעשה האינטרנט הוא בתחום השוואות המחירים - מערכות רבות מאפשרות לנו להשוות מחירי מוצרים ושירותים מבלי לעזוב את הבית. עם פעם השוואת המחירים דרשה מאיתנו יום שלם של סיבובים אינטנסיביים בין חנויות. הרי שכיום מספיק להיכנס לאינטרנט - התוצאות כבר יופיעו מעצמן.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222807 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223115 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211330 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211564 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica