חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי מלגזה ולשם מה צריך אותה?

מלגזה, בדומה לעגלת משטחים, מאפשרת להעביר ולהעמיס סחורה או ציוד. היא מתאימה להעברת מטעמים ליעדים קצרי טווח בעיקר ומהווה כלי חשוב ומרכזי בחברות ובעסקים הקשורים לתחום החקלאות או התעשייה. המלגזה עשויה משתי זרועות, המוכנסות ישירות אל מתחת למטען, שאותו יש להעביר ממקום למקום. בדרך זו היא מייעלת את תהליך העבודה באופן משמעותי, שכן חוסכת בזמן ומסייעת בהעברתו של מטען, העשוי להיות כבד מאד.

לשם מה צריך את המלגזה

למלגזה יש שימושים רבים. בהיותה כמעין רכב ממונע, משמשת המלגזה להעמסת ציוד ולהעברתו למקומות שונים. לכל מלגזה יש שתי זרועות, העשויות מפלדה חזקה, המבצעות את ההעמסה עצמה. הן נכנסות אל מתחת לציוד או למטען ואוחזות בו עד שמגיע אל יעדו בבטחה. מכיוון שישנו ציוד כבד, שאיננו ניתן להעברה באופן ידני, מלגזה היא פתרון מצוין, שיכול לסייע בכך. אפשר למצוא אותה במפעלים רבים, באתרי בנייה ועוד.

כיצד בנויה המלגזה

מלגזה, כאמור, היא כמעין רכב ממונע, היכול לשאת משקלים כבדים מאד (עד חמישה טון, בדרך כלל). וככזה, יש למלגזה שניים עד ארבעה גלגלים מאסיביים, בעזרתם היא מגיעה ממקום למקום. לכל מלגזה מנוע הפועל באופן חשמלי או כזה הפועל על בנזין, דיזל או גז. למלגזה תורן מיוחד, בעזרתו היא מרימה, מורידה ומשנעת את המטען שעליה. התורן הוא, למעשה, שתי מוטות הפלדה, בעזרתן היא מבצעת זאת. המטען, לכשמועבר אל המלגזה, מונח על משטח מיוחד, ומתחבר אליו באמצעות חיבורים מיוחדים, המאבטחים אותו ומקבעים אותו אל המלגזה. לכל מלגזה יש תא לנהג, שבו הוא יושב ומפעיל ומכוון אותה. תא זה עשוי ממתכת על מנת להעניק לנהג את ההגנה הנדרשת ולאפשר לו לשבת במקום נוח ומתאים.

חשיבות הבטיחות בעת השימוש במלגזה

על מנת לתפעל מלגזה יש לעבור קורס מיוחד, במסגרתו מכירים את תכונותיה של המלגזה ואת אופן תפעולה. מלגזה יכולה לשאת משקלים כבדים מאד ומטענים בגדלים שונים. על מנת לתפעלה באופן הנכון ביותר, חשוב לשמור על כל כללי הבטיחות. לכל סוג מלגזה תקנות בטיחות שונות מאד. ישנן מלגזות שיכולות לשאת משקלים נמוכים, בעוד שאחרות יכולות לשאת משקלים גבוהים מאד. חשוב לוודא כי משקל המטען, שאותו מעמיסים על המלגזה מתאים לתכונותיה והינו זה המצוין בהוראות היצרן המצורפות. אסור להעמיס משקל רב יותר מהמותר.

בנוסף, חשוב לנהוג נכון במלגזה. ישנן מלגזות עם שני גלגלים ואילו אחרות עם ארבעה. השימוש הנכון בגלגלים ותמרונה המתאים של המלגזה, יאפשר לכם לתפעל אותה טוב יותר. יש להתייחס למעברים השונים, ובהתאם לפעול. במידה ועוברים במקומות צרים, יש לשים לב היטב בעת המעבר הן לגלגלים האחוריים והן למטען עצמו, שנמצא על גבי המלגזה.

להיעזר במומחים בתחום על מנת ליהנות מהפתרון המתאים ביותר

כדי שתוכלו ליהנות מיתרונותיה הרבים של המלגזה, מומלץ לכם להיעזר במומחים בתחום. מלגזה מוצעת ומיוצרת על ידי חברות רבות. לכל מלגזה תכונות ואפשרויות שונות. כדי שזו תתאים לצרכיכם השונים, היעזרו באנשי מקצוע שיסייעו לכם בבחירת המלגזה וכן גם ילמדו אתכם כיצד לתפעלה.

 



תגיות המאמר: מלגזות, מלגזה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144858 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144846 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147858 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144892 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144903 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144986 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148403 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213605 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204198 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205122 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192549 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181363 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181322 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181525 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica