חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החלפת מנעול - מתי מחליפים מנעול ואיך עושים זאת.

מאת: ברק עובדיהאבטחת הבית21/04/2012822 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם להחליף מנעול או לא? ואיך בוחרים את המנעול הנכון?

הסיבות להחלפת המנעול רבות ומגוונות, אבדו או נגנבו המפתחות, מעבר לדירה חדשה, המנעול חורק או נתקע לחילופין, ועוד רבות נוספות. אז מה עושים? וכיצד נבחר את המנעול הטוב והבטוח ביותר?

מעבר למקרים לא מתוכננים של איבוד מפתחות או פריצה, כמעט כולנו נדרשים להחלפת מנעול אחת לשלוש שנים בממוצע,

במקרים מסויימים החלפת מנעול אינה נדרשת כלל, ועם קצת שימון ותחזוקה נכונה תעלם הבעיה כלא היתה, בהנחה שבכל זאת נדרשת החלפת המנעול, רצוי לפנות למנעולן מקצועי ומורשה.

לפני החלפת המנעול מומלץ להקדיש מעט זמן לחקר הנושא, יש מבחר עצום של מנעולים ועם יעוץ והכוונה של מנעולן מקצועי תוכל לעשות בחירה נכונה ומושכלת.

בטיחות היא אחד הדברים העיקריים שנלקחים בחשבון כשמחליפים מנעול, המנעולים בימינו מספקים רמות שונות של בטיחות ועמידות בפני פריצה, מומלץ לבחון את ההבדלים בין המנעולים השונים ומה הבדלי המחירים,  ולהתיעץ במנעולן מקצועי ומוסמך, כמו כן אפשר לשדרג את בטיחות הבית על ידי הוספת מנעול נוסף.

ביתי הוא מיבצרי, הבית הוא חוף המבטחים שלנו ומעבר לכך שהוא מכיל בתוכו את כל היקר לנו, הוא המרחב הפרטי והאישי הכי חשוב בחיינו, התפשרות על מחיר בבחירת מנעול יכולה לבוא בעוכרינו ולעלות לנו ביוקר רב מאוד, חילול המרחב הפרטי שלנו קשה יותר מכל רכוש שנאבד,

רצוי שהחלפה או התקנת מנעול תתבצע על ידי מנעולן מקצועי אמין ומורשה על ידי משטרת ישראל, בראש ובראשונה בהנחה שהמנעולן שהזמנת מקיצועי, צריך להיות לו את כל הידע הנדרש על מנת ליעץ לך איך לשדרג את ביטחונך וביטחון היקרים לך, עבודה לא מיקצועית ומרושלת לא רק שלא תשדרג את בטחונך היא יכולה לגרום לנזקים שיתלוו בעלויות נוספות ולא הכרחיות, בחירת מנעולן     מקצועי ואמין היא הכרח.

לסיכום לא משנה מהן הסיבות שבגללן אתה נאלץ להחליף מנעול, ומכיוון שהאילוץ כבר מתדפק על הדלת, ממולץ לנצל את ההזדמנות ולשדרג את ביטחון הבית, ההוצאה הכספית הכרוכה בכך גם ככה בלתי נמנעת, שווה להשקיע עוד קצת ולהפיק מהמצב הבלתי נמנע את הביטחון המירבי במגבלות היכולת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חובב המנעולים - מנעולנים במרכז הארץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ברק עובדיה

מאת: ברק עובדיהאבטחת הבית19/04/121031 צפיות
ננעלת מחוץ לבית או רכב? איך תדע איזה מנעולן לבחור? המבחר עצום ויש דברים מסויימים שחובה לבדוק טרם הזמנת שירותי מנעולן, נשטח בפניך מספר עצות והנחיות שיהפכו את החוויה הלא נעימה לסבילה כמה שאפשר

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201619 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201314 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191536 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica