חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עם הזוגיות

אהבה ויחסים טובים הם כל מה שצריך לחיים טובים יותר. כשהיחסים נמצאים במשבר חשוב ביותר לנסות לטפל במה שמטריד לפני שסוגרים את הבאסטה.

זוגות רבים במשבר שואלים את עצמם האם מיצו את כל האמצעים לאיחוי השברים? האם הכל כבר אבוד, או שקיימת עוד אפשרות לחדש את הזוגיות הפגועה? ייעוץ זוגי עשוי לשמש מסגרת מוצלחת וטובה לפיוס בזוגיות. טיפול עשוי לתת לך ולו את הכלים אשר יסייעו בהתמודדות בעיות בין בני הזוג.

רבות הסיבות היכולות להוביל למשברים ביחסים, למשל ברומן ועד פערים בתפיסת עולם. אך פרידה אינה הפתרון היחיד. לפני שמפרקים את הזוגיות, תמיד עוד אפשר לנסות וללכת למטפל זוגי שמסוגל לעזור ולהשיב את הזוגיות למסלולה.

יש כאלה שמעדיפים ללכת על צעד קיצוני למשל בשכירת חוקר פרטי פתרון בעייתי אבל לפעמים זה יכול אפילו לעזור. פנייה אל חוקרים פרטיים צריך להיות הפתרון האחרון עבורכם ויש לשקול דרכים אחרות לפני שתעשו את הצעד הזה.

חשוב מאוד לדעת כי ייעוץ זוגי הוא לא פיתרון של קסם וטיפול זוגי אינו אומר שכל בעיה ביחסים ניתנת לפתרון במסגרת הטיפול. הכל כרוך במאמץ משותף בהנחייה של איש מקצוע, המכוונת לגשר על פערים. ברוב המקרים הייעוץ הזוגי אינו יכול להציע פתרון לסיטואציות שבהן זוגות פשוט לא מתאימים זה לזו, אבל מגלים זאת לאחר ניהול זוגיות ממושכת.

אולם דעו כי אם אתם לא שבעי רצון ושמחים מחיי הזוגיות שאתם מקיימים, היעדר החלטה אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה הקשר יגווע, מצב שבו יעילות הטיפול היא אפסית. אבל אם תחליטו להיפרד במהלך הטיפול, יעוץ זוגי עשוי לפחות לסייע להגיע לפרידה באופן הבריא ביותר, ולעתים גם זה משהו.

אם אתם רוצים מדריכים על משרד חקירות, ייעוץ יחסים שובו בעוד כמה ימים לקרוא את המדריכים שלנו או היכנסו לאתר הזוגיות בו תוכלו למצוא המון מידע, מדריכים והמלצות ועוד.

 



תגיות המאמר: חוקרים פרטיים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טליה שבת

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121159 צפיות
בתחום האדריכלות? כדאי לכם לברר אצל חברים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם על מישהו מסויים

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121025 צפיות
נושאים גם תעודת אינסטלטור מוסמך. אם מתאפשר לכם לקחת טכנאי דודי שמש שגם נושא תעודת אינסטלטור

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121055 צפיות
במהלך תקופת העבודה גורמים לאנשים רבים להרתע או אף לוותר כליל על שיפוץ המטבח. אולם הנסיון

מאת: טליה שבתניתוחים פלסטיים05/08/121024 צפיות
את התוצאות הניתוח הפלסטי כמה שעות אחרי הסרת התחבושות, חשוב מאוד להתאזר בסבלנות כי

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121020 צפיות
ופירוק של מחיצות ארעיות וקירות קלים, החלו לתפוס חלק גדול בהרבה בשיפוץ הבית עם הקמת הנמכות

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/124395 צפיות
תיקונים עתידיים או למקרה שבו תרצו להרחיב את השטח המרוצף לאזורים נוספים בבית.

מאת: טליה שבתלימודים אקדמאיים02/08/121339 צפיות
לאחר מכן כאשר יש בידך הרשימה עליך לבחור את המקום בו תרצה ללמוד, בדרך כלל המוסדות האקדמאים עושים

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215167 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204679 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201171 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201463 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173102 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173405 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica