חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דגשים וטיפים בעת שימוש במתקנים מתנפחים – חלק ראשון

מאת: עופר רשקסימי הולדת29/04/20121141 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום ההולדת בפתח והשנה החלטתם שהאטרקציה תהיה השכרת מתנפחים. בדקתם באינטרנט ומצאתם בית עסק קרוב למקום מגוריכם שמשכיר מתקנים מתנפחים באיסוף עצמי. בחירת במתנפחים כאטרקציה ליום ההולדת נפוצה מאוד בשנים האחרונות ובמיוחד כשמדובר באיסוף עצמי לאור העלויות הנמוכות של חלופה זו. יחד עם זאת, האחריות בהפעלת המתנפחים ביום ההולדת היא עליכם: אתם צריכים לפרוס ולהתקין את המתנפחים וכמובן להשגיח על הילדים במהלך השימוש במתקנים המתנפחים.

בשנת 2010 פורסם תקן רשמי למתקנים מתנפחים המפרט בין השאר כללים ועקרונות לשימוש במתקנים מתנפחים. מטרת פרסום התקן הייתה להסדיר את הפעילות בענף על מנת להבטיח שהלקוח יקבל מתקן מתנפח באיכות גבוהה ובטיחותי לשימוש. התקן מפרט גם כללים לשימוש במתקנים מתנפחים במטרה לחייב את בעלי המתקן המתנפח והמשגיחים לפעול על פי אמות מידה נדרשות אולם בעת השכרת מתנפחים האחריות להפעלתם עוברת ללקוח ולא תמיד מקפידים בעלי המתקנים לספק למשתמש הסופי את המידע הנחוץ לטובת תפעול המתקן המתנפח בצורה בטיחותי וכפי שהתקן הרשמי מחייב.

בכדי לסייע לכם לעבור את יום ההולדת בשלום מבלי שאף אחד יפגע חס וחלילה ובלי שיגרם נזק למתנפח, ריכזתי במאמר הוראות ודגשים שהקפדה עליהם בעת התקנת המתנפחים וטרם השימוש עצמו תבטיח שימוש בטיחותי ונכון במתנפחים הן לטובת בטיחות המשתמשים והן לטובת שמירה על הציוד:

·         חשוב ביותר להקפיד על התקנת המתנפח על ידי מבוגר משתי סיבות: הסיבה הראשונה היא שהמתנפח כבד מדי עבור ילדים והרמתו על ידם עלולה לגרום לפגיעת גב. הסיבה השנייה היא שהתקנת המתנפח כרוכה בחיבור מפוח חשמלי ושימוש בציוד חשמלי וחיבורו לחשמל צריכה להתבצע על ידי מבוגרים בלבד.

·         אסור להשתמש במתקן המתנפח במז"א גשום. במז"א גשום המתנפח נרטב והופך להיות חלק מאוד. שימוש במתנפח במצב זה עלול לגרום להחלקה של הילדים מחוץ למתנפח.

·         אסור להשתמש במתקן המתנפח כשיש רוחות חזקות. לאחר מילוי המתנפח באוויר הוא כמעט חסר משקל וקל מאוד להזיזו. רוחות חזקות עלולות להרים את המתקן המתנפח מעל פני הקרקע ולגרום לתזוזה שלו ואף להפיכתו במקרים קיצוניים. אחד הדגשים שמצוינים בתקן הרשמי הוא קיבוע המתקן המתנפח לאדמה בעזרת יתדות.פעולת הקיבוע נדרשת גם במצב בו אין רוחות חזקות. מטרת הקיבוע היא להבטיח שהמתקן המתנפח לא יזוז בעת שהילדים קופצים בתוכו וימנע החלקתו במקרה שהמתנפח נמצא על קרקע שאינה ישרה או שאין חלוקת משקלים מאוזנת של הילדים בתוך המתקן המתנפח.

·         המשקל הממוצע של מתקנים מתנפחים נע בין 18-25 ק"ג והכבדים שבהם יכולים להגיע אף ל – 35 ק"ג. יש להרים את המתנפח בזהירות תוך שמירה על כללי הרמה נכונים,ובמידת האפשר להיעזר באדם נוסף. היבט זה חשוב על מנת להימנע מפציעות גב בעת הרמת המתנפח.

·         יש להימנע מגרירת המתנפח על משטח קשה כמו מדרכה או בטון. הבד ממנו עשוי המתנפח יכול להשתפשף ולהיקרע בעת גרירתו ושימוש במתנפח עם קרעים בבסיסו לא יאפשרו למתנפח להגיע למצב ניפוח מלא ושימוש במצב זה אינו בטיחותי.

·         פריסת מתקנים מתנפחים צריכה להתבצע באזור ישר וללא שיפועים או הפרשי גבהים. התקן הרשמי מציין כי מותר לפרוס את המתקנים המתנפחים על משטח עם שיפוע מרבי של 5% אולם כיצד מודדים את השיפוע בחצר?בגינה הציבורית? חשוב להבין כי ברגע שהמשטח משופע, גם אם השיפוע קטן, לאחר ניפוח המתנפח הוא חסר משקל וברגע שהילדים נכנסים לתוכו וקופצים בתוכו המתנפח זז בהתאם לכיוון השיפוע. חשוב לזכור כי מחובר אליו שרוול אוויר עם מפוח חשמלי ותזוזת המתנפח תגרום לתזוזה של השרוול, עלולה לגרום לקריעתו, עיקום השרוול ועל ידי כך חסימת זרימת האוויר מהמפוח וכתוצאה מכך ירידה בלחץ האוויר שבתוך המתנפח עצמו. קיבוע המתנפח עם יתדות הינו הכרחי במצב בו ישנו שיפוע מסוים במשטח עליו נפרס המתנפח.

הקפדה על דגשים אלו טרם תחילת השימוש תבטיח כי המתקן המתנפח מוכן ונמצא בתנאים בטיחותיים לשימוש בו ויבטיח ביטול הסיכונים הפוטנציאליים בעת פריסת והכנת המתנפחים לשימוש. במאמר הבא נתמקד בדגשים וטיפים בעת השימוש עצמו – למה כדאי לשים לב בזמן שהילדים קופצים ומתגלשים במתנפח.

 



תגיות המאמר: מתנ


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הופָּלָך - מתנפחים מצחוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עופר רשקס

מאת: עופר רשקסימי הולדת13/06/141643 צפיות
זה אפשרי ואפילו פשוט לארגן מסיבת יום הולדת כייפית,מהנה וילדותית בעצמינו. בואו נאפשר לילדים שלנו להישאר ילדים כל עוד זה אפשרי ונחגוג להם יום הולדת צנוע המתאים לגילם.

מאת: עופר רשקסימי הולדת13/06/141420 צפיות
זה אפשרי ואפילו פשוט לארגן מסיבת יום הולדת כייפית,מהנה וילדותית בעצמינו. בואו נאפשר לילדים שלנו להישאר ילדים כל עוד זה אפשרי ונחגוג להם יום הולדת צנוע המתאים לגילם

מאת: עופר רשקסימי הולדת29/04/121143 צפיות
בחירה במתקנים במתנפחים כאטרקציה ליום הולדת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. במאמר הבא תוכלו למצוא ייעוץ ודגשים חשובים שכדאי לדעת בבואכם לתכנן אירוע עם מתקנים מתנפחים.

מאת: עופר רשקסימי הולדת29/04/121183 צפיות
בחירה במתקנים במתנפחים כאטרקציה ליום הולדת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. במאמר הבא תוכלו למצוא ייעוץ ודגשים חשובים שכדאי לדעת בבואכם לתכנן אירוע עם מתקנים מתנפחים.

מאת: עופר רשקסהפקות אירועים29/04/121174 צפיות
מי שבוחר לחגוג יום הולדת, או כל אירוע, מחוץ לבית- בגינה ציבורית או בפארק, לרוב יצטרך להשתמש במכשירים צורכי חשמל. הפתרון הוא להשכיר גנראטור לאירוע, אולם השאלה היא איזה? וגם אחרי שהבנו איזה, עדיין ישנם מספר דגשים שכדי לזכור במקרה כזה בכדי לא להיות מופתעים באירוע. על כך ניתן לקרוא במאמר הבא.

מאת: עופר רשקסהפקות אירועים29/04/121084 צפיות
מי שבוחר לחגוג יום הולדת, או כל אירוע, מחוץ לבית- בגינה ציבורית או בפארק, לרוב יצטרך להשתמש במכשירים צורכי חשמל. הפתרון הוא להשכיר גנראטור לאירוע, אולם השאלה היא איזה? וגם אחרי שהבנו איזה, עדיין ישנם מספר דגשים שכדי לזכור במקרה כזה בכדי לא להיות מופתעים באירוע. על כך ניתן לקרוא במאמר הבא.

מאת: עופר רשקסהפקות אירועים16/04/121168 צפיות
מאמר זה עוסק בהוראות ובדגשים עליהם יש להקפיד במהלך השימוש במתקנים מתנפחים משולבי גלישה. הקפדה על הוראות ודגשים אלו הינה חיונית להבטחת שימוש מוצלח ובטוח במתקנים המתנפחים.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181775 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181425 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181758 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181704 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181447 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181496 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181386 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica