חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג לבר מצווה – דגשים עיקריים לפני הבחירה

מאת: אלכס תורמןקייטרינג16/04/2012762 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בר מצווה הוא אירוע משמח גם לילדים וגם להורים, אך הוא מצריך גם לא מעט הכנות כדי שהחגיגה תהיה מוצלחת באמת. כיום מהווים אירועי בר מצווה אירועים בקנה מידה גדול, כאשר מלבד החתונה הם יכולים להיות האירוע החשוב ביותר בחייו של הילד. קייטרינג לבר מצווה הוא מסיבה זאת אחד הדברים החשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת כאשר מתחילים לחשוב על הפקה של אירוע מסוג זה.

ילדים יכולים להיות לקוחות לא קלים בכלל, ובעיקר הדור הנוכחי של ילדים שיודעים לעמוד על זכויותיהם.

אם פעם היה אפשר להסתפק בחצאי פיתות עם חומוס ומלפפון חמוץ, הרי שהילדים של היום רואים תוכניות בישול בטלוויזיה ויודעים שהם יכולים לצפות ללא פחות מסעודת גורמה של ממש.
קייטרינג לבר מצווה צריך לספק להם מזון איכותי ברמה גבוהה שישביע לא רק את הרעב שלהם אלא גם את סקרנותם והתלהבותם הרבה.

כאשר מתכננים קייטרינג לבר מצווה חשוב מאוד לבחור במנות שלא יהיו מיועדות לילדים קטנים מדי, כיוון שבגיל שלוש עשרה הילדים כבר מצפים שיתייחסו אליהם כמו גדולים.

מצד שני לא צריך להגזים עם התחכום ומומלץ לזכור שבכל זאת עדיין מדובר בילדים.
לא כל בני השלוש עשרה ידעו כיצד להתמודד עם מנות מורכבות או עם מזון שצריך לקלוט את הטעמים העדינים שלו לאט ובתשומת לב. ילדים הם באופן כללי חסרי סבלנות, ולהם מתאימות המנות שאפשר ליהנות מהן באופן מיידי.

חברות מקצועיות אשר מעניקות שירותי קייטרינג לבר מצווה יוכלו להציע לכם לא רק מגוון של מזונות שיכול להתאים לאירוע הספציפי שלכם, אלא גם גיוון רב באופן ההגשה של המנות.
בחברות כאלו תוכלו לבחור, למשל, בין הגשת המזון באמצעות דוכנים ומלצרים, או בשירות עצמי, הכל על פי העדפותיהם של חתן השמחה ואורחיו המיועדים.

קייטרינג לבר מצווה יכול להשתנות כדי להתאים את עצמו להרכבים שונים של מוזמנים (משפחה, חברים וכו'), למיקום האירוע (בבית, באולם או בחוץ) וכדומה.

כאשר מומלץ בהחלט להתייעץ עם אנשי המקצוע של חברת הקייטרינג, שמאחוריהם כבר כמה וכמה אירועים דומים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלכס תורמן

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192888 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182300 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181454 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181511 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica