חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמלות ערב - איך ניתן לבחור?

מאת: אינדקס קידום אתריםאופנה26/07/20121391 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שמלות ערב קיימות בעיצובים רבים, המתחדשים מדי שנה. תמיד ניתן למצוא שמלות ערב בכל עיצוב או גרה, שיתאימו לכל אחת שרוצה ללבוש שמלת ערב לכל מטרה. לכל אירוע מכל סוג, ניתן להתאים שמלת ערב מתאימה ומיוחדת. אם האירוע הוא חתונה, שמלה שלובשים למסעדה תתאים פחות. אם יש לך חוש אופנתי, לא תהיה לך בעיה להתאים לעצמך שמלת ערב מתאימה, לכל סיטואציה אפשרית. אך למרות הכל, למצוא שמלות ערב שאת אוהבת זה דבר מתיש בדרך כלל. יש המון שמלות, מכל בד וגזרה אפשריים. מנקודת מבטו של גבר, שמלות ערב הן פיסות בד, אך בעבור נשים זה עולם ומלואו. שמלות ערב טובות גורמות לך להרגיש סקסית ואולי גם לתת לך את התחושה שאת מרחפת מעל כולן.

כשאת מחפשת שמלת ערב, תשתדלי לעמוד בתקציב מסוים שהקצבת לעצמך. לפעמים אף כדי לוותר על קניית נעלי עקב תואמות, כדי לעמוד במחיר של שמלות ערב מסוימות. בחירת שמלת ערב אמורה להיעשות בצורה חכמה ולא רק על פי התרשמות מהירה. לפני שאת רצה לקנות שמלת ערב כלשהי, תחשבי קודם כל על אם בכלל תשתמשי בה שוב בעתיד – לא היית רוצה סתם ככה למלא את הארון שלך בשמלות שלבשת פעם אחת או פעמיים. מסיבה זו, כדאי לבחור את השמלה הבאה שלך בידיעה שתלבשי אותה יותר מפעם אחת בעתיד.

טיפ נוסף – תנסי להתאים את צבע הבד של השמלה לצבע העור, השיער ואפילו העיניים. למשל, לבחורה עם עיניים כחולות, שיער בלונדיני ועור בהיר, לא מתאימה שמלה בצבע ורוד בהיר. נסי לשלב כל מיני צבעים וגזרות שיחמיאו לך בצורה מספקת. לשם זה, כדאי למדוד שמלות ערב יחד עם אדם קרוב שייתן חוות דעת.

לחפש אחר שמלות ערב אפשר גם במגזינים או באינטרנט. יש מיליונים של עיצובים שונים שמהם אפשר לבחור. קיימים מדריכים רבים המדריכים לבחירת שמלות ערב לפי כל מיני תנאים וצרכים מיוחדים.

 



תגיות המאמר: שמלות ערב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר הובא בחסות פורטל אינדקס חתונה, פורטל לזוגות מתחתנים המביא לכם מידע מפורט על תחום החתונה ואלפי עסקים בתחום החתונה וארגונה. www.indexchatuna.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אינדקס קידום אתרים

אי אפשר להסביר בצורה מספיק ברורה, כמה חשובים גני אירועים עבור האירוע שלכם. בדומה לצורה בה תבחרו את שאר הדברים להפקת האירוע, כאשר אתם מנסים לבחור מקום לאירוע מתוך רשימת גני אירועים, יש גורמים מסוימים אשר יקבעו אם גן אירועים מסוים הוא המתאים לכם או לא.

מאת: אינדקס קידום אתריםבר ובת מצווה26/06/121071 צפיות
כחושבים על בר מצווה, זה לא נראה גיל רציני, אבל למרות זאת, לבני גיל זה יש כיום אייפונים וכסף. להתבגר ולגדול לגיל הזה, גיל המצווה, יש משמעות גדולה במשפחות יהודיות מסורתיות. גיל זה הוא הגיל בו בנכם ייכנס אל עולם המבוגרים והגיע הזמן כי יהפוך לאדם אחראי ויוכל להתחיל לתרום כבן משפחה.

בזמן בחירת שמלות ערב, תשכרי כי מפתח הצלחה חשוב הוא להיראות אופנתית, מתוחכמת ואלגנטית – בו זמנית. את רוצה להיות מרכז תשומת הלב, להיות מוערצת, להיות שיחת הערב, אבל בצורה חיובית. אם את מתעניינת בעיצובים חדשים של שמלות ערב, כדאי לחפש באינטרנט או להשיג מגזין עדכני. שני מקורות אלה שופכים הרבה אינפורמציה בנושא 'עשי ואל-תעשי'.

מאת: אינדקס קידום אתריםשמלות כלה ובגדי חתן04/06/121467 צפיות
שמלות כלה קיימות בצבעים, דוגמאות ואורכים שונים. דבר אחד שכדאי להתייחס כאשר אתן בוחרות שמלות כלה היא העובדה שלא תמיד צריך להסתמך על חוות דעת שנייה בלבד. כאשר אתן בוררות מתוך מבחר שמלות כלה, זה יכול להיות חכם שתהיה חוות דעת שנייה, חברה קרובה שיכולה לעזור בבחירה, אך בסופו של דבר – הכי חשוב שתרגישי בנוח בתוך שמלת הכלה שלך.

מאת: אינדקס קידום אתריםתקליטנים20/05/121200 צפיות
חתונה היא אחד האירועים הכי משמעותיים בחייך. החל מהפרחים ועד השמלה שתלבשי בקבלת הפנים, את רוצה שהכל יהיה מושלם. המוסיקה שתחברי לקבלת הפנים יכולה לשפר או להרוס את כל החתונה. לכן צריך להבין – איך בוחרים תקליטנים נכונים לחתונה, שיתאימו לתקציב?

מאת: אינדקס קידום אתריםשמלות כלה ובגדי חתן16/05/121402 צפיות
מרבית הכלות לעתיד חולמות על שמלת הכלה האידיאלית, הרבה לפני שהן בכלל מתארסות. בחירת שמלת כלה אידיאלית היא הכרחית בגלל שייתכן וזהו יהיה היום היחיד בו העיניים כולן יהיו נשואות אל הכלה.

מאת: אינדקס קידום אתריםתכשיטים16/05/121399 צפיות
יש הרבה החלטות שצריך לבצע כשרוצים לבחור זוג טבעות נישואין, כמו סוג המתכת, הסגנון והצבע. החלטה חשובה נוספת כמובן, היא המחיר שאתה מוכן לשלם על טבעת נישואין. במאמר זה תוכלו לקרוא על ההחלטות שכדאי לבצע.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162143 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162105 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162056 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152428 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151890 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151907 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152983 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica