חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור צלמי בוק?

מאת: amit nirצילום אירועים18/04/2012814 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חייכו למצלמה!

כל אחד צריך לפעמים שירות צילום; לצרכים מיוחדים, עבור העבודה, כחלק מתחביב מסוים או בתור דבר הכרחי. ממש לא משנה אם תמונות מודפסות או סרט, אנחנו אוהבים להצטלם ולצלם. צריכים צלמי בוק? מתי אנחנו צריכים צילום מקצועי?

בארועים משפחתיים – השירות הכי שכיח אשר נותן לנו להיזכר בארועים המשמחים ביותר בחיינו כפי שהיו אז. חוגגים בת או בר מצווה? סבא הגיע לגבורות? בעולמנו אנו לא יכולים שלא לשכור צוות צילום שלם שייתעד כל רגע מהערב שלכם. לאחר מכן תוכלו להכניס את הדיוידי וכך תוכלו לראות את הרגעים היפים.

צילום אומנותי ומזכרות – לא אחת אנו לוקחים שירות צילום מקצועי כדי לתעד תקופה חשובה ומיוחדת בחיינו: צילומים שנתיים של המשפחה לתצוגה בבית, צילום של ילדינו לאלבומים מיוחדים, צילום של מהלך היריון לצורך תיעוד הפרק הזה בחיי האם והמשפחה, ואף צילומי עירום אמנותיים לנועזים ולנועזות שבינינו - אלה מעניקים לנו דבר שנשאר אתנו לעוד שנים ארוכות.

צילום למטרות עסקים – צריכים מודעה שיווקית? מעוניינים להפיק עלון מושקע? מתכוונים לבנות אתר אינטרנט שווה עבור העסק? שירות צילום מקצועי תורם לכל המשימות הללו. האם הייתם קונים משהו בטרם ראיתם אותו בעיניכם? במצבים הללו תמונה באמת שווה 1,000 מילים, על כך יוכלו להעיד כל איש שיווק, גרפיקאי ופרסומאי. אתרים עם תמונות, קטלוגים ולפיירים צבעוניים מושכים יותר לקוחות מפירסומים שבעיקר מורכבים ממלל.

שירותים נלווים – לאלו מתווספים שירותים כגון עריכת וידאו מקצועית, שירותי הכנת מצגת, קמפיינים, גרפיקה, צילום ועריכת סרטי תדמית, עריכת אלבומים דיגיטליים ועוד שירותים רבים אחרים.

ומה אתכם? רוצים עוד פרטים על צלמים לבת מצווה? תוכלו למצוא אינפורמציה, טיפים והצעות במאמרים הבאים. עד הפעם הבאה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

amit

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amit nir

מאת: amit nirצרכנות20/05/121151 צפיות
בישראל קיים חוק על פיו צריכים לעשות שימוש בדודי שמש בבנייני מגורים חדשים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). באמצעות חוק זה נחסכים כ-5 אחוז מצריכת האנרגיה הארצית.

מאת: amit nirנדל"ן20/05/121157 צפיות
דבר מרכזי נוסף שחשוב מאוד להתייחס אליו כאשר מתלבטים וחושבים על רכישה של בית הוא מטרת הנכס. אם מדובר בבית להשקעה או אולי למגורים, אם מחפשים בתים בארץ או מעבר לים. לכל יעוד מסויים יש אספקטים חשובים שמהותי לשים עליהם דגש.

מאת: amit nirהפקות אירועים20/05/121168 צפיות
מעוניינים להכיר כל מה שיש לדע על ארגון ערב מופלא? ישנם נושאים רבים שצריך לקחת בחשבון בזמן תכנון ארוע: מספר האנשים באירוע, די. ג'י, שירותי בר וקייטרינג, עיצוב, בגדים מיוחדים, צלם וכיוצא בזאת. פרמטרים אלו נסקור פה.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121151 צפיות
ע"י ביצוע השוואה של הצעות מכמה חברות תקבלו אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת נותנת ומה המחיר הממוצע, אחר כך תוכלו לדעת למה לצפות ולהחליט על המחיר אותו אתם מוכנים ויכולים לשלם ולהיות בידיעה שקיבלתם את הכי טוב שיש במחיר ששילמתם.

מאת: amit nirניהול תוכן20/05/121229 צפיות
אחרי שבחנתם את העניינים היסודיים הללו, מגיע הזמן להשוות בין מס' הצעות. בסופו של יום, אתם בטח תרצו לדעת שהנכם נהנים משירות איכותי שיתן לאתרכם גלישה מצוינת.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121178 צפיות
אנשים שבוחרים להדביק כרזות אבל, מציינים בהן תאריך ההלוויה, בית הקברות שנקבע, שם הנפטר ובני המשפחה האבלים וכמה מילים אחרונות. התכלית של המודעה אינה רק לספק עובדות על מועד הלוויה, אלא גם לשתף במילות כבוד אחרונות לאדם האהוב.

מאת: amit nirהפקות אירועים16/05/121134 צפיות
אם אתם רוצים לבחור את המיקום המתאים ביותר למפגש, חשוב לא להשמיט מספר פרטים חשובים: מה אופי הארוע, מזג האויר, אזור המגורים של המוזמנים וכמה אנשים יגיעו לאירוע. מה המקום האידאלי לארוע שלכם? גן ארועים, אולם, או על חוף הים? אולי עדיף להעביר את החגיגות לבית?

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181662 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181614 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181267 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171412 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171646 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171908 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172192 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica