חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניית רכב משומש

מאת: שחר גרשוןרכב06/10/20091711 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
להבדיל מבעבר היום ישנם מס' גדול יותר של אפשרויות ל - קניית רכב יד שניה . אחת מהאפשרויות המוצעות היא: קניית רכב יד שניה ממגרשי מכוניות. המגרשים פרוסים בכל רחבי הארץ ומציעים מגוון רחב של רכבים מה שמאפשר לנו להגיע ולברור כמות גדולה של מכוניות בפרק זמן קצר וכך להגדיל את סיכויינו למצוא רכב. היתרון הבולט בחיפוש רכב במגרשי יד שניה הוא: חיסכון בזמן - אדם יכול להקדיש יום אחד לחיפוש הרכב הדרוש לו במקום אחד מבלי לרוץ למס' מקומות . הלקוח מוזמן להיכנס להתרשם ולברור את כל אותם הרכבים שיש לו עניין בהם, הוא יכול לברור אותם עפ"י סוגיהם, שנת ייצורם, גודלם, מצב שילדתם, מצבם הוזואלי והמכני, ההיסטוריה של הרכב, צבע, תקופת הטסט שלו, האם יש לו ביטוח רכב וכמובן לדבר על מחירו ולהגיע להחלטה.   בנוסף ליתרונות שיצגנו ישנם יתרונות נוספים אחד מהם הוא- טרייד אין לרוב שיטה זו יכולה להוות פיתרון אולטימטיבי לאדם שמתקשה או שמתייאש למצוא קונה לרכבו וגם לאחרים שלא מרגישים כך. החלפת הרכב הישן ברכישת רכב חדש היא שיטה נוחה ומשתלמת האדם מחליף את רכבו ברכב חדש יחסית וזוכה להפחתה על סך שווי הרכב הישן. שיטה זו נוחה וחוסכת לנו מאמץ רב בחיפוש אחר קונה לרכב הישן שברשותנו. בנוסף באמצעות שיטה זו נחסך גם זמנו היקר של הלקוח בחיפוש אחר קונה ובאינספור התעסקויות עם קונים פוטנציאלים. יתרון בולט נוסף שהופך את הטרייד אין לעסקה נחמדה מאוד הוא שאין צורך להתאים בין יום המכירה ליום הקניה דבר שמקשה על רבים מאיתנו בעת מכירת רכב וקניית רכב חדש.   למרות הנוחות הרבה והיתרונות הקיימים, יש צורך להשים לב לכל אותם הפרמטרים החשובים שצריכים להיבדק ע"י כל קונה וקונה בזמן ביצוע רכישת רכב והם: - לבדוק האם הרכב היה שייך לחברת השכרה בעבר? - לבדוק האם הרכב עבר תאונות ואם כן אלו תאונות או מכות ? ( חובה לעשות בדיקת רכב במכון רישוי או במוסך מוסמך לביצוע בדיקות מהסוג הזה) - לבדוק האם אכן מדובר ברכב יד שניה או שהמידע המתועד ברישיון הרכב לא עולה בפה אחד עם דבריו של המוכר.   גם כאשר נקנה רכב מאדם פרטי נדאגב לשאול ולבחון את אותן שאלות שכן לשני המוכרים יש אינטרס למכור. כאשר אנו רוכשים רכב כדאי לקנות אותו בסבלנות ובחוכמה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוטונט

ליסינג

קניית רכב חדש ומשומש פנו אלינו

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחר גרשון

מאת: שחר גרשוןליסינג והשכרת רכב06/10/092099 צפיות
למה כדאי לקנות רכב מחברה גדולה ואמינה ולא מאדם ברחוב

מאת: שחר גרשוןליסינג והשכרת רכב06/10/09923 צפיות
חברות הליסינג מה הן מציעות איזה שירותים ומי מציע

מאת: שחר גרשוןרכב22/09/091061 צפיות
כיצד קונים רכב במימון למי זה משתלם ואיך לחשב

מאת: שחר גרשוןרכב16/09/092811 צפיות
כיצד נייבא רכב מחו"ל? האם זה כדאי? ואילו דגמים כדאי לייבא?

מאת: שחר גרשוןרכב16/09/091602 צפיות
מה כדאי לבדוק כשקונים רכב מליסינג

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213847 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213976 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214157 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204625 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195590 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196284 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193512 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica