חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך לבחירת גנראטור לאירוע – חלק 2

מאת: עופר רשקסהפקות אירועים29/04/20121172 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחלק הראשון של המדריך עסקנו בגורמים שיש לקחת בחשבון כשרוצים להשכיר גנראטור ליום הולדת או לכל אירוע מחוץ לבית. גורמים אלו הינם תוצר של ניתוח צרכים לאור סוג האירוע המדובר והתבססות על ניתוח זה מאפשרת להבין איזה גנראטור אתם צריכים.

כעת, אחרי שאנחנו יודעים איזה גנראטור אנחנו צריכים בשביל המתנפחים ,מצאנו מקום שממנו ניתן לשכור את הגנראטור הנ"ל, כל שנותר הוא לברר מספר פרטים נוספים בכדי  להיערך כנדרש לאירוע:

1.      איזה דלק צורך הגנראטור – רוב הגנראטורים בארץ צורכים דלק מסוג 95 נטול עופרת, אותו דלק שניתן למצוא בכל תחנת דלק רגילה. חשוב להקפיד לתדלק בתחנה מוכרת שכן דלק מהול במים עלול לגרום לבועות אוויר להיתקע בקרבוראטור של הגנראטור ולהפסקת עבודתו למספר דקות.

2.      גודל מיכל הדלק – גודל המכיל יקבע כמה זמן עבודה יש לגנראטור. ככלל אצבע מקובל להניח שצריכת הדלק הממוצעת של גנראטור היא כליטר לשעה בעבודה בהספק מלא. נחזור לדוגמא שלנו ממקודם, שכרנו גנראטור 2500 וואט של יונדאיי, גודל מיכל הדלק שלו 10 ליטר ולכן הוא מספיק לכ – 10 שעות עבודה.

3.      משקל הגנראטור – רוב הגנראטור מסדר גודל של 2500 וואט שוקלים בין 45-50 ק"ג. לא קל לסחוב משקל זה, בוודאי אם אתם נדרשים ללכת איתו כברת דרך מהרכב לאזור האירוע. לחלק מהגנראטורים יש גלגלים כך שלא נדרש להרימם אלא רק להסיע אותם. כדי לברר לפני עם בעל העסק אם יש ברשותו גנראטור על גבי גלגלים לפני קבלת החלטה.

4.      הוראות הפעלה – דאגו לקבל הוראות ברורות לגבי אופן הפעלת הגנראטור ואף תרגלו פעם אחת בנוכחות בעל העסק בכדי לוודא שהבנתם ושהגנראטור תקין.

כעת, לאחר שהשכרתם את הגנראטור כדי להצטייד בכבל מאריך שיאפשר לכם להרחיק אותו ממקום ישיבת האורחים מאחר והוא מייצר לא מעט רעש שעלול להפוך למטרד ודאגו להצטייד גם במפצל היות שגנראטור מגיע עם שקע בודד.

מילה לגבי עלויות. השכרת גנראטור ליום עולה בממוצע כ - 250 שקלים. כמובן שבמקרה של השכרה לסוף שבוע מקובל להתייחס לאיסוף ביום שישי והחזרה במוצ"ש או ראשון בבוקר כהשכרה ליום אחד. עלות מיכל דלק גם היא צריכה להילקח בחשבון ותחת ההנחה שרוב האירועים אורכים בין 4-5 שעות, נעריך שעבור 5 שעות עבודה תצטרכו 5 ליטר דלק שהם שווי ערך לכ – 40 ₪ נוספים. זאת אומרת שעלות כוללת לחשמל באירוע היא כ – 290 ₪ (בלי לקחת בחשבון הוצאות נסיעה שלכם לאסוף ולהחזיר את הגנראטור). לצורך השוואה, במידה וקיימתם את האירוע בבית, עלות החשמל הייתה מסתכמת בעלות של 5 שעות צריכת חשמל בהספק של 2500 וואט. כיום אנו משלמים כ – 57.57 אגורות לקווט"ש ( קילו וואט למשך שעה ) כולל מע"מ. כלומר, עבור 2500 וואט שנצרוך במשך שעה נשלם 1.44 ₪ ולכן בסה"כ עבור 5 שעות נשלם לחברת חשמל 7.2 ₪.

כדאי לשקול למצוא גינה קרובה לבית של חברים ופשוט למשוך כבל מאריך מהחצר היות ועלות החשמל במקרה זה נמוכה בהרבה ומפשטת מאוד את ההתארגנות ליום הולדת.ישנה גם האפשרות לקיים את האירוע בגינה ציבורית בה קיים חיבור למתח רשת. אומנם כרוך בתשלום לעירייה בגין השימוש ולא בהכרח יחסוך עלויות אולם יחסוך לכם את הלוגיסטיקה הכרוכה בהבאת והחזרת גנרטור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הופָּלָך - מתנפחים מצחוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עופר רשקס

מאת: עופר רשקסימי הולדת13/06/141643 צפיות
זה אפשרי ואפילו פשוט לארגן מסיבת יום הולדת כייפית,מהנה וילדותית בעצמינו. בואו נאפשר לילדים שלנו להישאר ילדים כל עוד זה אפשרי ונחגוג להם יום הולדת צנוע המתאים לגילם.

מאת: עופר רשקסימי הולדת13/06/141420 צפיות
זה אפשרי ואפילו פשוט לארגן מסיבת יום הולדת כייפית,מהנה וילדותית בעצמינו. בואו נאפשר לילדים שלנו להישאר ילדים כל עוד זה אפשרי ונחגוג להם יום הולדת צנוע המתאים לגילם

מאת: עופר רשקסימי הולדת29/04/121143 צפיות
בחירה במתקנים במתנפחים כאטרקציה ליום הולדת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. במאמר הבא תוכלו למצוא ייעוץ ודגשים חשובים שכדאי לדעת בבואכם לתכנן אירוע עם מתקנים מתנפחים.

מאת: עופר רשקסימי הולדת29/04/121183 צפיות
בחירה במתקנים במתנפחים כאטרקציה ליום הולדת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. במאמר הבא תוכלו למצוא ייעוץ ודגשים חשובים שכדאי לדעת בבואכם לתכנן אירוע עם מתקנים מתנפחים.

מאת: עופר רשקסימי הולדת29/04/121141 צפיות
בחירה במתקנים במתנפחים כאטרקציה ליום הולדת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. במאמר הבא תוכלו למצוא ייעוץ ודגשים חשובים שכדאי לדעת בבואכם לתכנן אירוע עם מתקנים מתנפחים.

מאת: עופר רשקסהפקות אירועים29/04/121083 צפיות
מי שבוחר לחגוג יום הולדת, או כל אירוע, מחוץ לבית- בגינה ציבורית או בפארק, לרוב יצטרך להשתמש במכשירים צורכי חשמל. הפתרון הוא להשכיר גנראטור לאירוע, אולם השאלה היא איזה? וגם אחרי שהבנו איזה, עדיין ישנם מספר דגשים שכדי לזכור במקרה כזה בכדי לא להיות מופתעים באירוע. על כך ניתן לקרוא במאמר הבא.

מאת: עופר רשקסהפקות אירועים16/04/121167 צפיות
מאמר זה עוסק בהוראות ובדגשים עליהם יש להקפיד במהלך השימוש במתקנים מתנפחים משולבי גלישה. הקפדה על הוראות ודגשים אלו הינה חיונית להבטחת שימוש מוצלח ובטוח במתקנים המתנפחים.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195877 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/192998 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182278 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181471 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181566 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181592 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181712 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica