חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מעצבים נכון חדרי ארונות?

מאת: אבנר כהןריהוט 18/04/20128179 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר, התפיסה הייתה שעל מנת לאחסן את כל מוצרי הביגוד שיש לכם בבית, אתם צריכים לרכוש מספר פתרונות אחסון משתנים - מדפים שונים, ארונות, מגירות, שידות וכיו"ב - ואת כל אלה ממקמים במקומות שונים בבית. את שידת הנעליים לדוגמה ממקמים בסלון, בעוד שאת ארון הבגדים ממקמים בחדר השינה, ואולי גם דוחפים ארון נוסף לתוך החדר של הילדים.

כיום התפיסה הזו השתנתה לחלוטין. היום מרכזים את כל הבגדים שלכם (ובמקרים שבהם מדובר על משפחה אז בעיקר את הבגדים של ההורים) בתוך חדר אחד - הוא חדר הארונות של הבית שלכם. חדר הארונות תפקידו להיות חדר שמאחסן את כל הבגדים, הנעליים, בגדי ההלבשה התחתונה, ואולי אף פריטים נוספים בבית שלכם כמו לדוגמה מצעים. כמובן שחשוב מאד לעצב בצורה חכמה את חדר הארונות שלכם. אחרי הכל יש לכם רק חדר אחד כזה, ולרוב הגודל שלו הוא מוגבל יחסית. אז איך אפשר לעשות שימוש נכון בשטח שניתן לכם?

עושים סדר עם ארונות ההזזה

נכון להיום, פתרון טוב מאד עבור חדרי ארונות, הוא הצבה של ארונות הזזה בתוכם. נכון שבאופן עקרוני, חדרי ארונות לא חייבים להיות עם הארונות הללו, אך אין ספק שהם יעזרו לכם לקיים בתוכם סדר מופתי.

נתחיל בכך, כי הפתרון של ארונות הזזה נחשב כאידאלי במיוחד מבחינת השימוש במקום שיש לכם. הארון עצמו כעקרון כמעט ולא יגזול מקום בתוך חדר הארונות שלכם, ולכן אתם תעשו שימוש מקסימלי בארון. כמו כן, אי אפשר להתעלם מהעובדה, כי הדלת של ארונות הזזה מורכבת למעשה ממראה גדולה. כך אתם לא צריכים למקם עוד מראה בחדר הארונות או בחדר השינה שלכם - כי המראה העצומה של ארון ההזזה תוכל לשמש אתכם.

בתוך הארון עצמו, תוכלו להתקין את כל הרכיבים שאתם צריכים, על מנת לייצר את הסידור הטוב ביותר של כל הפריטים שלכם. תוכלו להציב בתוך ארונות הזזה מדפים מיוחדים שלפיהם תמקמו את הבגדים השונים. תוכלו להתקין גם מגירות מיוחדות, שבתוכן תשימו פריטים קטנים כמו תחתונים, חזיות גרביים, וכיו"ב. תוכלו אפילו להתקין בתוך ארון ההזזה שלכם פרזול מיוחד של שולחן גיהוץ, וכך במקום למקם את השולחן בתוך חדרי ארונות, הוא יהיה ממש חלק בארון שכמובן יכול להתקפל פנימה, וכך לחסוך לכם מקום כאשר הוא איננו בשימוש.

בחלק התחתון של ארונות הזזה, תוכלו כמובן למקם את כל מוצרי ההנעלה שלכם - החל מנעלי היום יום, דרך נעלי הספורט, נעלי עקב, ושאר סוגים שונים של נעלי ערב, כולל כמובן גם סנדלים וכפכפים. עם זאת, חשוב לציין שהסדר שהוצע כאן הוא הצעה אחת בלבד. היום אנשים אוהבים לסדר חדרי ארונות בצורות מיוחדות, שונות ויוצאות דופן. הכי חשוב כמובן שתמיד תהיה לכם את הפלטפורמה הנוחה ביותר ליצור את הסידור שלכם - ולכן ארונות ההזזה הם פתרון מוצלח כל כך.

עכשיו פונים לאנשי המקצוע

הבנתם מה היתרונות של חדרי ארונות, והבנתם למה ארונות הזזה יוכלו לסייע לכם בהשגת הפתרון הטוב ביותר לאחסון הבגדים שלכם. עכשיו הדבר היחיד שאתם צריכים, זה להזמין את הארון המתאים לתוך חדר הארונות שלכם. אז למי כדאי לפנות מומלץ לפנות לחברה, אשר מתמחה בתכנון והקמה של ארונות מסוג זה. לחברה יהיה את כל הידע הדרוש על מנת לבנות לכם את הארון המושלם. אנשי המקצוע אף יגיעו למדוד את חדר הארונות שלכם, על מנת שמידות הארון, יותאמו לו באופן מושלם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157215 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510987 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151251 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152549 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147540 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145775 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145778 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201578 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201156 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191587 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica