חפש מאמרים:
שלום אורח
21.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגשי אירוח לחתונה

מאת: nati bentovקייטרינג06/05/2012896 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
עוד מתנה כזו ואבדנו. לבחור מתנה מיוחדת זו במרבית המקרים לא מטלה טריוויאלית, במיוחד שמכירים הרבה זמן והתחושה היא שכבר הענקנו כל מתנה אפשרית. אז אילו אפשרויות קיימות על מנת לתת באמת את המתנה, למי שאנו אוהבים? אם ללכת שוב עלהאופציה הבנאלית של זר פרחים ססגוני או צמיד, או בכלל על האקסטרימי - צלילה עם דולפנים, ואם רוצים לפנק מאוד אז צימר בגליל?

אם הרגשתכם היא שמיציתם לחלוטין את האופציות הללו לפני יותר מחמש שנים, הגעתם לפוסט הנכון!

אז איך רוכשים נכון מתנות ייחודיות?

אז מה זו מתנה איכותית? האם המחיר הוא המהות? או בכלל המחשבה? רוב בני האדם בטוחים בצורה מוחלטת שזה הקומבינציה של השניים, אבל לדעתי מתנה איכותית מוערכת בזיכרון המתוק שהיא מותירה. איך מענקים זיכרון כזה בלי לקרוע את הארנק? זה ממש פשוט - עובדים על מספר של חושים! אם מצליחים לתת מתנה שעובדת ומפעילה כמה חושים בגוף, כך האפשרות שהיא לא תישכח מהר גדלה משמעותית.

לרכוש ולתת זרי פירות

בזמן הזה יש מספר גדול של אופציות למתנות שעובדות על החושים, ולא פחות חשוב בטווח מחירים ראלי, אפשרות יצירתית של תמונת אומן שלכם, האפשרות המפנקת - לדוגמת ארוחת גורמה במסעדה מעולה, והרעיון המומלץ שלי הוא אנטגרציה של מפנק ויצירתי - כמו פלטת פירות נוצצת או טורטיות וכריכים טעימים, ככה המקבל ניהנה מאקסטזה חושית - מראות, ריחות ובנוסף מטעם מעולה.

מתנות כאלו קיימות במבחר גדול ולרוב הןטובות לכל חגיגה וארוע. אפשר לתת אותן כצופר לעובדים בפגישה, ככיבוד לאורחים מכובדים בחגיגה, כמתנה בחגים לגיסים, וכמובן לכל אדם אחר שתרצו לצ'פר ולפנק.

כדאי גם לא לשכוח שמתנות כאלה, אע"פ שהן לא מיועדות לשמירה, הן מקור מעולה לזכרונות - בגלל שחווים אותם עם מספר חושים. בשל כך, זה לא חשוב אם חשבתם להעניק מגשי אירוח או מגש טורטיות ויין, בשורה התחתונה תיהיה תוצאה שווה - חיוך מאוזן לאוזן.

פרט נוסף טוב בסגנון הזה של מתנות, הוא שאפשר להתאים אותן לכל ארוע מוגדר, לדוגמה ביום נישואים ניתן לתת משלוח פירות בצבעים אדומים, לסיכום חציון בעסק - פלטת כריכים וטורטיות שמסודרים כמו חיילים בצבא, לטו' בשבט - פלטת פירות יבשים ועוד.

אם אתם מחפשים בטירוף אחר מתנות מעולות, ומעוניינים לקבל מידע נוסף על הענקת מגשי פירות אקזוטיים אתם מוזמנים להתרשם מהאפשרויות באתר.
 



תגיות המאמר: מגשי אירוח, זרי פירות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

nati bentov

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nati bentov

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121240 צפיות
לרוב האנשים העברת המשרד זהו שלב משמח. זהו זמן טוב לבצע סדר בחפצים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים דירה כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלות מקצועית שתעביר בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו ותאפשר לנו מעבר קל וזריז ככל האפשר.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121276 צפיות
איך היום משאירים רושם במשתה? זאת בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל איש מחפש מידע לגביה לפני ארגון הארוע המשמעותי. לנושא זה אין פיתרון חד משמעי, אולם כעת יש המון דרכים המאפשרות להרים את הארוע שלכם ולשדרג אותו למיוחד ולא כמו כל ארוע יום יומי.

מאת: nati bentovהדברה06/06/121405 צפיות
איזה אדם לא חווה את התופעה המלחיצה הבאה, באים בלילה לחדר האמבטיה ומגלים תיקנים שעירים. מקקים וחרקים אחרים הם מפגע לא קטן, ומעבר לאי נעימות, לעיתים הם מסכנים את בריאותנו. אז מה אפשר לעשות במקרים בהם יש דבורים אצלנו בבית?

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121346 צפיות
צילום ארועים חשובים – כולם משתמשים בשירות שמקל עלינו להיזכר בארועים המשמחים ביותר בחיינו בדיוק. התחתנתם במסיבה ענקית? ערכתם בריתה לבת? היום אנו לא יכולים שלא לשכור צוות צילום שיעקוב אחריכם ויתעד כל שנייה חשובה מהארוע החד-פעמי. אחר כך כשתרצו להיזכר תוכלו לשים את קלטת החתונה ותוכלו לראות ביחד את האירוע המרגש.

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121644 צפיות
בשביל רבים מהאנשים מעבר דירה זהו תהליך משמח ומרגש. מדובר על שלב טוב לעשות סדר בחיים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהכניס את החדש. עם זאת, כאשר עוברים דירה מומלץ להקפיד ולבחור חברה שתעביר עבורנו את הרכוש ושתאפשר מעבר נעים וקל במידה האפשרית.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121536 צפיות
הפקה של אירועים היא סוגייה לא קלה. מפגשים חברתיים מורכבים מהמון פרטים קטנים, כשכל פרמטר חייב יחס בנפרד. כשמגיעים ליום האירוע כל הנוכחים יוצאים מרוצים, אחרי שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

מאת: nati bentovהפקות אירועים05/06/121290 צפיות
צילום אירועים – השירות הכי נפוץ אשר נותן לתעד את האירועים המשמעותיים ביותר באופן מדויק. חוגגים בר מצווה? סבא חוגג תשעים? כיום אנחנו כבר לא יכולים שלא לקחת צוות צילום שלם שיוכל לצלם כל רגע חשוב מהאירוע הגדול שלכם. בעתיד כשתרצו להיזכר פשוט הפעילו את הדיוידי או עיינו באלבום ותראו את האירוע המאושר.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192934 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183149 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182352 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181760 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181683 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181505 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181562 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica