חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך לבחירת גנראטור לאירוע – חלק 1

מאת: עופר רשקסהפקות אירועים29/04/20121083 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום ההולדת מתקרב ואתם כבר מתעייפים רק מהמחשבה על כמות הזמן והאנרגיה שההכנות והאירוע עצמו יגבו מכם. הרבה מאיתנו רוצים לפשט את האירוע ולעשות משהו מצומצם, לא המוני, לא מנקר עיניים, מהנה לילדים ורצוי גם במחיר סביר.

אחד הפתרונות המקובלים הוא לקיים את האירוע מחוץ לבית. לרוב בוחרים בגינה ציבורית או בפארק רחב ידיים. לחלקינו אין ברירה מאחר ואנו גרים בדירה ללא חצר ולאלו מאיתנו שיש בית פרטי לפעמים מתחשק להשאיר מחוץ לבית את כל הלכלוך והבלגן שבאים עם אירוע יום ההולדת.כך או אחרת החלטנו לקיים את יום ההולדת מחוץ לבית ויחד עם החלטה זו מגיע הרגע שבו אנחנו מבינים שצריך לחשוב מאיפה מביאים חשמל.

במידה והחלטתם לשכור מפעיל לאירוע , ייתכן שיש לו פתרון עצמאי לטובת הציוד שהוא מביא איתו, בין אם זה מתנפחים, מערכת הגברה או כל ציוד אחר. במקרה כזה הבעיה עדיין קיימת מאחר וייתכן והרתיח מים לשתייה חמה, להשמיע שירים ואולי אפילו להתקין אמצעי תאורה לאלו שמתכננים אירוע אחה"צ שעלול להיכנס לשעות החשיכה. ייתכן שאפילו החלטתם לשכור מתנפחים (באיסוף עצמי) ועבורם גם צריך חשמל. אז מה עושים? הפתרון הוא להשכיר גנראטור לאירוע אולם השאלה היא איזה? וגם אחרי שהבנו איזה, עדיין ישנם מספר דגשים שכדי לזכור במקרה כזה בכדי לא להיות מופתעים באירוע.

בשוק קיימים מגוון סוגים של גנראטורים ואין הכוונה להיכנס במאמר זה לסקירה מקצועית של כל סוג וסוג, יתרונות וחסרונות וכו', פשוט לא צריך. מה שכן צריך זה להבין מהם הצרכים שלכם לאירוע בנושא חשמל ולדעת לשאול במעמד השכרת הגנראטור, או השאלתו מחבר , האם הוא עונה לצרכים שלכם.

הדבר הראשון והחשוב ביותר שאתם צריכים לשאול את עצמכם הוא "כמה חשמל אנחנו צריכים?". חשמל נמדד ביחידות הספק הנקראות וואט. לדוגמא, קומקום חשמלי סטנדרטי צורך כ – 1500 וואט. ז"א שבמשך כל זמן עבודתו (נניח 4 דקות להרתיח 3 כוסות) הוא בממוצע צורך 1500 וואט. אגב, יש האומרים 1.5 קילו וואט שזה בעצם אותו הדבר. על כל מכשיר חשמלי מופיעה מדבקה, או חריטה, עם הנתונים המאפיינים אותו: עמידה בתקינה הנדרשת, צריכת הזרם וסוג מתח הרשת איתו הוא עובד, ההספק החשמלי אותו הוא צורך ועוד... כך שפשוט צריך לחשוב אילו מכשירים חשמליים תרצו להפעיל באירוע, לבדוק מהי צריכת החשמל שלהם ולסכום ביחד במקרה שתרצו להפעילם בו זמנית או לקחת את הגבוה מביניהם במידה ותפעילו כל אחד בנפרד. המספר שקיבלתם הוא ההספק החשמלי שתצטרכו באירוע. נניח שאתם מתכננים באירוע להשתמש בקומקום חשמלי (1500 וואט),נגן שירים (300 וואט) ומתנפח שהשכרתם (700 וואט). סה"כ תצטרכו 2500 וואט במהלך האירוע ולכן תצטרכו לשכור גנראטור של לפחות 2500 וואט.

אז אחרי שבדקתם וחישבתם כמה חשמל אתם צריכים. עכשיו צריך לבחור גנראטור. 2 שאלות בלבד עליכם לשאול את עצמכם:

1.      מהו גודל הגנראטור שאנחנו צריכים לאירוע – לכך כבר יש לנו תשובה = 2500 וואט במקרה של הדוגמא הקודמת.

2.      האם אנחנו צריכים גנראטור עם מייצב מתח – ובכן, מייצב מתח זהו רכיב שקיים בחלק מהגנראטורים ותפקידו להקפיד שהמתח החשמלי שהגנראטור מוציא הוא יציב וללא קפיצות. המכשירים בארץ צריכים מתח של 220 וולט ובמידה ויקבלו מתח אחר הם עלולים להינזק.הדבר נכון למכשירים עם אלקטרוניקה רגישה בלבד כמו מחשבים ניידים, מטענים לפלאפון אולם אין הדבר נכון לגבי מתנפחים, קומקום חשמלי, נורות וכדומה. ולכן, אם אתם לא מחברים מכשיר רגיש, לא משנה לכם אם יש או אין לגנראטור מייצב מתח. חשוב לציין כי אין הבדל במחיר ההשכרה.

בחלק השני של המדריך נפרט אילו שאלות כדאי לכם לשאול את בעל העסק ממנו החלטתם לשכור גנראטור בכדי לוודא שאכן המוצר שלו מתאים לכם ולאירוע ובנוסף נסקור את העלויות הכרוכות בהשכרת גנראטור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הופָּלָך - מתנפחים מצחוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עופר רשקס

מאת: עופר רשקסימי הולדת13/06/141643 צפיות
זה אפשרי ואפילו פשוט לארגן מסיבת יום הולדת כייפית,מהנה וילדותית בעצמינו. בואו נאפשר לילדים שלנו להישאר ילדים כל עוד זה אפשרי ונחגוג להם יום הולדת צנוע המתאים לגילם.

מאת: עופר רשקסימי הולדת13/06/141420 צפיות
זה אפשרי ואפילו פשוט לארגן מסיבת יום הולדת כייפית,מהנה וילדותית בעצמינו. בואו נאפשר לילדים שלנו להישאר ילדים כל עוד זה אפשרי ונחגוג להם יום הולדת צנוע המתאים לגילם

מאת: עופר רשקסימי הולדת29/04/121143 צפיות
בחירה במתקנים במתנפחים כאטרקציה ליום הולדת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. במאמר הבא תוכלו למצוא ייעוץ ודגשים חשובים שכדאי לדעת בבואכם לתכנן אירוע עם מתקנים מתנפחים.

מאת: עופר רשקסימי הולדת29/04/121183 צפיות
בחירה במתקנים במתנפחים כאטרקציה ליום הולדת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. במאמר הבא תוכלו למצוא ייעוץ ודגשים חשובים שכדאי לדעת בבואכם לתכנן אירוע עם מתקנים מתנפחים.

מאת: עופר רשקסימי הולדת29/04/121141 צפיות
בחירה במתקנים במתנפחים כאטרקציה ליום הולדת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. במאמר הבא תוכלו למצוא ייעוץ ודגשים חשובים שכדאי לדעת בבואכם לתכנן אירוע עם מתקנים מתנפחים.

מאת: עופר רשקסהפקות אירועים29/04/121173 צפיות
מי שבוחר לחגוג יום הולדת, או כל אירוע, מחוץ לבית- בגינה ציבורית או בפארק, לרוב יצטרך להשתמש במכשירים צורכי חשמל. הפתרון הוא להשכיר גנראטור לאירוע, אולם השאלה היא איזה? וגם אחרי שהבנו איזה, עדיין ישנם מספר דגשים שכדי לזכור במקרה כזה בכדי לא להיות מופתעים באירוע. על כך ניתן לקרוא במאמר הבא.

מאת: עופר רשקסהפקות אירועים16/04/121167 צפיות
מאמר זה עוסק בהוראות ובדגשים עליהם יש להקפיד במהלך השימוש במתקנים מתנפחים משולבי גלישה. הקפדה על הוראות ודגשים אלו הינה חיונית להבטחת שימוש מוצלח ובטוח במתקנים המתנפחים.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195879 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/192998 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182278 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181471 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181567 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181592 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181712 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica