חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסת ספרים

מאת: תומר כהןשיווק07/05/20121082 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עבדת קשה מאוד על הספר שלך,  שעות על גבי שעות של מאמץ ומחקר.  אתה הקדשת את הזמן שלך, אנרגיה וכסף על כתיבת ספר.  כעת אתה מוכן להוציא את הספר שלך לאור ולהתחיל עם הקידום שלו.  אבל איפה אתה צריך ללכת להדפיס את הספר?  הספר שלך נכתב עם דם ויזע, אתה מפחד לסמוך על מישהו רק כדי לייצר את הספר שלך.  אתה צריך למצוא הדפסת ספר באיכות, שייתן לך את המוצר המוגמר הטוב ביותר , שהוא ראוי לספר שכתבת.

כאשר אתה מחפש איכות ההדפסה בספר יש כמה נתונים, שאתה צריך לחפש.

אסור להקריב את הערך של איכות.  ניתן להשיג הדפסת ספרים באיכות ובמחיר סביר.  מה שאתה בטוח לא רוצה לעשות, זה ללכת עם בית דפוס זול מאוד, שיחתוך פינות ולא מייצר מוצר איכותי, בסופו של דבר אתה רוצה להיות מרוצה מאיכות הדפסת הספר שלך.  חפש בית דפוס אשר מספק מוצר איכותי במחיר משתלם ומיוחד.  אתה תמיד יכול לקבל את הטוב של שני העולמות, אם אתה מחפש מספיק כך תוכל לקבל הדספת ספר באיכות הטובה ביותר.

חפשו את הבית דפוס שיש לו ניסיון בעסקי הדפסת ספרים.  הבית דפוס שאתה בוחר חייב להיות מקצועי, מסור, שיוכל לייצר את הספרים באיכות הטובה ביותר שאפשר.  אל תפחד לבקש מהבית דפוס שלך  דוגמאות של עבודות שתוכל לעיין.  זה ייתן לך מושג על איכות הספרים שהוא מוציא.

 חפשו את הבית דפוס שהוא אמין ומקצועי. אל תפחד לבקש כמה המלצות טובות אם אתה יכול.  אם תשאל  ללקוחות שבעצם עבדו כבר בעבר עם הבית דפוס, המול תוכל לברר אם הבית דפוס היה מקצועי בגישה שלהם, איכותי וגם מידע נוסף על איכות שירות הלקוחות שלהם.  האם הבית דפוס עונה לשיחות שלך ולדואר אלקטרוני, האם העובדים מקצועיים. אלה דברים טובים שחשוב לדעת לפני שאתה מתחייב לתת להם להדפיס את הספר שלך.

 



תגיות המאמר: הדפסת ספרים, הדפסת ספר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 הדפסת חוברות, פולדרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר כהן

מאת: תומר כהןעסקים - כללי14/08/12795 צפיות
הדפסת מעטפות - דרך נהדרת לשיווק וקידום העסק בהתמדה

מאת: תומר כהןשיווק ישיר09/05/121097 צפיות
העידן הדיגיטלי, השינוים שנגרמו עם כניסת הדפוס הדיגיטלי. הירידה הדרסטית, במחירי הפקת ספרי המחזור לבתי הספר.

מאת: תומר כהןשיווק06/05/121107 צפיות
הדפסת חוברות, עימוד ועיצוב חוברות, מחיר הדפסת חוברות,

מאת: תומר כהןשיווק29/04/121114 צפיות
הדפסת קטלוגים. למי כדאי ולמה. הסבר עלויות ואיכויות.

מאת: תומר כהןשיווק ואסטרטגיה01/04/121088 צפיות
תערוכת הדפוס בגרמניה חידושים פלוסים ומינוסים

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222357 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213594 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213767 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175461 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162614 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162067 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica