חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לעתים צריך לבצע החלפת מצבר

מאת: אבנר כהןרכב18/04/20121019 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נראה שאין רכיב חשוב כל כך ברכב שלכם, כמו המצבר שלכם. המצבר הוא זה שמאפשר לכם למעשה להתניע את הרכב שלכם, ולצאת לדרך. קיימים מצברים חזקים למדי בשוק, שיוכלו להחזיק אצלכם שנים רבות מבלי שהם ידרשו לטיפול מיוחד. לעומת זאת, לעתים קורה מצב, שבו אתם מגלים שהמצבר של הרכב שלכם פשוט שבק חיים והפסיק לפעול. במצב כזה, חשוב מאד לטפל ברכב שלכם בצורה הטובה ביותר, ולרכוש עבורו מצבר חדש.

חשוב לציין שהעלויות כיום הן לא גבוהות מידי - אך מחיר טוב יוכל להבטיח לכם אחריות טובה, ופעילות תקינה למשך זמן רב, ממש כמו המצבר הקודם שרכשתם עם הרכב החדש.

איך מחליפים את המצבר?

באופן עקרוני, על מנת להחליף מצבר לרכב, יש צורך ליצור קשר עם גורם מקצועי בתחום המצברים. מצבר לרכב חייב להיות מחובר במדויק לכל המערכות הנכונות, על מנת שלא ייווצר מצב בו תקלה יוצאת לפועל.

כמו כן, חשוב מאד שהגורם שיבצע עבורכם החלפת מצבר, יהיה גורם מוסמך ומוכר, שפועל ברישיון. אבל למה זה באמת חשוב? הרי מדובר בסך הכל על החלפת מצבר - פעולה פשוטה יחסית.

כאן חשוב לציין, שאמנם פעולת ההחלפה אולי נראית פשוטה, אך יש המון מחשבה מאחוריה. החלפת מצבר חייבת להיעשות ע"י גורם מקצועי, משום שעל המצבר להיות מותאם לרכב שלכם בגודל מושלם. מצבר לרכב אסור שיהיה קטן מידי או גדול מידי. אסור שהוא יעבוד בהספקים אשר אינם תואמים לדרישות של הרכב. חשוב כמובן שיהיה זה מצבר לרכב שהוא לכשעצמו מצבר מוכר בתחום, שמיוצר ע"י חברה מוכרת. מדוע זה חשוב? משום שעל מצברים מוכרים יש כאמור אחריות. כך החברה שמבצעת עבורכם החלפת מצבר לא תחשוש לתת לכם אחריות לזמן ארוך למדי - משום שהמצברים שאיתם היא עובדת הם מצברים מוכרים בתחום.

יתרה מזו, המקצועיות של החברה שתבצע לכם החלפת מצבר היא קריטית וחשובה, פשוט מכיוון שכך העבודה תוכל להתבצע בצורה מהירה יותר. דמיינו שאתם נתקעתם באמצע הדרך, כי המצבר שלכם פשוט שבק חיים. מה יכול להיות יותר נוח מיצירת קשר עם חברת מצברים מקצועית? נציגי החברה יוכלו להדריך אתכם בטלפון מה אפשר לעשות, ובמידת הצורך הם יגיעו עד אליכם - ויחליפו את המצבר של הרכב שלכם. ההחלפה הזו יכולה להיות קריטית מאד, במיוחד אם אתם ממהרים למקום מסוים. ברור לכם שאפשר גם להזמין פשוט גרירה של הרכב, להזמין מונית ולהגיע למקום, אבל במקום להתחיל לחשוב איך אתם תחזרו, ולהוציא עוד ועוד כסף על מוניות ועל תחבורה ציבורית - אפשר להזמין החלפה של מצבר ממש במקום שבו אתם נמצאים.

לא רק זאת - לעתים קרובות, בזכות הדרכה טלפונית שתקבלו, יתכן שתגלו שאין באמת צורך להחליף את המצבר, ויש רק צורך בפעולה אחרת שתחזיר את הרכב שלכם לחיים, ולו רק באופן זמני. חשוב אם כן ליצור קשר עם חברה שמעוניינת לעזור לכם - ולא רק להרוויח עוד ועוד כסף.

סוף המצבר הוא לא סוף העולם

חשוב מאד להבין, שאם הרכב שלכם משרת אתכם נאמנה, ובסך הכל נראה לכם שאלו הם סוף החיים של אותו מצבר לרכב שלכם, זה לא אומר שהגיע הזמן למכור את הרכב. הרכב שלכם יוכל להמשיך ולתפקד בצורה מצוינת, אם רק תבצעו עבורו החלפת מצבר. ההחלפה הזו היא בעלות של כמה מאות שקלים, והיא זולה לאין ערוך מרכישה של רכב חדש או משומש. אתם בסך הכל צריכים למצוא חברה מקצועית ואחראית בתחום, שתוכל לספק לכם מצבר עם תעודת אחריות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157219 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510992 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151254 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152552 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147543 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145779 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145782 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213835 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213964 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214144 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204613 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195579 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196271 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193508 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica