חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אלבומים דיגיטליים נגד אלבומים רגילים

הסתכלות בתמונות תמיד הייתה נוסטלגית עבור אנשים רבים. תמונות מעלות זיכרונות חמים ונשכחים. הן מעלות חיוך עצוב או דמעת-שמחה. הן מזכירות לך רגעים נפלאים מזמן צילום התמונה, רגע שהקופא בזמן, שתנצרו לאורך כל חייכם.

אבל תמונות ישנות נוטות להתקפל בפינות. כתמים מתחילים להופיע. הרבה מהתמונות הישנות שצולמו בשחור-לבן, נהרסות עד כדי מצב שלא מאפשר לזהות את המופיעים בהן. האם כדאי להפוך אותן לדיגיטליות, לפני שהן יעברו מן העולם? הנה מה שיש לאלבומים דיגיטליים להציע, בהשוואה לאלבומי תמונות רגילים:

הם פחות "מבורדקים"

אלבומים דיגיטליים תמיד סיפקו תמונות ברורות, עם צבעים חדים ועזים יותר. כתוצאה מכך, התמונות שצילמתם, משקפות בצורה טובה יותר את הרגע שנצרתם בתמונה, באותם הצבעים שנראו דרך העיניים שלכם, אלבום מעוצב ויפה.

יותר קלים לארגון

בין אם זו חופשה או אירוע משפחתי, יגיע השלב בו תהיו נלהבים להוציא מצלמה ולהתחיל לצלם. בסופו של דבר, תמצאו את עצמכם שוחים בתמונות, ללא כל הכרה וללא יכולת לסדר אותן באלבום תמונות רגיל. אלבומים דיגיטליים עוזרים לכם בקלות-יתרה, לארגן את האלבום שלכם לפי עיצוב שבחרתם מראש. אתם יכולים לסדר אלבומים דיגיטליים לפי תאריך, לפי אירוע, להוסיף גם מסגרות ורקעים ואפילו להוסיף הערות וכיתובים לכל תמונה. בחירת אלבום מעוצב זו בחירה עדיפה.

יותר קלים לתחזוק

אין לכם יותר מדי אפשרויות כאשר אתם מדפיסים תמונות עבור אלבום תמונות רגיל. אלבומים דיגיטליים מאפשרים לכם לבחור את הכריכה, הדפים, הגודל, דברים שלא נחשבים ליוקרתיים, בניגוד לאלבומים רגילים.

יותר קלים לשיתוף

מה שמשמח אנשים יותר מכל, זו האפשרות להגיב על התמונות. זו אחת מהסיבות העיקריות שבגללן רשתות חברתיות מאפשרות להגיב על תמונות. מסיבה זו, אלבומים דיגיטליים צוברים פופולאריות רבה. מאוד קל לשתף אותם עם חברים ומשפחה.

אפשר לעצב אותם נרחבות

כאשר אתם מדפיסים תמונות לאלבום תמונות רגיל, אתם מוגבלים באפשרויות. אלבומים דיגיטליים פותחים בפניכם הזדמנויות רבות לעיצוב, כמו הכריכה, הדפים, הגודל, הצבעים ושאר קישוטים של אלבום מעוצב. אלבומים דיגיטליים נכנסים לדפוס בדיוק איך שאתם רוצים שיראו, בצורה שמשקפת את אישיותכם ובחירותיכם. אלבומים דיגיטליים מעוצבים בצורה מאוד אישית, מה שלא מתאפשר בעזרת אלבום תמונות רגיל.

המאמר נכתב בחסות קודקס מאמרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר הובא בחסות פורטל אינדקס חתונה, פורטל לזוגות מתחתנים המביא לכם מידע מפורט על תחום החתונה ואלפי עסקים בתחום החתונה וארגונה. www.indexchatuna.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אינדקס קידום אתרים

אי אפשר להסביר בצורה מספיק ברורה, כמה חשובים גני אירועים עבור האירוע שלכם. בדומה לצורה בה תבחרו את שאר הדברים להפקת האירוע, כאשר אתם מנסים לבחור מקום לאירוע מתוך רשימת גני אירועים, יש גורמים מסוימים אשר יקבעו אם גן אירועים מסוים הוא המתאים לכם או לא.

מאת: אינדקס קידום אתריםאופנה26/07/121393 צפיות
שמלות ערב קיימות בעיצובים רבים, המתחדשים מדי שנה. תמיד ניתן למצוא שמלות ערב בכל עיצוב או גרה, שיתאימו לכל אחת שרוצה ללבוש שמלת ערב לכל מטרה.

מאת: אינדקס קידום אתריםבר ובת מצווה26/06/121072 צפיות
כחושבים על בר מצווה, זה לא נראה גיל רציני, אבל למרות זאת, לבני גיל זה יש כיום אייפונים וכסף. להתבגר ולגדול לגיל הזה, גיל המצווה, יש משמעות גדולה במשפחות יהודיות מסורתיות. גיל זה הוא הגיל בו בנכם ייכנס אל עולם המבוגרים והגיע הזמן כי יהפוך לאדם אחראי ויוכל להתחיל לתרום כבן משפחה.

בזמן בחירת שמלות ערב, תשכרי כי מפתח הצלחה חשוב הוא להיראות אופנתית, מתוחכמת ואלגנטית – בו זמנית. את רוצה להיות מרכז תשומת הלב, להיות מוערצת, להיות שיחת הערב, אבל בצורה חיובית. אם את מתעניינת בעיצובים חדשים של שמלות ערב, כדאי לחפש באינטרנט או להשיג מגזין עדכני. שני מקורות אלה שופכים הרבה אינפורמציה בנושא 'עשי ואל-תעשי'.

מאת: אינדקס קידום אתריםשמלות כלה ובגדי חתן04/06/121469 צפיות
שמלות כלה קיימות בצבעים, דוגמאות ואורכים שונים. דבר אחד שכדאי להתייחס כאשר אתן בוחרות שמלות כלה היא העובדה שלא תמיד צריך להסתמך על חוות דעת שנייה בלבד. כאשר אתן בוררות מתוך מבחר שמלות כלה, זה יכול להיות חכם שתהיה חוות דעת שנייה, חברה קרובה שיכולה לעזור בבחירה, אך בסופו של דבר – הכי חשוב שתרגישי בנוח בתוך שמלת הכלה שלך.

מאת: אינדקס קידום אתריםתקליטנים20/05/121200 צפיות
חתונה היא אחד האירועים הכי משמעותיים בחייך. החל מהפרחים ועד השמלה שתלבשי בקבלת הפנים, את רוצה שהכל יהיה מושלם. המוסיקה שתחברי לקבלת הפנים יכולה לשפר או להרוס את כל החתונה. לכן צריך להבין – איך בוחרים תקליטנים נכונים לחתונה, שיתאימו לתקציב?

מאת: אינדקס קידום אתריםשמלות כלה ובגדי חתן16/05/121404 צפיות
מרבית הכלות לעתיד חולמות על שמלת הכלה האידיאלית, הרבה לפני שהן בכלל מתארסות. בחירת שמלת כלה אידיאלית היא הכרחית בגלל שייתכן וזהו יהיה היום היחיד בו העיניים כולן יהיו נשואות אל הכלה.

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181666 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181618 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181270 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171415 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171650 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171910 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172194 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica