חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניית רכב מיליסינג

מאת: שחר גרשוןרכב16/09/20091601 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום קל יותר ומשתלם מתמיד לקנות רכב מליסינג. למה דווקא ליסינג? והאם זה באמת כדאי ומשתלם? עופר להב עשה לכם קצת סדר וסקר את שוק המכוניות המשומשות בישראל בדגש על חברות הליסינג והטרייד אין הגדולות בארץ.

בטח כבר יצא לכם להיתקל בעשרות סוחרים שמפרסמים רכבים באינטרנט, בעיתון או בכל אמצעי מדיה אחר ומספרים לכם על רכבים חדשים, מצוחצחים ויפים, ללא תאונות וללא פגיעות שס"י. עד אשר אתם מגיעים למכון הבדיקה ומגלים לתדהמתכם שחוץ מהתנגשות חזיתית עם רכבת הרכב עבר בערך כל דבר אפשרי.  חברות הליסינג והטרייד אין מתחייבות לכם על שלדה,גיר ומונע בבדיקה, שכמובן נעשית במכונים מורשים, ואף מבטחות אתכם באחריות למשך שנה על מכלול הרכב בליווי תיקון של כל ריג'קט אשר ימצא בבדיקת הרכב. דבר נוסף חשוב הוא חוק שקיפות וגילוי נאות בעת קניית הרכב אשר ישחק לטובתכם במידה וגיליתם לאחר הרכישה שיש בעיה כשלהי עם הרכב.

אחרי בדיקות רבות ונשנות במספר סניפים ברחבי הארץ של החברות הגדולות באמת ניסחתי את עשרת הדיברות לקונה רכב משומש מחברות הליסינג והיד שנייה:

  • בראש ובראשונה פנה\י לאחת החברות הליסינג הגדולות או לטרייד אין המורשה של היבואן.
  • בקש\י טופס בדיקה והיסטורית טיפולים מלאה של הרכב, אם אפשר לדעת גם לאיזה חברה הוא היה שייך אז מה טוב. הסתכל\י טוב טוב ברישיון הרכב וראה\י על שם מי הוא רשום ב"טאבו".
  • קח\י את הרכב למכון בדיקה מוסמך שאת\ה מכיר, אף על פי שרב הרכבים מגיעים כבר עם בדיקה מסודרת והתחיבות על תקינות הרכב, אך אם חס וחלילה לא עלינו ימצא משהו לא תקין, ניתן יהיה לבטל את העסקה או לחליפין לתקן את אותו הריג'קט.
  • על הרכבים המשומשים מליסינג ישנה הפחתה שנעה בין 4%-12% בממוצע (תלוי בסוג הרכב, מספר הקילומטרים שבו, מצבו ומצב ההיצע והביקוש של אותו הרכב).
  • במידה והנכם צריכים מימון או הסדר תשלומים יש היום בכל החברות תנאי מימון ותשלומים מאד נוחים (יתרון שלא תקבלו בקניה מאדם פרטי). 
  • כאשר תקנו את הרכב תקבלו עליו אחריות של בד"כ שנה או 20,000 על המכלול העיקרי של הרכב (מנוע וגיר), כך שבטווח של עד שנה מיום רכישת הרכב יש לכם עם מי לדבר וידאגו שכל תקלה שמתגלה ונמצאת במסגרת האחריות תתוקן.
  • ברב החברות מתחייבים על "טרייד אין חוזר" בטווח של לאחר שתי שנות שימוש ועד חמש שנות שימוש, כמובן עם הסייגים של עמלת טרייד אין והתחייבות לקניה חוזרת מהחברה ספציפית.
  • ברב החברות תוכלו לקבל שירותים נוספים כגון ביטוח, מספר הצעות מימון שונות (הן מחברות מימון והן מבנקים), העברת בעלות על הרכב ועוד...
  • כדאי ומומלץ מאד להתעדכן במבצעי החברה שבד"כ ניתנים על רכבים עם ק"מ גבוה או רכבים מהשכרה. אפשר להוציא את הרכבים הללו במחירים אטרקטיביים ולקנות רכבים שלא חשבתם שהתקציב הראשוני יאפשר לכם.
  • שירות, נוחות, הכנת הרכב ברמה הטובה ביותר, והאפשרות לסגור את הקניה ביום אחד מבלי להתברבר ולהתרוצץ.

סעו לשלום!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוטונט

ליסינג

קניית רכב חדש ומשומש פנו אלינו

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחר גרשון

מאת: שחר גרשוןרכב06/10/091710 צפיות
קנייד רכב משומש איפה כדאי? ומה ההיתרונות בכל מקום? ומה לבדוק?

מאת: שחר גרשוןליסינג והשכרת רכב06/10/092096 צפיות
למה כדאי לקנות רכב מחברה גדולה ואמינה ולא מאדם ברחוב

מאת: שחר גרשוןליסינג והשכרת רכב06/10/09922 צפיות
חברות הליסינג מה הן מציעות איזה שירותים ומי מציע

מאת: שחר גרשוןרכב22/09/091059 צפיות
כיצד קונים רכב במימון למי זה משתלם ואיך לחשב

מאת: שחר גרשוןרכב16/09/092808 צפיות
כיצד נייבא רכב מחו"ל? האם זה כדאי? ואילו דגמים כדאי לייבא?

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213842 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213971 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214150 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204620 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195585 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196278 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193510 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica