חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלות דירה - לעבור דירה ולהישאר שפויים

מאת: מוטי חןהשוואת מחירים23/04/20121360 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי מאיתנו לא עבר דירת מגורים לפחות פעם אחת בחיים? אני ממש בטוח שמעבר הדירה היה בעייתי מאוד, ואולי אפילו אבדו מספר כלים, או אולי נפגעו, אך מצד שני יתכן כי המעבר היה לכם מרתק, מאוד מסקרן, שמושך וסוחף אותכם פנימה. על פי רוב, אנשים מנסים לקחת אך את כל החפצים הנחוצים ביותר לדירה החדשה שלו, ואת החפצים הלא נחוצים מוסרים, זורקים או לחילופין אולי תורמים לעמותה כלשהי ועושים מעשה טוב.. המון מאיתנו ממש לא יודעים זאת, אך הובלת הדירה הינה אחד מהרכיבים המהותיים ביותר במעבר דירת מגורים, אם לא החשוב ביותר. מציאת שירות איכותי יכול לסייע לכם עד מאוד במשברים בעת המעבר ובחששות, ויכול לחסוך לכם הרבה מאוד כאב ראש.

אז איך בוחרים ספקי הובלות דירה?

כיום, אפשר להשיג בשוק חברות לא מעטות המספקות שירותי הובלות דירה. כמעט כל חברה משתדלת לפנות אל ליבו של   הקליינט אליה, ומסיבה זו התנאים של כל אחת  מהן, והמחיר של כל אחת מהן משתנה מחברה לחברה. כדי לבחור את אותו המוביל הטוב ביותר והמועדף הכי הרבה כדאי לבדוק ולדלות פרטים על כמה שיותר חברות הובלות דירה, ולחקור מי מהן  הכי טובה בכל סוגי הקטגוריות כגון: עלות , השירות שהם מציעים, פוליסת הביטוח ותנאיה, ואולי הדבר ההכרחי מכל, טיפים מחברים ומאנשים שאתם מכירים וסומכים ושמעתם עליהם. חוץ מזה אפשרי לערוך איתור זריז באינטרנט אודות כל אחת מהחברות שאתם מעוניינים להשתמש בשירות שלהן.

והיה אם ואתם מעוניינים לקמץ בהוצאות בהובלת תכולת הבית, תנסו לארוז בעצמכם ארגזים, להעביר בעצמכם רוב מהחפצים, ובכך לקמץ בהוצאות שלא נחוצות- שחברת ההובלה לוקחת עליהם מחירים לא קטנים. חוץ מזה, רצוי ביותר ואפילו כדאי לחתום על זכרון דברים רציני ומסודר באמצעות העסק , בו יהיו נמצאים כמעט כל הפרטים הנחוצים. בנוסף מומלץ לתאם מראש תאריך עם שירות ההובלות שיהיה לכם תאריך נוח ופנוי.

סיכונים בהובלות דירה

כמו שכבר הערתי, מעבר דירת המגורים כולל בחובו סיכונים בהובלות דירה דוגמת: פגיעה בחפצים, עבודה לקויה ואף אובדן מוצרים. מסיבה זו, כדאי ביותר לבטח את כל התהליך של הובלת הדירה, שזה אומר, לבטח את האוטו אשר לוקח את כל החפצים שלכם, ולבטח כמה שיותר חפצים אשר מובלים ע"י העסק. חשוב לזכור, ככל שיש יותר כלים ופריטים מבוטחים, בדרך זו הנזקים יצטמצמו, ואיתם גם חלק מהחששות והלחצים ממעבר הבית. ישנו ציטוט האומר: "אין חכם כבעל ניסיון" דברו יחד עם קרובי משפחתכם, חבריכם, או עם כל  אדם שאתם מכירים ושעבר  בית הרבה פעמים ורכש ניסיון במעבר מבנים, אשר ימליץ לכם על חברת הובלות דירת המגורים המתאימה ביותר לדעתו, וייתן לכם טיפים לתקופת ההובלות.

במידה ואינכם מכירים מכרים שיש ברשותם ידע במעבר דירות ובכל הנלווה לזה, בעידן הטכנולוגי, כל דבר מעשי בלחיצת כפתור. חפשו באינטרנט עובדות בדבר החברות המומלצות ביותר הקיימות היום בענף ההובלות, חפשו תגובות מטעם אנשים אשר השתמשו בשירות של מספר חברות הובלה, ובחרו בשבילכם את אותה חברה של הובלת הבתים המעולה מכולן, וש אשר מציעה כמה שיותר תנאים טובים בהכי פחות סכומי כסף.

 



תגיות המאמר: הובלות, הובלות דירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוטי חן, יזם אינטרנט, בונה ומקדם אתרים בתחום הילדים ונוער.

הבעלים של אתר הסטטוסים המוביל בישראל שבו תמצאו מאות סטטוסים מצחיקים לפייסבוק, משפטים חכמים, משפטי אהבה, תחרויות סטטוסים ועוד...

וכן הבעלים של אתר תקצירים,ביקורות וטריילרים של סרטים מומלצים בעולם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי חן

מאת: מוטי חןרשתות חברתיות16/02/121273 צפיות
בטח יצא לכל אחד ואחת מכם לשמוע על הרבה אנשים שעושים שימוש בפייסבוק בכדי לעשות כסף, אתם מתחילים לשאול את עצמכם האם באמת קיים כספים בפייסבוק? אז התשובה לשאלה הינה: בהחלט שכן. היכן אשר יש תנועה - קיים גם כסף... ובפייסבוק קיימת תנועה בלי סוף. בשנתיים האחרונות פייסבוק הוא למעשה האתר הנצפה הרבה מאד וכן עם כמות שעות הגלישה הרבות ביותר ברחבי העולם המערבי (וגם בישראל)- רוב רובם של האנשים מותירים את אתר הפייסבוק דולק כמעט כל הלילה... ישראלים רבים מעבירים את הזמן בערך שעתיים ביום....

מאת: מוטי חןרשתות חברתיות15/02/121129 צפיות
בטח יצא לכם אולי לשמוע על הרבה מאד אנשים אשר עושים שימוש בפייסבוק בכדי לעשות כסף, אתם בודאי שואלים את עצמכם האם זה נכון כי יש מצב לעשות כספים בפייסבוק? אם כך התשובה הינה: כן. איפה שישנה תנועה - קיים כסף... ובפייסבוק ישנה תנועה ללא סוף. לאחרונה פייסבוק הינו אתר האינטרנט הנצפה הרבה מאד ועם כמות שעות הגלישה הרבות ביותר בעולם המערבי (וכן אף בארצנו הפורחת)- רובם של האנשים מותירים את אתר הפייסבוק דולק כמעט לאורך כל הלילה... הישראלים מעבירים את הזמן בממוצע 2 שעות ביום באתר הפייסבוק....

מאמרים נוספים בנושא השוואת מחירים

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195558 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: shiritהשוואת מחירים18/06/172979 צפיות
אם ברצונכם להתאים שערים פרטיים לביתכם, יש לדעת, היכן השער ימוקם

מאת: הנוסעת המתמידההשוואת מחירים15/04/173001 צפיות
איפה לחפש מלון בזול? אתר מומלץ למלונות? מנוע חיפוש לדילים,מנוע חיפוש למלונות,אפליקציות למלונות בעונת החגים ,פסח וחגי תישרי ובתקופת הקיץ והחופש הגדול אבל לא רק, בתרבות שלנו כיום מקובל לנסוע גם במהלך השנה לחופשות בזק באצצע או בסופשבוע,זוגית או משפחתית. אם ננתח את התקציב המשפחתי שלנו ,נבחין שההוצאה על חופשות עלתה עם השנים, המלונות בישראל התייקרו ומספר החופשות עלה.

מאת: articlestbdהשוואת מחירים01/06/161837 צפיות
עץ משרה רוגע, חמימות ושלווה. הדרך הפשוטה ביותר להביא לתוך הבית את הטבע. האם אפשר לעשות זאת במחיר משתלם במיוחד? מסתבר שכן!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםהשוואת מחירים18/02/161727 צפיות
אנו מקבלים החלטות בחיי היום יום באמצעות השוואה בין אפשרויות, את ההשוואה אנו מבססים על מאפיינים, תועלות ועלות כלכלית, אז לפני הכל, חשוב שתדעו שגם למוצרים פיננסים יש אפשרות לעשות השוואת מחירים - עם דגש לענפי הביטוח השונים!

מאת: אבי דוידיהשוואת מחירים05/11/152450 צפיות
בשיטה המוכרת לכולם, ניתן לערוך השוואת מחירים על ידי חיפוש רוחבי של המוצר לו אתם זקוקים. כן, יש להתניע את הרכב ולטייל בין החנויות השונות המשווקות אותו, תוך ביצוע רישומים בטבלה. לאחר מכן, יש לגשת לרשת האינטרנט, במטרה לבדוק אם יתכן מחיר טוב יותר למוצר שאותו אתם מחפשים. גם זאת משימה לא קלה בכלל, בשל העובדה שישנם אתרים מרובים מאוד בכל תחום עיסוק.

מאת: ניב אבןהשוואת מחירים05/08/151686 צפיות
בדקו בכמה חנויות את המחירים ואף פעם אל תסתמכו על המחירים שמוצגים לכם בחנות הראשונה אליה אתם נכנסים, גם אם מצוין שם כי המחירים הינם לאחר הנחה. יכול מאוד להיות כי תמצאו את אותה מכונת הכביסה, אותו הדגם בדיוק, במחיר נמוך יותר או באותו המחיר שהוצע לכם במסגרת מבצע. גשו לכמה חנויות רשמו לעצמכם את המחירים והדגמים שהוצעו לכם ולאחר מכן החליטו מה הכי משתלם עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica