חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטטוסים לפייסבוק - האם אפשר לעשות מזה כסף?

מאת: מוטי חןרשתות חברתיות15/02/20121123 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בטח יצא לכם אולי לשמוע על הרבה מאד אנשים אשר עושים שימוש בפייסבוק בכדי לעשות כסף, אתם בודאי שואלים את עצמכם האם זה נכון ויש מצב לעשות כספים בפייסבוק? אם כך התשובה הינה: כן. איפה שישנה תנועה - קיים כסף... ובפייסבוק ישנה תנועה ללא סוף. לאחרונה פייסבוק הינו אתר האינטרנט הנצפה הרבה מאד ועם כמות שעות הגלישה הרבות ביותר בעולם המערבי (וכן אף בארצנו הפורחת)- רובם של האנשים מותירים את אתר הפייסבוק דולק כמעט לאורך כל הלילה... הישראלים מעבירים את הזמן בממוצע 2 שעות ביום אתר הפייסבוק, דבר זה אולי יכול להישמע לא הרבה, אבל זה פרק זמן נדיר בהתחשב באתר בודד...

איך תוכלו לעשות כסף מסטטוסים לפייסבוק?

אני מעודד הרבה אנשים לעשות שימוש בכוח הדמיון וביצירתיות על מנת לתחוב לא מעט כסף לארנק, אבל לא לכל אחד קיימים רעיונות, במיוחד אם מדובר ברשתות החברתיות ופייסבוק.  אני בהחלט אתן לכם מגוון של טיפים שיועילו לכם, עניינים שעד כה קרו ונהיו בפייסבוק:

1. האם יש לכם רשימה של חברים ענקית? גשו לעסקים לא גדולים והמליצו לעסקים אלו לעשות פרסום של סטטוסים לפייסבוק עם מסר שיווקי שהם יבחרו תמורת תשלום... עניין זה בהחלט יכול לעבוד. בשנה שעברה אורלי פיטוסי, בחורה נחמדה בת 24 שהיתה ברשותה רשימה ענקית של 4500 חברים מעולים אשר מתעסקים בכל תחום ההרזייה והורדה במשקל (כן- אורלי בחרה את אותם המשתתפים אחד אחד בשביל שיתאימו לעניין הדיאטה וההורדה במשקל הגוף). אחר כך היא פנתה לחברות שהינן חדשות אשר עוסקות בהרזיה וההפחתה במשקל - אמרה על כך שיש ברשותה רשימה ענקית של קליינטים פוטנציאליים – שכפי הנראה – מתעניינים בהפחתה במשקל ... אורלי קיבלה הרבה מאוד הצעות בשביל פרסום בסטטוסים לפייסבוק. קחו לתשומת לבכם שאפילו אם אין לכולכם רשימת חברים מיוחדת בעניין זה או אחר, אך יש לכם משתמשים באיכות גבוהה יהיה ניתן להעניק שירותי מכירת סטטוסים עבור כל מיני חברות קטנות שצריכות את הפירסום הנ"ל... ותופתעו לגלות כמה החברות יהיו מוכנות לשלם לכולכם- נשמע יוצא מן הכלל? דבר זה בהחלט יוצא דופן.. אבל קיימים שיטות הרבה יותר כדאיות.

2. בניית דף מעריצים או קבוצה בנושא כלשהו אשר יש לו ביקוש- הבאת אוהדים - ואז המכירה של סטטוסים לפייסבוק מצוייה בתוך דף האוהדים או הקבוצה. אני בהחלט מסוגל להעיד אישית שאני מבצע את זה... הרעיון הוא למיין משתתפים פוטנציאליים  בנושא מסוים, לגרום לאנשים אלו להקיש Like (שזה כבר נושא אחר ולא מעט גדול), לגרום לאנשים אלו להתעניין בשטח או גם במוצר, ואז לתת להם הצעות  של אותם עסקים קשורים. תתפלאו לדעת עד כמה זה קל ועד כמה זה לא מורכב.

3. הקמה של דף אוהדים או לחילופין קבוצה לעסק קיים- לעסקים קטנים ובינוניים אין אחר הידע הנ"ל ברוב המקרים, הם ככל הנראה לא ממש מבינים מה הוא בעצם פייסבוק, באיזו דרך למתג את עצמם בפייסבוק, באיזו דרך להשיג קליינטים בעזרת סטטוסים לפייסבוק ודף אוהדים, אולם יש להם את הכסף וכן את שאיפה לעשות את זה! כמעט כל מי שהוא בעל עסק קטן שתאמר לו – פייסבוק – יבין שזה אומר פרסום איכותי (לפייסבוק יש שם די מוצלח בעולם העסקים..) ואין כל ספק שיחפוץ ללכת ולפרסם את העסק שלו. ניתן לעצב לאותם חברות קבוצות של, דפי אוהדים אישיים, אני בהחלט מסוגל להעיד על עצמי שלקח לי תקופה של כמה חודשים להיות מיומן בדבר... כיום אני מקים לעשרות חברות דפי מעריצים- בהמון כסף...

4. יעוץ פייסבוק- ללא ספק אפשר לייעץ לחברות שונות ועסקים איך לשווק את עצמם בפייסבוק, באיזה אופן למתג, לפרסם ולגרום שיבואו הרבה לקוחות לעסק שלהם.. תתפלאו לדעת אבל עסקים מאד רוצים להיכנס לאינטרנט, בעיקר לרשתות החברתיות, בעת האחרונה קיימת אימרה ידועה שאומרת כך: "מי שלא שם – לא קיים" בהתחלה דובר  בנושא האינטרנט באופן כללי כיום מבינים כי האימרה התפתחה וכעת היא מדברת יותר בעניין המדיה החברתית... פייסבוק,יוטיוב, טוויטר,בלוגים, רשתות חברתיות שונות.

לסיכום:

בפייסבוק קיים אופציה לכסף גדול, אבל צריכים לנהוג בחוכמה ולדעת כיצד להרוויח אותו, אין שום ספק שתחום השיווק בפייסבוק הינו הדבר הבא בעולם השיווק באינטרנט, עדיף שתתחילו לרכוש ידע על נושא זה כי ממה שאני יודע זה הפך להיות פופולארי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוטי חן, יזם אינטרנט, בונה ומקדם אתרים בתחום הילדים ונוער.

הבעלים של אתר הסטטוסים המוביל בישראל שבו תמצאו מאות סטטוסים מצחיקים לפייסבוק, משפטים חכמים, משפטי אהבה, תחרויות סטטוסים ועוד...

וכן הבעלים של אתר תקצירים,ביקורות וטריילרים של סרטים מומלצים בעולם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי חן

מאת: מוטי חןהשוואת מחירים23/04/121357 צפיות
מי מאיתנו לא עבר דירת מגורים לפחות פעם אחת בחיים? אני ממש בטוח שמעבר הדירה היה בעייתי מאוד, ואולי אפילו אבדו מספר כלים, או אולי נפגעו, אך מצד שני יתכן כי המעבר היה לכם מרתק, מאוד מסקרן, שמושך וסוחף אותכם פנימה. על פי רוב, אנשים מנסים לקחת אך את כל החפצים הנחוצים ביותר לדירה החדשה שלו, ואת החפצים הלא נחוצים מוסרים, זורקים או לחילופין אולי תורמים לעמותה כלשהי ועושים מעשה טוב..

מאת: מוטי חןרשתות חברתיות16/02/121269 צפיות
בטח יצא לכל אחד ואחת מכם לשמוע על הרבה אנשים שעושים שימוש בפייסבוק בכדי לעשות כסף, אתם מתחילים לשאול את עצמכם האם באמת קיים כספים בפייסבוק? אז התשובה לשאלה הינה: בהחלט שכן. היכן אשר יש תנועה - קיים גם כסף... ובפייסבוק קיימת תנועה בלי סוף. בשנתיים האחרונות פייסבוק הוא למעשה האתר הנצפה הרבה מאד וכן עם כמות שעות הגלישה הרבות ביותר ברחבי העולם המערבי (וגם בישראל)- רוב רובם של האנשים מותירים את אתר הפייסבוק דולק כמעט כל הלילה... ישראלים רבים מעבירים את הזמן בערך שעתיים ביום....

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148635 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148182 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica