חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שילוב בין פייסבוק למסחר אלקטרוני

מאת: יהב שמררשתות חברתיות02/05/2012943 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מסחר אלקטרוני בעידן הפייסבוק

האם יש לכם עסק? במידה ואתם מעוניינים בבניית אתר לעסק או בניית אתרים בכלל. תרצו לשקול לשווק את העסק שלכם ברשתות החברתיות. כיום מיליוני גולשים נמצאים באתרים כגון פייסבוק. וניתן לשלב בין חנות וירטואלית לדף פייסבוק על ידי אפליקציות חכמות. נשאלת השאלה עד כמה יעיל שיווק ברשתות חברתיות לבניית אתר לעסקים? התשובה היא שאם עושים זאת כמו שצריך זה אחד מצורות השיווק היעילות ביותר.

איך לשלב בין בניית אתר חנות וירטואלית לדף ברשתות חברתיות?

כיום אחד מהאספקטים הכי חשובים באתר מכירות הוא שילוב של מאפיינים של רשתות חברתיות. כפתור השיתוף הוא אולי הבולט שבינהם מה שמאפשר כפתור השיתוף הו ללקוח או לגולש לשתף את המוצרים בין החברים ומשפחה ברשתות חברתיות. כמו כן בבניה של אתר לעסקים ניתן לראות שככל שקהל היעד שלכם צעיר יותר כך תפיקו את המיטב מהרשת החברתית.

 

אינטגרציה בין רשתות חברתיות לבניית אתרי מסחר

חשוב לשלב בין רשתות חברתיות לחנות ווירטואלית שלכם. ניתן לעשות זאת על ידי קישורים יוצאים ונכנסים מהאתר שלכם לדף פייסבוק וכמובן להיפך מדף הפייסבוק לאתר שלכם בנוסף כיום ניתן ללכת שלב אחד קדימה וישנם אפליקציות ייעודיות שמאפשרות לקחת את קטלוג המוצרים שלכם ולעלות אותו לדף הפייסבוק שלכם כך שגולשים יוכלו לרכוש את המוצרים שלכם בצורה מאובטחת מבלי לעזוב את האתר האהוב עליהם(פייסבוק). דרך שלישית ויעילה זהו כפתור הלייק שגורם ללקוח להזדהות עם המותג שלכם . על מנת שבניית אתר לעסק שלכם תהיה כמה שיותר רווחית אתם צריכים לעודד את הקונים שלכם להפוך להיות לקהל המעריצים שלכם ברשת החברתית. וכך כאשר יש לכם מבצע או אירוע מסוים אתם יכולים לשווק אותו ביתר קלות לקהל היעד שלכם.

דרך נוספת היא ליצור תחרויות עם פרסים בקרב הלקוחות שלכם דבר זה הוא כלי שיווקי מאוד יעיל בבניית אתר לעסק כיוון שהוא גורם לתחושה של קהילה בקרב הלקוחות שלכם.

אתרי קניות חברתיים

היתרון של בניית אתרים עם זיקה חברתית הוא שהם מעודדים את גולשים שלכם לתקשר אחד עם השני וכך נוצרת קהילה שתומכת אחד בשנייה ומעודדת את הלקוחות לרכוש ביתר בטחון . אתם יכולים לפרסם קופונים או דילים לבניית אתר המכירות שלכם. ניתן גם להגדיר קופון חברתי שאותו יוכלו הלקוחות לממש רק עם יהיה מספק מינימום של רוכשים וכך ליצור שיווק של האתר של ידי לקוחות.

בניית אתרים מאיה ויז'ן, בניית אתרים לעסקים, אתרי תדמית, אתרי מסחר, אתרי מכירות, מערכות ניהול תוכן חכמות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה ויז'ן חברה לבניית אתרים

בניית אתר לעסקים, אתרי מכירות, אתרי תדמית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יהב שמר

מאת: יהב שמרמסחר אלקטרוני09/07/131050 צפיות
אתר מכירות הוא אתר המאפשר תשלום על המוצר באתר עצמו וקבלתו באמצעות משלוח עד הבית או אפילו באמצעות איסוף עצמי, חשוב שתדעו שאתר מכירות הוא לא רק כלי מכירתי לבעלי עסקים, אלא כל אחד מאיתנו יכול להקים אתר מכירות פשוט אפילו למוצר אחד או שניים ולהגדיל את ההכנסה החודשית שלו.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131986 צפיות
הטרנד החדש בעולם העיצוב פונה לכיוון מזרח והרבה אנשים נוסעים לסין כדי לייבא משם מוצרים. החסכון בעלות , המבחר הרב, והשירות המקוצעי גורם להרבה אנשים לארוז מזוודות ולטוס לסין למטרת יבוא מוצרים לביתם.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/132038 צפיות
כדי להתמצא בסין, יש צורך בליווי אישי ומקצועי על ידי אנשים שמכירים היטב את השוק המקומי ומכירים את הסוחרים הנכונים. בעקבות המחר הרב של החניות, יש צורך במלווה מקצועי המתמצא בשוק המקומי.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/132096 צפיות
ישנם אלפי מוצרים שניתן לייבא מסין במחירים מאוד זולים. לסין מבחר רב של מוצרים שניתן לייבא, . סין מספקת ללקוח הישראלי מבחר ענק של מוצרים והאפשריות הינם אין סופיות.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131536 צפיות
רבים תוהים מה זה בדיוק תכולת בית מסין? אך זה בדיוק עובד? והאם זה משתלם? הינה פירוט קצר על מה זה בדיוק יבוא תכולת בית מסין.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131414 צפיות
השאלה העיקרית שהרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי יבוא של מוצרים מסין, הינו האם זה ישתלם להם לעשות את המהלך הזה. הנה כמה תשובות לגבי הסוגיה הזאת.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131427 צפיות
ישנם הרבה שאלות לגבי אך עושים יבוא מסין, הנה כמה טיפים שיקלו עליכם בדרך ליבא תכולת בית מסין.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162926 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152884 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152394 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148628 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148144 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147914 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148179 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica