חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום נוף

מאת: s. avitovצילום23/04/2012780 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז החלטת לצאת ולצלם נוף. נהדר. ארצנו הקטנטונת מלאה באיזורים מרהיבים לצילומי נוף.

הנה מספר טיפים לצילום נוף מוצלח ומיוחד שישאיר פיות פתוחות להרבה זמן.

למרות שבצילומי נוף יש לנו יחסית הרבה זמן בין תמונה לתמונה, חשוב לבחור את מיקום הצילומים לפני יום הצילום. חשבו על התמונה שאתם רוצים לצלם ואז בחרו את המיקום האידיאלי בשבילכם. השמיים הם חלק בלתי נפרד מהתמונה ולכך אנחנו צריכים לצלם בשעות הזהובות של היום, שעה לפני הזריחה ושעה אחרי השקיעה. שעות אלו מלאות בצבעים מיוחדים ומרהיבים והאור הוא אור רך ואופטימאלי לצילומי נוף.

המלצות לצילום נוף

חשבו איזה ציוד אתם צריכים, וארגנו את הציוד שלכם מבעוד מועד. בשעות הזהובות התאורה היא אופטימלאית אך רכה וחלשה ולכן נצטרך חצובה להשגת חדות. למי שיש שלט לצילום מרחוק, מומלץ להשתמש, ולמי שלא, אפשר לכוון את המצלמה על טיימר ובכך להימנע מהזזת המצלמה בזמן הצילום, שיורגש בטשטושים בתמונה.

העדשה המומלצת לצילום נוף היא כמובן עדשה בעלת זווית רחבה ככל האפשר. אנחנו רוצים פריים עם כמה שיותר פרטים, ועדשה רחבה היא האופציה האידיאלית. במהלך הצילום יהיה לכם מספיק זמן לשחק עם ערכי התריס והצמצם כדי לקבל את התמונה הרצוייה, אך מה שישאר קבוע הוא הISOהנמוך, הרי אנחנו רוצים לקבל תמונה חלקה וחדה ללא גירעון.

עומק שדה יכול לשנות את כל אופי צילום הנוף שלכם. נסו לשחק עם הצמצם כדי לקבל עומקי שדה שונים לאותה תמונה. צמצם פתוח (4 ולמטה) יתן לכם עומק שדה רדוד בו רק אובייקט אחד יהיה מפוקס וכל השאר מטושטש, ועומק שדה עמוק עם צמצם סגור (11+) יתן לנו תמונה עם פיקוס מלא. עומק שדה רדוד יכול להשתלב טוב יותר עם יש אובייקטים בצילום הנוף שלכם הקרובים יותר או הבולטים יותר בפריים.

יש פילטרים שונים היכולים לעזור לכם להגיע לתוצאות מיוחדות כבר בזמן צילום הנוף שלכם. פילטרים אלו משמשים כמעין משקפי שמש לעדשת המצלמה ומסננים את קרני השמש החזקות בזמן הזריחה ומעדנים את התמונה. פילטרים אלו הנקראים ND, מגיעים ברמות מחיר שונות ובדרגות אופטיקה וסינון אור שונות. פילטר נוסף הוא פילטר מקטב המסנן מחצית מהאור המוחזר ומבטל השתקפויות וכך אנחנו מקבלים תמונות עם צבעים חיים ועשירים יותר.

הקומפוזיציה שתבחרו תעשה לכם את התמונה. אין מה למהר בצילום נוף. הנוף לא בורח כל כך מהר, ויש לכם זמן להתבונן ולהחליט על זוויות הצילום, מה נכנס לפריים ומה לא. כאן המקום להיות יצירתיים ולבנות צילום נוף מיוחד. קווים אלכסונים של האדמה עם השמיים, עננות מיוחדת, זוית צילום נמוכה כדי לקבל עומק, מבנים שונים היכולים להשתלב בפריים ועוד ועוד. לכשסיימתם, זוזו למקום אחר וחפשו את אותו הפריים מזוית אחרת ותראו איך הקומפוזיציה השתנתה לגמרי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביטוב שובל

תאווה לעיניים - צילום אוכל מגרה חושים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת s. avitov

מאת: s. avitovצילום23/04/12787 צפיות
צילום יין מקצועי הוא צורך שיווקי לפרסום ומיתוג יקבים וחברות המשווקות ומייבאות יין ומוצריו. לתחום היין היסטוריה רבת שנים הבאה לביטוי בצילומים מרהיבים ומעוררי תיאבון.

מאת: s. avitovצילום19/04/12962 צפיות
צילום מנות הוא תחום צילום שיווקי ופרסומי. תחום צילום המנות מבוצע על ידי צלמי אוכל מקצועיים על מנת לקבל תוצאות מקצועיות. הנה כמה טיפים לצילום מנות. כנסו להמשך קריאה

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182966 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172937 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172224 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172091 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173803 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174064 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171785 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica