חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בר מצווה - פעם בחיים

כחושבים על בר מצווה, זה לא נראה גיל רציני, אבל למרות זאת, לבני גיל זה יש כיום אייפונים וכסף. להתבגר ולגדול לגיל הזה, גיל המצווה, יש משמעות גדולה במשפחות יהודיות מסורתיות. גיל זה הוא הגיל בו בנכם ייכנס אל עולם המבוגרים והגיע הזמן כי יהפוך לאדם אחראי ויוכל להתחיל לתרום כבן משפחה. חגיגת הטקס הזה נקראת בר מצווה וחוגגים בו את הגעתו של הילד לגיל מצווה. תכנון חגיגות בר המצווה יתחילו לפחות שנה לפני שהאירוע עצמו יתרחש והוא צריך להיות מתוכנן בקפידה רבה ביותר. חתן בר המצווה יעזור בחלק מההכנות ותכנון החגיגה ובדרך כלל עוזר עם הכנת רשימת המוזמנים. זוהי החגיגה שלו, לכן שמורה לו הזכות להחליט מי יגיע.

לרוב המשפחות ישנה מסורת בעלת קווים מנחים, האופן בו הן מתכננות אירועים כאלה. בעוד שיש משפחות שמעדיפות לשכור חבר להפקת אירועים, ישנן משפחות שמעדיפות לקחת את תכנון בר המצווה על עצמן. הכנות לאירוע בר מצווה מתחיל כשנה לפני היום המיוחל. קודם כל, צריך להכין רשימת מוזמנים ולבחור מקום לאירוע ושולחים למוזמנים הזמנה עם תאריך ומיקום האירוע. ככה אפשר ליידע את המוזמנים לבר מצווה מתי יהיה האירוע עוד תקופה מספיק ארוכה מראש; ככה הם יכולים לארגן את התוכניות שלהם בהתאם לאירוע שלכם ולמצוא זמן לקנות מתנה לכבוד חתו בר המצווה.

קביעת תאריך לאירוע זה השלב הכי חשוב בהתחלה. אתם צריכים לוודא שאולם האירועים שבחרת הוא מספיק גדול וששירות הקייטרינג שלו הוא מעולה, אלא אם הזמנתם שירות קייטרינג משלכם. בחגיגת בר מצווה מוגש לרוב אוכל יהודי מסורתי. אוכל הוא חלק חשוב מאוד בכל אירוע, במיוחד בר מצווה. השלב הבא הוא לדאוג לצילום האירוע. בגלל שגיל בר מצווה הוא אבן דרך מאוד חשובה במהלך החיים, כדאי לכם להביא צלם לאירוע שלכם. אתם לא רוצים לפספס הזדמנות לנצור ולשמור את הרגע הזה בתמונות וסרטים. כך יתאפשר לכם לשמור על הזיכרונות למשך שארית חייכם.

 



תגיות המאמר: בר מצווה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר הובא בחסות פורטל אינדקס חתונה, פורטל לזוגות מתחתנים המביא לכם מידע מפורט על תחום החתונה ואלפי עסקים בתחום החתונה וארגונה. www.indexchatuna.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אינדקס קידום אתרים

אי אפשר להסביר בצורה מספיק ברורה, כמה חשובים גני אירועים עבור האירוע שלכם. בדומה לצורה בה תבחרו את שאר הדברים להפקת האירוע, כאשר אתם מנסים לבחור מקום לאירוע מתוך רשימת גני אירועים, יש גורמים מסוימים אשר יקבעו אם גן אירועים מסוים הוא המתאים לכם או לא.

מאת: אינדקס קידום אתריםאופנה26/07/121391 צפיות
שמלות ערב קיימות בעיצובים רבים, המתחדשים מדי שנה. תמיד ניתן למצוא שמלות ערב בכל עיצוב או גרה, שיתאימו לכל אחת שרוצה ללבוש שמלת ערב לכל מטרה.

בזמן בחירת שמלות ערב, תשכרי כי מפתח הצלחה חשוב הוא להיראות אופנתית, מתוחכמת ואלגנטית – בו זמנית. את רוצה להיות מרכז תשומת הלב, להיות מוערצת, להיות שיחת הערב, אבל בצורה חיובית. אם את מתעניינת בעיצובים חדשים של שמלות ערב, כדאי לחפש באינטרנט או להשיג מגזין עדכני. שני מקורות אלה שופכים הרבה אינפורמציה בנושא 'עשי ואל-תעשי'.

מאת: אינדקס קידום אתריםשמלות כלה ובגדי חתן04/06/121467 צפיות
שמלות כלה קיימות בצבעים, דוגמאות ואורכים שונים. דבר אחד שכדאי להתייחס כאשר אתן בוחרות שמלות כלה היא העובדה שלא תמיד צריך להסתמך על חוות דעת שנייה בלבד. כאשר אתן בוררות מתוך מבחר שמלות כלה, זה יכול להיות חכם שתהיה חוות דעת שנייה, חברה קרובה שיכולה לעזור בבחירה, אך בסופו של דבר – הכי חשוב שתרגישי בנוח בתוך שמלת הכלה שלך.

מאת: אינדקס קידום אתריםתקליטנים20/05/121200 צפיות
חתונה היא אחד האירועים הכי משמעותיים בחייך. החל מהפרחים ועד השמלה שתלבשי בקבלת הפנים, את רוצה שהכל יהיה מושלם. המוסיקה שתחברי לקבלת הפנים יכולה לשפר או להרוס את כל החתונה. לכן צריך להבין – איך בוחרים תקליטנים נכונים לחתונה, שיתאימו לתקציב?

מאת: אינדקס קידום אתריםשמלות כלה ובגדי חתן16/05/121402 צפיות
מרבית הכלות לעתיד חולמות על שמלת הכלה האידיאלית, הרבה לפני שהן בכלל מתארסות. בחירת שמלת כלה אידיאלית היא הכרחית בגלל שייתכן וזהו יהיה היום היחיד בו העיניים כולן יהיו נשואות אל הכלה.

מאת: אינדקס קידום אתריםתכשיטים16/05/121399 צפיות
יש הרבה החלטות שצריך לבצע כשרוצים לבחור זוג טבעות נישואין, כמו סוג המתכת, הסגנון והצבע. החלטה חשובה נוספת כמובן, היא המחיר שאתה מוכן לשלם על טבעת נישואין. במאמר זה תוכלו לקרוא על ההחלטות שכדאי לבצע.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195829 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181623 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181328 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182064 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182701 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172306 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172662 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica