חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סיורים וירטואליים הצלחה ב-360 מעלות

מאת: צחי מרדכיפרסום באינטרנט16/04/20121067 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סיורים וירטואליים הצלחה ב-360 מעלות

אם יש לכם עסק ואתם רוצים מקסימום חשיפה אליו, סיור וירטואלי הוא הדרך שלכם להצלחה. עשרות אלפי גולשים יכולים להיות הלקוחות הפוטנציאליים שלך כשהם נחשפים אל העסק שלך מכל זווית אפשרית מבלי לצאת מהבית. סיור וירטואלי כולל אוסף של תמונות סטילס היקפיות המאפשרות חשיפה לכל היתרונות של העסק. גני אירועים בתי מלון ועסקים נוספים  רבים כבר גילו את היתרונות  הגלומים בסיור וירטואלי המאפשרים להיחשף אל כל פינה אפשרית של העסק. גם בעלי דירות המבקשים להשכיר או למכור את הנכס גילו את היתרונות הגלומים בסיור הוירטואלי המאפשר לחשוף את הדירה שלהם ללקוחות רבים בזמן קצר ובקליק אחד. כמו כן  מתווכים ובעלי משרדי נדל"ן גילו את החשיבות בחשיפת הנכסים שלהם מהרגע הראשון שהגולש רואה ומשוטט באתרי נדל"ן ובכך נותנים לו רושם ראשוני וחשיפה גבוהה של הנכס הדבר מגביר את אמון הגולש ומעניק יתרון של 46% לעומת כול פרסום נדל"ן דומה. סיור וירטואלי 180 מעלות ממה שהיכרתם סיור וירטואלי הוא העידן החדש של פרסום באינטרנט. סיור וירטואלי מאפשר לגולשים לשלוט בעצמם בעזרת העכבר או המקלדת ולסייר בכל מקום ברחבי העסק או הדירה אותם אתם מעוניינים לפרסם. סיור וירטואלי מעניק תחושת הימצאות אמיתית בחלל כאילו הגולשים נמצאים בדיוק באותו רגע במקום המצולם. כיום ,כשפרסום באינטרנט מהווה נתח משמעותי מתקציב הפרסום והשיווק במדיה. היכולת לחשוף את העסק שלך או דירות  למכירה בבעלותך למספר עצום של גולשים ללא צורך מצידם לקבוע פגישה, לתכנן מראש, להיכנס לרכב ולעמוד בפקקים היא יתרון עצום. סיור וירטואלי מאפשר לגולשים לוותר על כל הטירחה  וליהנות מחוויה אינטראקטיבית ברמה הגבוהה ביותר . סיור וירטואלי מאפשר את חשיפת העסק בצורה הטובה ביותר בעזרת תמונות, סרטוני וידיאו, סאונד  ואובייקטים נוספים שיכולים להצטרף ולהוסיף רושם רב לכל עסק. תוסיפו לזאת את זמן השהות בסיור הוירטואלי שגוגל סופרת אותו כפרמטר חשוב מאוד לקידום האתר ותקבלו חבילה מושלמת של חשיפה פרסום קידום  והכול דרך מוצר פשוט מתקדם וחכם סיורים וירטואליים. כמו כן כול הסיורים הוירטואליים הם בעלי יכולת חשיפה בכול הטלפונים החכמים זה הזמן להצטרף לאלפי עסקים בארץ ובעולם שכבר גילו את היתרונות העצומים הגלומים במוצר הנפלא שנקרא סיור וירטואלי ביניהם:אולמות אירועים, גני אירועים, צימרים, מלונות, מכוני יופי, מסעדות, בתי קפה וחנויות מעוצבות. מקסימום חשיפה ב-360 מעלות  והכול בלחיצת כפתור מבלי לצאת מהבית או מהמיטה של הצלחה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צחי מרדכי

כתיבת מאמרים לאתרים וטיפים לגולשים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צחי מרדכי

מאת: צחי מרדכישיווק באינטרנט16/04/121046 צפיות
חודשים שאתם מחפשים דירה מתרוצצים ממקום למקום חסרי סבלנות ומאוכזבים יותר ויותר מכול ריצה לחינם. רוצים להגשים את החלום הגדול של כל זוג בישראל שרק רוצה להגיע לדירה משלו. אחרי שראיתם כל כך הרבה דירות למכירה ולא ממש התאהבתם באחת, הבנתם שלמצוא דירה למכירה זו ממש עבודה קשה. אבל מה לעשות שלכם כבר יש עבודה וגם דירה שאתם חייבים לפנות בעוד כמה חודשים. אמא שלו יושבת לכם על הראש ואבא שלה כבר יוצא מהכלים. מהיום, אפשר להירגע, לשבת, להכין כוס קפה או שתיים, ולצאת. לא, לא מהבית, לסיור וירטואלי אל הבית החדש שלכם.

מאת: צחי מרדכיאירועים וחתונות – כללי16/04/12827 צפיות
הצעת לה נישואין, כרעת ברך, וזכית לשמוע את הכן המיוחל. עכשיו התחיל המירוץ האמיתי. המירוץ לחופה ועמו המשימה הגדולה מכולם, למצוא אולם אירועים או אולי גן אירועים.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213453 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202195 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172771 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162835 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162737 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica