חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרחים לשיער - מתוחכם ואלגנטי

מאת: סטניסלבשיער03/05/20121487 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיער ארוך, בריא ומלא ברק הוא מתנה של הטבע. כמקובל בחברה, שיער משחק תפקיד גדול מאוד כחלק מהיופי הנשי, מסיבה זאת לאורך ההיסטוריה נשים אימצו אביזרים שונים כדילשדרג את מראה השיער שלהן.

להוסיף פרחים לשיער היה אופנתי בתקופותשונות. מטפחות עם פרחים מודפסים וקליפסים לשיער עם פרח היו ללהיט בראשית המאה ה-20. מוטיבים והדפסים של פרחים היו פופולריים בשנות ה-50 עד ה-80. בשנים האחרונות, קישוטי פרחים עושים קאמבק לעולם האופנה הנשי. כמעט ואין אישה היום שאין לה קישוטי פרחים לשיער.

פרחים לשיער מגיעים במגוון של צבעים, גדלים וסגנונות. קליפסים וזרי פרחים הם הכי אהובים בקרב נשים, בשל היופי והאלגנטיות שלהם. קליפסים וזרי פרחים נראים מרשים עם כל סוגי התסרוקות, ארוכות וקצרות.


מתי כדי לך להוסיף פרחים לשיער?

חתונה:קליפס עם פרח, הוא האביזר המושלם לשיער שלך בחתונה. לא משנה אם את הכלה,השושבינה או מוזמנת, קישוט פרחים מיוחד לשיער שלך יוסיף לך הרבה נוחכות וחן.

פרחים לשיער נראים מאוד מתוחכמים אך גם יפים באותו זמן.

אירוע:הולכת ל אירוע מיוחד, מסיבה, מפגש חברים או ארוחת ערב? זה המקום בו פרח בשיער הוא פשוט חובה. שיער מטופח מעלה את הבטחוןהעצמי. שיער יפה ומרשים מושך צומת לב רבה, גםבאירועים בעלי פרופיל גבוה וגם במפגשים חברתיים שגרתיים, למראה השיער שלך יש כאן השפעה רבה.

קליפס פרח הוא לא סתם קישוט לשיער, פרח יגרום לך להיראות נשית ואלגנטית.

אירוע עסקי: בארועים מיוחדים של החברה או מפגש עמיתים, קליפס קטן עם פרח בשיער יהיה מושלם למראה שלך. הפרח מוסיף למראה הרשמי עם נגיעה זוהר.


מפגש מזדמן: פיקניק, יציאה לסרט, או טיול עם חברים, פרחים בשיער יעזרו לך להראות מרשימה וחושנית.

איפה כדי לקנות פרחים לשיער?

כמובן שהיום האיטרנט הוא המקור הטוב ביותר. ניתן לסקור עשרות חנויות בדקות ספורות מבלי לצאת מהבית.כאן תמצאי את הפרח המושלם בשבילך. .

זכרי,פרחים על שיער ארוך יראו אחרת מאשר פרחים על שיער בינוני או קצר. דגש נוסף, חשוב להתחשב בצבע השיער לפני בחירת פרחים צבעוניים. שיערשחור נראה נהדר בכל צבעי הפרחים ופרחים לבנים יושבים מעולה על כל צבעי השיער, יש יותר לחשוב על התאמה מעניינת של פרחים צבעוניים על שיער צבעוני..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SHIMMYSTYLE.COM - חנות אקססוריז לריקודי בטן.

צעיפי משי מרהיבים, מניפות משי צבעוניים, קישוטים מיוחדים לשיער ולגוף ועוד.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סטניסלב

מאת: סטניסלבקולנוע07/05/13988 צפיות
מבוסס על רומן באותו השם, הסיפור שאינו נגמר הוא סרט אמריקאי שפורסם בכיכובו של הכוכב הצעיר והמבטיח ג'ייסון ריטר ג'יימס. הסרט יצא לאקרנים ברחבי העולם בשנת 1994

מאת: סטניסלבאסטרולוגיה17/03/131157 צפיות
אם נולדת תחת מזל נחש על פי לוח השנה הסיני, התמזל מזלך! נחשים הם חכמים ושנונים, בדרך של עורמה והתגנבות, בשקט בשקט, הם יכולים לפגוע במהירות הבזק, ובהפתעה מוחלטת.

מאת: סטניסלבאופנה26/12/12814 צפיות
בעולם העצום של האופנה הגותית יש אפשרויות רבות של אבזרים מסוגננים גם לגברים וגם לנשים האוהבים את הסגנון. זה חשוב שכל אביזר שנבחר ייצג את אישיותו של העונד אותו ויבטא בצורה מאוד ברורה את סגנונו האישי.

מאת: סטניסלבאופנה02/12/12841 צפיות
האם את גותית או פשוט אוהבת את הסגנון הגותי ?הסגנון הגותי משמעותו הפשוטה היא ביטוי האינדיבידואליות שלך! דרך מצוינת לבטא את האישיות שלך היא להוסיף מגע של יחודייות למראה שלך עם תכשיטים בסגנון גותי.

מאת: סטניסלבחיות מחמד18/09/12914 צפיות
מציאת מעון יומי לכלב או פנסיון כלבים למספר ימים דורש את אותה כמות של מחקר כמו במציאצ בייביסיטר. לבקש מבני משפחה או חברים לשמור הכלב בזמן שאתה בנסיעות או בחו"ל לא תמיד מסתדר. מציאת דוגסיטר מנוסה אשר יטפל בחברך הפרוותי בזמן שאתה בנסיעת עסקים או בחופשה,

מאת: סטניסלבקולנוע17/09/12921 צפיות
בילבו, הדמות הראשית בספר, היא דמות צנועה . הספר עוקב אחר בילבו כאשר הוא עוזב את הקהילה החקלאית השקטה שלו ועובר למעמקי הארץ התיכונה, ונתקל בנסיבות ויצורים מסוכנים.

מאת: סטניסלבתכשיטים05/09/121397 צפיות
למילה גותיקה יש אינטרפטציה של הצד האפל, כמוה גם תכשיטים גותים מעוררים דימויים של דמויות אפלות והעל טבעי: ערפדים, רוחות, מגייה שחורה ואומנות שחורה. יש שפע של חנויות וירטואליות וחנויות פיזיות שמתמחות ושמות דגש על תכשיטים גותים

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197712 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172155 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172064 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163501 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161964 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161894 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162153 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica