חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דגשים בעת שימוש במתקנים מתנפחים משולבי מגלשה

מאת: עופר רשקסהפקות אירועים16/04/20121167 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המאמר הקודם בנושא "דגשים וטיפים בעת שימוש במתקנים מתנפחים – חלק שלישי" התמקד בהוראות ודגשים להקפדה במהלך השימוש במתנפחים. מאמר זה מרחיב מעט את ההסתכלות ומתמקד בהיבטים הייחודים למתקנים מתנפחים משולבי מגלשה. אומנם כמעט בכל המתקנים המתנפחים קיימת מגלשה מעבר למשטח הקפיצה עצמו (לדוגמא במתנפח טירה) אולם הכוונה במאמר זה למתנפח משולב מגלשה שבו קיימים המאפיינים הבאים:

·         המגלשה מופרדת ממשטח הקפיצה ומוגבהת באופן משמעותי ביחס למשטח הקפיצה.

·         בין משטח הקפיצה למגלשה קיים קיר/סולם טיפוס אתגרי המחבר ביניהם.

·         בעוד שגובה משטח הקפיצה בממוצע 60 ס"מ. גובה בסיס המגלשה (החלק ממנו מתחילים להתגלש) עשוי להגיע לגובה 2 מטר ואף יותר.

·         בסיס המגלשה תחום ברשת מצידו וסגור עם תקרה (לרוב תקרת רשת).

·         המגלשה עצמה יכולה להיות ישרה או מעוקלת אולם היא תחומה בצדדים על ידי קירות (מתנפחים) מדורגים ובתחתית המגלשה קטע סיום בגובה של 20 ס"מ בממוצע.

מתקן מתנפח משולב מגלשה טיפוסי ונפוץ כיום בארץ הוא מתנפח כלב דלמטי וביחס אליו גובשו הדגשים המובאים במאמר זה למרות שהם נכונים באותה מידה לכל מתקן מתנפח משולב מגלשה.

דגש עיקרי ומוביל בכל שימוש במתקן מתנפח משולב עם מגלשה הוא שחל איסור מוחלט לקפוץ מהמגלשה. אומנם דגש מובן וברור אולם עדיין לא נתקלתי באירועים בהם הילדים לא קפצו , גם לאחר שמעירים להם, מהמגלשה. קיימות שתי סיבות לכך שאסור לקפוץ מהמגלשה אלא להתגלש בה בלבד:

          סיבה 1 – הילדים עלולים להחטיא את המגלשה ולנחות מחוץ למתקן המתנפח – קפיצה שלבטח תסתיים בפציעה חמורה מאחר והגבוה הממוצע של בסיס המגלשה הממוצע הוא כ- 2 מטרים. צריך לזכור כי ישנם מתקנים מתנפחים בהם המגלשות אינן ישרות אלא מעוקלות. במקרים אלו פוטנציאל הסכנה גבוה עוד יותר.

סיבה 2 – המגלשה נבנתה למרות גלישה ולא קפיצה ומכאן שהחוזק המכאני של התפרים וגמישותה מותאמים למצב של גלישה ולא למצב של קפיצה. נחיתה של ילד קופץ על המגלשה עלול להסתיים בקריעת התפרים ובגרימת נזק למתקן המתנפח כמו גם לבריחת אוויר חריגה מהמתנפח ולירידת לחץ האוויר שבתוכו.

דגש נוסף הוא להקפיד שרק ילד אחד מתגלש במגלשה כל פעם. ברוב המקרים השימוש במתקנים המתנפחים הוא סוג של משחק עם חברים ולא של יחידים. הילדים מטפסים לבסיס המגלשה ונשארים שם. מצטרפים אליהם ילדים נוספים , בין אם נשארים שם או מתגלשים ביחד מצב זה הוא מסוכן מאוד מבחינה בטיחותית מאחר ובסיס המגלשה הוא החלק הגבוה ביותר במתקן המתנפח ולכן גם בעל היציבות הנמוכה ביותר. הימצאות של יותר מילד אחד באזור בסיס המגלשה עלול להוציא את המתנפח מאיזון ויקשה מאוד על שמירת לחץ האוויר התקין באזור זה. במצב בו יותר מילד אחד מתגלש במגלשה אחד הילדים עלול ליפול מדופן המגלשה.

התנהגות נפוצה מאוד בקרב ילדים בעת שימוש במתקן מתנפח משולב מגלשה הוא טיפוס על המגלשה מקטע הסיום , בניגוד לכיוון ההתגלשות , לבסיס המגלשה. כתוצאה מכך ילד שבאותו הזמן מתגלש עלול להיפגע.

הרבה מהילדים מתגלשים בשכיבה עם הפנים קדימה או על הבטן במורד המגלשה. מצב גלישה זה אינו תקין ואינו בטיחותי. יש לזכור כי קטע סיום המגלשה הינו נמוך אולם עדיין גבוה מעט מעל הרצפה וניתן לצבור מהירות בעת הגלישה במגלשה. התגלשות עם במצב שכיבה עם הפנים קדימה עלולה להסתיים בפציעת ראש. יש להקפיד שכל ילד שמתגלש עושה זאת במצב ישיבה כאשר הרגליים לפנים.

חשוב לציין כי דגשים אלו באים בנוסף ולא במקום הדגשים שהובאו במאמרים הקודמים והקפדה על כל הדגשים שהובאו במאמרים הינה חיונית להבטחת שימוש מוצלח ובטוח במתקנים המתנפחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הופָּלָך - מתנפחים מצחוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עופר רשקס

מאת: עופר רשקסימי הולדת13/06/141643 צפיות
זה אפשרי ואפילו פשוט לארגן מסיבת יום הולדת כייפית,מהנה וילדותית בעצמינו. בואו נאפשר לילדים שלנו להישאר ילדים כל עוד זה אפשרי ונחגוג להם יום הולדת צנוע המתאים לגילם.

מאת: עופר רשקסימי הולדת13/06/141420 צפיות
זה אפשרי ואפילו פשוט לארגן מסיבת יום הולדת כייפית,מהנה וילדותית בעצמינו. בואו נאפשר לילדים שלנו להישאר ילדים כל עוד זה אפשרי ונחגוג להם יום הולדת צנוע המתאים לגילם

מאת: עופר רשקסימי הולדת29/04/121143 צפיות
בחירה במתקנים במתנפחים כאטרקציה ליום הולדת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. במאמר הבא תוכלו למצוא ייעוץ ודגשים חשובים שכדאי לדעת בבואכם לתכנן אירוע עם מתקנים מתנפחים.

מאת: עופר רשקסימי הולדת29/04/121183 צפיות
בחירה במתקנים במתנפחים כאטרקציה ליום הולדת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. במאמר הבא תוכלו למצוא ייעוץ ודגשים חשובים שכדאי לדעת בבואכם לתכנן אירוע עם מתקנים מתנפחים.

מאת: עופר רשקסימי הולדת29/04/121141 צפיות
בחירה במתקנים במתנפחים כאטרקציה ליום הולדת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. במאמר הבא תוכלו למצוא ייעוץ ודגשים חשובים שכדאי לדעת בבואכם לתכנן אירוע עם מתקנים מתנפחים.

מאת: עופר רשקסהפקות אירועים29/04/121173 צפיות
מי שבוחר לחגוג יום הולדת, או כל אירוע, מחוץ לבית- בגינה ציבורית או בפארק, לרוב יצטרך להשתמש במכשירים צורכי חשמל. הפתרון הוא להשכיר גנראטור לאירוע, אולם השאלה היא איזה? וגם אחרי שהבנו איזה, עדיין ישנם מספר דגשים שכדי לזכור במקרה כזה בכדי לא להיות מופתעים באירוע. על כך ניתן לקרוא במאמר הבא.

מאת: עופר רשקסהפקות אירועים29/04/121084 צפיות
מי שבוחר לחגוג יום הולדת, או כל אירוע, מחוץ לבית- בגינה ציבורית או בפארק, לרוב יצטרך להשתמש במכשירים צורכי חשמל. הפתרון הוא להשכיר גנראטור לאירוע, אולם השאלה היא איזה? וגם אחרי שהבנו איזה, עדיין ישנם מספר דגשים שכדי לזכור במקרה כזה בכדי לא להיות מופתעים באירוע. על כך ניתן לקרוא במאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195879 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/192998 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182278 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181471 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181567 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181592 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181712 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica