חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ללמוד קוסמטיקה ולהרוויח מהיום הראשון

מאת: רן בןקורסים וסדנאות30/07/20121049 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העולם שלנו, המערבי, מונחה מראה ואסטטיקה. אי אפשר עוד להתייחס אל אנשים המקפידים על המראה שלהם כגנדרנים או כאובססיביים כפי שנהוג היה לעשות בעבר. להיפך, כיום במקומות העבודה נדרשת רמת הגינה גבוה, הופעה אופנתית, טיפוח אישי וטרנדי ועוד. למעשה אם רצונם להתקדם במקום העבודה חשוב ואף רצוי  להתמקד בטיפוח העצמי לא פחות מהצד המקצועי. כי אין מקום שיקדם אדם המזניח את עצמו.

לכן בשנים האחרונות הפכו לימודי מקצועות לימודי הקוסמטיקה והקוסמטיקה הפרא רפואית, לימודי האיפור, לימודי האופנה, קורס שזירת שיער , קורס טיפוח הרגלים ועוד למקצועות מבוקשים שכן הם מספקים תואר פרקטי ומהיר. ולטובים בתחום הוא מציע הכנסה מיידית ואף גבוהה משמעותית – לעומת מקצועות אחרים אפילו דוגמת עורכי דין ורואי חשבון. הדרישה ההולכת וגוברת לקורסים בתחום הובילה להקמה של המון מוסדות לימוד מקצועיים כמו  -המרכז הרב תחומי ללימודי הקוסמטיקה, נייל קוסמטיקס, איב סנטר, נאווה קולז ועוד רבים וטובים אחרים.


השאלה היא מה המסלול המומלץ מתוך העיניים האישי ובהתייחסות לשכר עתידי?
לימודי איפור – קורס איפור מציעים אפיקי תעסוקה מאוד מגוונים החל מאיפור פרטי לכלות ולאירועים ועד לעבודה בלב תעשיית הפרסומות, הטלוויזיה והקולנוע. הלימודים כוללים היכרות מקיפה עם עולם האיפור על כל גווניו, מטכניקות איפור ועד להבנה בסוגי העור. השפעות תאורה, איפור אומנותי והיכרות עם מגוון רחב של חומרים.
בבואך לבחור קורס ללימוד איפור מקצועי ואת מוסד הלימודים המתאים חשוב לבדוק ולהשוות מחירים, זמן הקורס, מספר מפגשים והאם מוצעים לבוגרים אפיקי תעשוקה לסטאג'
שכר מאפשר יכול לנוע בין 200 שקלים ליום בעבודה בקליניקה או כמאפרת בתוכניות ועד ליותר מאלפיים שקלים לאיפור כלה – אם את מאפרת מקצועית מוכרת ונידרשת.

ללמוד בניית ציפורניים – הקורס הטרנדי
קשה להתפרנס אך ורק בתור מעצב/ת ציפורניים כי לרוב מדובר במקצוע משלים, אבל אין ספק שהקורס הזה אידיאלי לעוסקות באיפור  ובקוסמטיקה. ציפורניים מעוצבות הן במראה טיבעי והן במראה אופנתי  אם אחד הטרנדים החמים בתעשיית היופי. הקורס כולל היכרות עם מבנה הציפורן והציפורניים השונות הן מבחינת מיקומן באצבעות והן מבחינת המבנה. וכן לימו נרחב של  שיטות שונות לשיוף ולעיצוב הציפורן, קישוטי ציפורניים ושיטות בניית ציפורן, בכללן: אקריל, ג'ל, טבילה, משי, בניית תבניות ועוד.
טיפול בסיסי מתחיל בכ – 100 שקלים ואצל בונות ציפורניים מובילות/ים  החיר גבוה יותר והתור לטיפול ארוך משמעותית.

לימודי קוסמטיקה – ולהרוויח יותר מכולם
אין ספק שמבחינת התפתחות מקצועית בעולם היופי אין מתחרה ללימודי הקוסמטיקה. לא בכדי אלו המקיפים והיקרים מבין המקצועות, כשבהם צועדים בראש לימודי קוסמטיקה רפואית. אלו כמובן הלימודים המקיפים בתחום והמאתגרים אך מציעים גם הזדמנויות שכר מפליגות.
קורס בקוסמטיקה פרא רפואית מתמקד בקשר בין קוסמטיקה רגילה ובשימוש בחומרים מתקדמים בתחום התעשיה, מינונים, שיטות טיפול רפואיות, לימודים מקיפים על העור ושכבת אפדירמיס, מחלות עור ודרכי טיפול ועוד ועוד. מחיר הקורס נע בין 7000 ועד לכ 15000 כשחשוב לוודא שמשרד התמ"ת מעניק בסיום את תעודת ההסמכה.
קוסמטיקאית מרוויחה בין 120 שקלים לטיפול בקליניקה בפריפריה ועד לכ – 300 שקלים בקליניקה מובילה במרכז.
יש כאלו שיטענו שמה שלא מצליח לעשות רופא העור תעשה הקוסמטיקאית שלהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן בן

מאת: רן בןבניין ואחזקה - כללי10/09/13840 צפיות
יום אחד אתם מגלים שהקיר שלכם מתחיל לשנות את הצבע ואת הצורה שלו. הוא מאבד את החלקות והופך להיות פריך במיוחד ולהתפורר. כנראה שאתם ניצבים בפני רטיבות פנימית שמחסלת את הקיר.

מאת: רן בןלימודי שפות10/09/13915 צפיות
רבים מהתלמידים שמתעניינים בקורסים באנגלית כבר למדו אנגלית למדו בבית הספר, לעתים בבואם לקחת את הקורס הם מתנגדים לחזור על יסודות השפה מוך חשש חבזבז זמן וכסף. לרוב הקפיצה בשלבי הלימוד מונעת מהם התפתחות עתידית. מטרת המאמר להראות את חשיבות הבסיס לשפה האנגלית כיתרון ולא כחסרון.

מאת: רן בןצרכנות15/04/121533 צפיות
בשוק מכונות הכביסה יש דגמים רבים - אולם יש חלוקה ברורה בין שני סוגי מכונות - אלו עם פתח עליון ואלו עם פתח צידי. פרמטר זה הוא הראשון לבחירת מוצר. מטרת מאמר זה לסקור את המגוון האפשרויות שיש למכונות כביסה על מנת להקל על הבחירה.

מאת: רן בןניקיון13/12/111059 צפיות
תחום הניקיון משותף הן לאנשים פרטים והן למפעלים ומוסדות. נטל תהליך הניקוי דורש מאיתנו אנשים שהתמקצעו בכך. חברות ניקיון הן הפתרון המהיר והזול לכך. מאמר זה יסקור את היתרונות שבחברות ניקיון

מאת: רן בןקורסים וסדנאות13/12/11914 צפיות
מחפשים הכשרה מקצועית קצרה? יש לכם כשרון לעיצוב? קורס פוטושופ יכול להוות את כרטיס הכניסה שלכם לעבודה בתחומי הגרפיקה והפרסום.

מאת: רן בןמסחר אלקטרוני05/12/11997 צפיות
אחת המהפכות היותר משמעותיות שעשה האינטרנט הוא בתחום השוואות המחירים - מערכות רבות מאפשרות לנו להשוות מחירי מוצרים ושירותים מבלי לעזוב את הבית. עם פעם השוואת המחירים דרשה מאיתנו יום שלם של סיבובים אינטנסיביים בין חנויות. הרי שכיום מספיק להיכנס לאינטרנט - התוצאות כבר יופיעו מעצמן.

מאת: רן בןבניין ואחזקה - כללי05/12/11941 צפיות
בשרון עוברים דירות בעיקר בתקופת הקיץ. הסיבות לכך הן שהמרכיב הדוממיננטי של האוכלוסיה אלו משפחות עם ילדים שעוברים בתום תקופת הלימודים. מרחקי המעבר בשרון גדולים יחסית בניגוד למעבר בעיר צפופה כמו תל אביבף אבל נוחות המעבר וגודלל הידרות מאפשר מעבר קל ונוח יותר.

מאמרים נוספים בנושא קורסים וסדנאות

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191724 צפיות
קורס סלולר וניהול מעבדה המצב בשוק כיום הוא כזה, שכמעט לכל אדם מעת עמדו על דעתו, יש מכשיר סלולארי כלשהו, סמארטפון, טאבלט ואפילו שניהם. לעומת זאת המעבדות וטכנאים המוכשרים לתיקונים הנפוצים הנדרשים לאותם מכשירי סלולר – מועטים למדי ביחס לכמות העצומה של מכשירי הסלולר הנמצאים בשימוש כל הזמן ומועדים לתקלות מכל סוג. מסיבה זו, קיימת היום דרישה רבה לאנשי מקצוע מוסמכים, המסוגלים לתת את המענה המושלם לכל צורך בתחום תיקוני סמארטפונים או טאבלטים או כל מכשיר סלולארי אחר. למי מתאים להיות טכנאי סלולר?

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191692 צפיות
למה דווקא טכנאי טלפונים סלולרים ? שכיר או עצמאי – לפתוח מעבדת תיקונים או לעבוד במעבדה פרטית או לעבוד בחברות הסלולריות אתגר – בחזית הטכנולוגית. שוק מפותח וגדל – התפתחות מדהימה בנושא הסלולר התפתחות טכנולוגית. פתיחת שוק המכשירים הסלולרים לתחרות. שימוש הולך וגדל – לא רק טלפון. תלות הולכת וגדולה במכשיר הסלולרי. מכשירי הטלפון שבחזית הטכנולוגית מתאימים לכל הגילאים. שינוי מרכז ההוצאה – העברת עלות השימוש מחברות הסלולר. המחיר הממוצע אותו אנו משלמים עבור המכשיר עלה. חבילות התקשורת מוזלות באופן משמעותי – י

מאת: נויקורסים וסדנאות28/09/172961 צפיות
יותר ויותר אנשים בוחרים ללכת וללמוד מקצוע דרך קורס מקצועי כזה או אחר כאשר לא כולם פונים ללימודי תואר ראשון. הסיבה לכך היא שאנשים מבינים כי סביבה משרדית או סביבה סגורה לא תמיד מתאימה לכולם.

מאת: מגניב קורסים וסדנאות29/09/161858 צפיות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות

מאת: רוני הכהןקורסים וסדנאות25/09/161712 צפיות
אחד הדברים הבולטים בכפר הקטן הזה שלנו הוא הקשרים שכולנו יוצרים עם אנשים זרים שהדרך היחידה לפתוח ערוצי תקשורת איתם באינטרנט היא על ידי הבנה של השפה הבינלאומית ברחבי הסייבר שהיא השפה האנגלית

מאת: אבי דוידיקורסים וסדנאות03/08/161856 צפיות
בקצרה על לימודי אנגלית למתקדמים עם רמה בסיסית תוך המלצה על לימודי אנגלית בטלפון בהתאמה אישית.

לגרום למישהו לא לעשן, שיטות להפסקת עישון, לשכנע את עצמך לא לעשן, איך להפסיק לעשן, לשכנע מישהו לא לעשן, דרכים לא לעשן, מאמן אישי מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: כן מה אתה אומר מההתחלה, מישהו. ש: מישהו רוצה להפסיק לעשן. אליעד: מישהו רוצה להפסיק לעשן כבר נפסלת עוף. ש: הוא טוען שהוא רוצה להפסיק לעשן. אליעד: אוקי תודה רבה אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי עכשיו בא נתקדם כן, מישהו אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי סיפור מעניין אוקי. ש: שואלים אותו למה אתה לא מפסיק לעשן. אליעד: שואלים אותו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica