חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פייסבוק- איך לעשות ממנו כסף?

מאת: מוטי חןרשתות חברתיות16/02/20121269 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בטח יצא לכל אחד ואחת מכם לשמוע על הרבה אנשים שעושים שימוש בפייסבוק בכדי לעשות כסף, אתם מתחילים לשאול את עצמכם האם באמת קיים כספים בפייסבוק? אז התשובה לשאלה הינה: בהחלט שכן. היכן אשר יש תנועה - קיים גם כסף... ובפייסבוק קיימת תנועה בלי סוף. בשנתיים האחרונות פייסבוק הוא למעשה האתר הנצפה הרבה מאד וכן עם כמות שעות הגלישה הרבות ביותר ברחבי העולם המערבי (וגם בישראל)- רוב רובם של האנשים מותירים את אתר הפייסבוק דולק כמעט כל הלילה... ישראלים רבים מעבירים את הזמן בערך שעתיים ביום אתר הפייסבוק, זה אמנם יכול להישמע מעט, אבל זה זמן נדיר בהתחשב באתר אינטרנט בודד...

האם ניתן לעשות כסף מהפייסבוק?

אני בהחלט ממריץ אנשים להיעזר בדימיון וכן ביצירתיות על מנת להכניס סכומי כסף לארנק, אולם לא תמיד לכולם יש הצעות, בעיקר אם מדובר ברשתות החברתיות ופייסבוק.  אני אתן לכל המעוניין כמה הצעות מועילים, עניינים שעד כה התקיימו ונהיו בפייסבוק:

יש ברשותכם רשימה של חברים גדולה? כדאי לכם לגשת לעסקים לא גדולים והמליצו להם לפרסם סטטוסים לפייסבוק יחד עם מסר שיווקי האומר שהם בוחרים תמורת תשלום... זה בהחלט יכול לעבוד. בשנה הקודמת אורלי פיטוסי, בחורה צעירה בגיל 24 שהיתה אצלה רשימה ענקית של 4500 חברים בעלי רמה שמתעסקים בכל נושא ההרזייה וההפחתה במשקל (כן- אורלי בחרה את אותם המשתתפים אחד אחד על מנת שיתאימו לנושא הדיאטה וההפחתה במשקל הגוף). אחרי כן היא פנתה לחברות שהינן חדשות שמתעסקות בתחום הדיאטה והורדה במשקל - סיפרה על זה שיש לה רשימה גדולה ביותר של קליינטים פוטנציאליים – שכפי הנראה – מתעניינים בירידה במשקל ... היא קיבלה המון הצעות לפרסום בסטטוסים לפייסבוק. קחו לתשומת לבכם שאפילו אם אין לכולם רשימה של חברים ייחודית בתחום זה או אחר, אבל יש לכם משתמשים בעלי רמה תוכלו לתת שירותי מכירת סטטוסים עבור כל מיני חברות לא גדולות הצריכות את הפירסום הנ"ל... ותתפלאו לראות כמה החברות יהיו מוכנות לשלם עבור הפרסומות- נשמע אטרקטיבי? זה אכן מדהים.. אולם קיימים אפשרויות הרבה יותר שוות.

הקמת דף אוהדים או לחילופין קבוצה בעניין זה או אחר שיש לו ביקוש- הבאת גולשים פוטנציאליים - ואז המכירה של סטטוסים לפייסבוק קיימת בתוך דף האוהדים או הקבוצה. אני יכול להעיד אישית שאני מקיים את זה... הרעיון הוא למיין לקוחות מתאימים  בעניין  כלשהו, לגרום להם להקיש Like (שזה אפוא עניין שונה ולא פחות גדול), לגרום לאנשים אלו להתעניין בעניין או במוצר, ואז להביא להם הצעות  של עסקים קשורים. תופתעו לדעת עד כמה זה פשוט ועד כמה לא מסובך.

הקמת דף אוהדים או גם קבוצה לעסק דבר הקיים- לעסקים לא גדולים ובינוניים אין את אותו הידע הנ"ל ברוב המקרים, הם לא ממש יודעים מה הוא בעצם פייסבוק, איך למתג אותם באתר הפייסבוק, באיזה אופן להשיג גולשים באמצעות סטטוסים לפייסבוק ודף אוהדים, אולם יש להם את היכולת הכספית וגם את מוטיבציה לעשות את זה! כמעט כל אחד שהוא בעל עסק לא גדול כאשר תאמר לו – פייסבוק – יבין שזה אומר פרסום בעל רמה (לפייסבוק קיים שם די מוצלח בעולם העסקים..) ואין ספק שהוא ירצה לפרסם את העסק שלו. אפשר להקים לאותם עסקים קבוצות, דפי אוהדים פרטיים, אני מסוגל להעיד על עצמי כי לקח לי מס' חודשים להימצא ספץ בדבר... היום הנני מקים לעשרות עסקים דפי מעריצים- בהרבה מאוד כסף...

יעוץ פייסבוק-  בהחלט ניתן לתת יעוץ לחברות ועסקים כיצד לשווק את עצמם בפייסבוק, באיזה אופן למתג, לפרסם ולהביא יותר לקוחות לעסק שלהם.. תתפלאו לשמוע אך הרבה עסקים מאד שואפים להגיע לאינטרנט, במיוחד לרשתות החברתיות, בשנים האחרונות יש אימרה ידועה האומרת: "מי שלא שם – לא קיים" תחילה דובר בעניין האינטרנט באופן כללי כיום מודעים לזה שהאימרה התקדמה ועכשיו היא מדברת יותר בעניין המדיה החברתית... פייסבוק,יוטיוב, טוויטר,בלוגים, רשתות חברתיות שונות.

לסיכומו של עניין:

בפייסבוק קיים כסף גדול ביותר, אבל צריכים להיות חכמים ולדעת באיזה אופן להרוויח את הכסף, אין ספק כי השיווק בפייסבוק הוא למעשה הנושא הבא בעולם השיווק באינטרנט, כדאי שתתחילו ללמוד על נושא זה כי ממה שאני יודע נושא זה הפך להיות פופולארי. בהצלחה לכולם בתקווה שתצליחו למלא את ארנקכם!


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוטי חן, יזם אינטרנט, בונה ומקדם אתרים בתחום הילדים ונוער.

הבעלים של אתר הסטטוסים המוביל בישראל שבו תמצאו מאות סטטוסים מצחיקים לפייסבוק, משפטים חכמים, משפטי אהבה, תחרויות סטטוסים ועוד...

וכן הבעלים של אתר תקצירים,ביקורות וטריילרים של סרטים מומלצים בעולם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי חן

מאת: מוטי חןהשוואת מחירים23/04/121357 צפיות
מי מאיתנו לא עבר דירת מגורים לפחות פעם אחת בחיים? אני ממש בטוח שמעבר הדירה היה בעייתי מאוד, ואולי אפילו אבדו מספר כלים, או אולי נפגעו, אך מצד שני יתכן כי המעבר היה לכם מרתק, מאוד מסקרן, שמושך וסוחף אותכם פנימה. על פי רוב, אנשים מנסים לקחת אך את כל החפצים הנחוצים ביותר לדירה החדשה שלו, ואת החפצים הלא נחוצים מוסרים, זורקים או לחילופין אולי תורמים לעמותה כלשהי ועושים מעשה טוב..

מאת: מוטי חןרשתות חברתיות15/02/121124 צפיות
בטח יצא לכם אולי לשמוע על הרבה מאד אנשים אשר עושים שימוש בפייסבוק בכדי לעשות כסף, אתם בודאי שואלים את עצמכם האם זה נכון כי יש מצב לעשות כספים בפייסבוק? אם כך התשובה הינה: כן. איפה שישנה תנועה - קיים כסף... ובפייסבוק ישנה תנועה ללא סוף. לאחרונה פייסבוק הינו אתר האינטרנט הנצפה הרבה מאד ועם כמות שעות הגלישה הרבות ביותר בעולם המערבי (וכן אף בארצנו הפורחת)- רובם של האנשים מותירים את אתר הפייסבוק דולק כמעט לאורך כל הלילה... הישראלים מעבירים את הזמן בממוצע 2 שעות ביום באתר הפייסבוק....

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148635 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148182 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica