חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עדיף: שער חשמלי או מחסום חשמלי?

מאת: גדאבטחת הבית18/04/2012930 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין תשובה חד משמעית לשאלה זו. הכול תלוי בצרכים שעל השער החשמלי או המחסום החשמלי לשרת, ובכיסו של הצרכן.

ראשית, יש לדעת, שעלויות השער החשמלי גבוהות הרבה יותר מעלויות מחסום חשמלי; יש הטוענים, שהן גבוהות פי שלושה ואף יותר.

שנית, חשוב לזכור, שככל שמנגנון ההפעלה של השער או המחסום החשמלי אמין ובטוח יותר, הוא מייקר את מחיר המוצר, גם אם הוא מהווה שיקול חשוב בעת התחזוקה והטיפול העתידיים: ככל שיש פחות תקלות, כך העלויות נמוכות יותר.

יש שיקולים אחרים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מתלבטים האם לרכוש מחסום חניה או שער חשמלי:

תצורת השטח: יש מקומות, שבהם לא ניתן להתקין שער חשמלי רגיל, כגון שיפועי קרקע חדים, ואז יש להתקין שער קונזולי מיוחד, הנע מעל לשטח המידרוני. לפעמים הפתח שאותו אמור השער לסגור הוא רחב ביותר, ועלויות שער חשמלי במקרה זה יכולות להיות גבוהות מאוד. מחסום זרוע משמש חסימה נאה במקרה שיש בעיה של עלות כספית.

מטרת הסגירה: מחסום או שער חשמלי מיועדים לשתי מטרות עיקריות: הראשונה, הענקת ביטחון לשוהים מאחוריהם ולרכושם, והשנייה - לאפשר מקום חניה בטוח לרכב הפרטי של הצרכן.

חשוב לדעת, שמחסום זרוע אינו מגן על המתחם שבו הוא מורכב מפני כניסה של זרים, הולכי רגל, ואף לא מכניסה של בעלי חיים לא רצויים למתחם. מחסום זרוע חשמלי אכן עשוי לשמש כמגן מפני גניבת רכב, אך הגנב ההחלטי יכול בקלות לפרוץ את רוב מחסומי הזרוע העשויים מאלומיניום באמצעות הרכב שהוא נוהג בו. יתר על כן, הרכוש הנמצא בתוך הרכב אף הוא אינו מוגן על ידי המחסום.

עם זאת, יש למחסום הזרוע יתרון גדול בחסימת המתחם לחנייה של כלי רכב שאינם מורשים. ההוצאה אינה גדולה, אך היתרון רב, בעיקר אם מדובר בשכונות מגורים צפופות, או במרכזי ערים.

במגזר הציבורי יש למחסום זרוע יתרון חשוב נוסף: מהירות הפתיחה והסגירה שלו גדולות, ובמקרה של כניסה ויציאה של רכבים רבים במהלך היום, כגון במרכזי קניות, החיסכון בזמן הוא חשוב וגדול.

השער החשמלי, לעומת זאת, אם אין מגבלה של עלויות, מסייע יותר בשמירה על פרטיות, ביטחון בני המשפחה והרכוש. שער חשמלי מגן מפני גניבות רכב, וגם מפני כניסה של זרים או בעלי חיים.

יחד עם זאת, יש לזכור, שמנגנוני הפתיחה והסגירה של שערים חשמליים הם איטיים יותר, ולפיכך שערים כאלה אינם מתאימים למקומות שרכבים רבים נדרשים לצאת ולהיכנס בהם בכל שעות היממה.

אם לוקחים יחדיו את השיקולים השונים שנימנו לעיל, ניתן בקלות לראות, שאין תשובה חד משמעית למה עדיף - שער חשמלי או מחסום חשמלי.

הבוחרים במחסום על פי מה שמאפשר להם כיסם, חייבים לקחת בחשבון את מגבלותיו של המחסום, ולנסות להתגבר עליהן. למשל, ניתן להוסיף למחסום זרוע סוג של חסימה מתחת לזרוע, כדי למנוע כניסה של בעלי חיים. כמו כן, אפשר לוודא שהרכב מוגן, שאין בו חפצים יקרי ערך שימשכו את עינו של גנב מזדמן, ולמגן את הכניסה לבית, או לבניין המגורים בדלת חשמלית ובאינטרקום.

הבוחרים בשער חשמלי נהנים היום ממגוון רחב ביותר של שערים חשמליים, מסוגים שונים, שיכולים לענות על דירשות ספציפיות של הצרכנים. אם עלות השער החשמלי ואיטיות הפעולה שלו אינם מהווים שיקול, כמו בבתים פרטיים למשל, שבהם השער משמש את בני המשפחה בלבד, שער חשמלי הוא בחירה טובה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גד שערים היא חברה בעלת נסיון רב בתחום התקנה ותיקון שערים חשמליים לבית, לעסק ולמוסדות, התקנת מחסום חניה, מחסום לרכב ועוד.  פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גד

מאת: גדעסקים קטנים ובינוניים23/11/119543 צפיות
שערים חשמליים הנם אמצעים נפוצים להגנה על פרטיותם של מתחמים, פרטיים או ציבוריים. שערים חשמליים מונעים כניסת זרים למתחם וגם אינם מאפשרים חנייה של רכבים בלתי מורשים. קיימים סוגים שונים של שערים חשמליים, שהפופולאריים מביניהם הם שערים נגררים או שערים קונזוליים. מה ההבדל בין שני הסוגים הללו?

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201628 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201325 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201195 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191548 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191970 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181803 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181451 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica